Lempikunkkunne

Eli kuka on lempikuninkaanne tahi kaaninne?

  • King Ragnar

    Votes: 29 24.2%
  • King Yaroglek

    Votes: 13 10.8%
  • King Harlaus

    Votes: 19 15.8%
  • King Graveth

    Votes: 7 5.8%
  • Sanjar Khan

    Votes: 10 8.3%
  • Lethwin Far-Seeker

    Votes: 8 6.7%
  • Prince Valdym the Bastard

    Votes: 7 5.8%
  • Lady Isolla of Suno

    Votes: 18 15.0%
  • Lord Kastor of Veluca

    Votes: 1 0.8%
  • Dustum Khan

    Votes: 8 6.7%

  • Total voters
    120

Users who are viewing this thread

Sir Zumma

Recruit
Vaihtoehto per nenä. jos pitää kahdesta, esim. Ragnarista JA Lethwinistä, ilmottaa sitten viestissä Itse pidän eniten King Gravethista (Täysin oikeutettu kuningas, Kastor on mammanpoju) ja Isollasta (No hei, nainen...).

Kenestäs te? Perustelujakin voi laittaa.
 
LWS!!!!11 Koska pidä nordeista ja tykkään kuitenkin vallottaa nordien kaupunkeja ja linnoja
 
Kaikki tuntuu pelin alussa mukavilta kavereilta, mutta kunhan tuhlaat 100 pelin päivää & 500 miestä turhaan sontaan tajuat että kunkku vois oikeesti ruveta ajattelemaan jotain.

Pelin alussa ne liikkuu jtn 300 miehen armeijoilla, lopuksi juoksentelevat & juoksuttavat pelaajaa edestakaisin hakemassa jtn lehmiä, hylkäävät pelaajan anomukset kaupungeista ja kaikkea muuta.
Kun kylääsi raidataan/linnaasi vallataan, sinulla on 2 mahdollisuutta: Mene kunkun kanssa juoksemaan 2 kylän väliä, tai puolusta kylääsi ja saa kavereiden/kunkun haukut miten failasit questin.

Kaikki pelini ovat ennemmin tai myöhemmin muuttuneet rebellioneiksi.
 
Nordien huskarlit on aika hurjia tuossa uusimmassa kun saa neljällä kymmenellä helposti minkä tahansa kuninkaan armeijan (n. 200-300) alas eikä niitä ole edes vaikea kehittää
 
Tykkään enite ehkä harlauksesta, swadian knightii ei pysäytä avoimessa maastossa mikään. Asia erikseen jos mennää pusikkoon leikkimään kuurupiiloa khergit horse archerien kanssa, ne on todella vittumaisia, eikä niitä tahdo saada kiinni millään.
 
Vastasin Yaroglek, koska hänen nimensä on niin hieno.
Voin kuvitella miten nimeämisprosessi on edennyt: King Qwerty => King Yaroglek.

MEETVURSTI ERITOI: Luen muuten tuon otsikon aina "Lempikinkkunne".
 
hitto noi nordit on kyl pro porukkaa! tyyliin 100 dudee nordeilta (70 veteran archer ja 30 huskarl) vastaan jokainen vaegir lordi (yhteensä jotain 1700 tyyppiä!) -> koko vaegir armeija käy mun linnan kimppuun ja kolmen aallon jälkeen mää oon menettänyt jo puolet joukoista, mutta vaegirit taas jotain 750 dudee! now thats a victory!
 
Egoist XIV said:
Tykkään enite ehkä harlauksesta, swadian knightii ei pysäytä avoimessa maastossa mikään. Asia erikseen jos mennää pusikkoon leikkimään kuurupiiloa khergit horse archerien kanssa, ne on todella vittumaisia, eikä niitä tahdo saada kiinni millään.

Komppaan täysin, for swadia!
 
ko said:
hitto noi nordit on kyl pro porukkaa! tyyliin 100 dudee nordeilta (70 veteran archer ja 30 huskarl) vastaan jokainen vaegir lordi (yhteensä jotain 1700 tyyppiä!) -> koko vaegir armeija käy mun linnan kimppuun ja kolmen aallon jälkeen mää oon menettänyt jo puolet joukoista, mutta vaegirit taas jotain 750 dudee! now thats a victory!

300

 
QinNai said:
ko said:
hitto noi nordit on kyl pro porukkaa! tyyliin 100 dudee nordeilta (70 veteran archer ja 30 huskarl) vastaan jokainen vaegir lordi (yhteensä jotain 1700 tyyppiä!) -> koko vaegir armeija käy mun linnan kimppuun ja kolmen aallon jälkeen mää oon menettänyt jo puolet joukoista, mutta vaegirit taas jotain 750 dudee! now thats a victory!

300
kyllä, mieslukusuhde on samaa luokkaa...
 
ko said:
hitto noi nordit on kyl pro porukkaa! tyyliin 100 dudee nordeilta (70 veteran archer ja 30 huskarl) vastaan jokainen vaegir lordi (yhteensä jotain 1700 tyyppiä!) -> koko vaegir armeija käy mun linnan kimppuun ja kolmen aallon jälkeen mää oon menettänyt jo puolet joukoista, mutta vaegirit taas jotain 750 dudee! now thats a victory!
o.960:n custom battle modissa pistin 50 nord huscarlia 500 swadian militiaa vastaan. Arvaa kumpi puoli voitti? :smile:
 
Joo ei oo levelin kanssa tekemistä, ite oon 38 ja en kelpaa vieläkään.
 
En ollu tehnyt mitään Nords:ien hyväks mut se silti pyys mut :?: ainii joo olin tuhonnu pare niit kylii mist saa Vaegir recruiteja
 
HopitKonsta said:
En ollu tehnyt mitään Nords:ien hyväks mut se silti pyys mut :?: ainii joo olin tuhonnu pare niit kylii mist saa Vaegir recruiteja
ei se vaikuta yhtään mitään, niitä kutsuja tulee ihan sattumalta, kunhan on renown yli 200
 
Tykkään ite tosta Nordien claimantistä (MIKÄ SE ON SUOMEKS? :grin:) eka kyllä palvelen Ragnaria uskollisesti, sitten käännän kelkkani. (joo se on kivaa)

Muute, mikä on minimi määrä renownia (mikä sekin on suomen ihanalla kielellä) että voi päästä jonkun palvelukseen?
Itse kun en ole ikinä sitä selvittänyt.
 
Haluan vaihtaa vastausta! Yaroglekin mulkero keskittyy ainoastaan minun pienen rupuisen kyläni kurmottamiseen, ja jos sille antaa töpseliin, niin tämä jouhiturpapa syöksyy 10 minuutin päästä takaisin rietastelemaan. Vankinakaan mokoma liuhuletti ei pysy, vaan katoaa mystisesti vaikka pistäisi taskuun.

Oma suloinen kuninkaani Ragnar puolestaan istuu sormi perseessä kaupungissaan ja julistaa sodan kaikille mahdollisille Space Marineja myöten, vaikka armeija koostuu 2 recruitista ja looterista. Norjanpojan tavoite lienee hankkia minulle muitakin huolia Yaroglekin lisäksi.

Harlaus on jopa kerran tullut ulos kaupungistaan vain kipittääkseen välittömästi takaisin, kun huomasi massiivisen 30 miehen armeijani.

Sanjar Khan... Tämä iloinen karvajalka ei osaa muuta kuin kipittää eestaas piirittämässä kahta linnaa 2000 ratsumiehensä kanssa. Strateginen nero, joka ilmeisesti luulee, että linnan miehistön tulisi hyökätä piiritysjoukkonsa sijaan.

Eli voittaja on Graveth, Rhodokin ykköspulsu, jonka suurimpiin meriitteihin kuuluu useammassa turnauksessa ensimmäisenä kuoleminen ja alivoimalle häviäminen. Tämä talonpoika on jopa Yaroglekia reippaampi, mutta sinkoilee aitoon AD-HD-tyyliin minne sattuu, sen sijaan että ottaisi elämäntehtäväkseen beef jerkyn ryöstelyn pikkukylästä.

Noista kunnianhimoisista vallantavoittelijoista en sano mitään, koska en ole mokomien seuraan kuunaan lyöttäytynyt.

EDIT: Nyt olen, enkä tykännyt kenestäkään heistä.
 
Irpe said:
HopitKonsta said:
En ollu tehnyt mitään Nords:ien hyväks mut se silti pyys mut :?: ainii joo olin tuhonnu pare niit kylii mist saa Vaegir recruiteja
ei se vaikuta yhtään mitään, niitä kutsuja tulee ihan sattumalta, kunhan on renown yli 200
nii, mut mun renow tais olla alle 100...
 
Back
Top Bottom