Lempikunkkunne

Eli kuka on lempikuninkaanne tahi kaaninne?

  • King Ragnar

    Votes: 29 24.2%
  • King Yaroglek

    Votes: 13 10.8%
  • King Harlaus

    Votes: 19 15.8%
  • King Graveth

    Votes: 7 5.8%
  • Sanjar Khan

    Votes: 10 8.3%
  • Lethwin Far-Seeker

    Votes: 8 6.7%
  • Prince Valdym the Bastard

    Votes: 7 5.8%
  • Lady Isolla of Suno

    Votes: 18 15.0%
  • Lord Kastor of Veluca

    Votes: 1 0.8%
  • Dustum Khan

    Votes: 8 6.7%

  • Total voters
    120

Users who are viewing this thread

AK said:
Kekkonen on mun lempikunkku "I'm Kekkonen, King of the Republic of Finland"XD
Onneks ehdin modifyata yhdys sana virheen pois ennen ku Jhesu tai se toinen orjapiiskuri huomasi  :twisted:

-Hyvä että korjasit, mutta emmehän harrasta tupla-viesteilyä edes minun ilokseni, emmehän? J Dammit, näitä mun tupliani on taleworldsin foorumit täynnä  :evil:
 
AK said:
Kekkonen on mun lempikunkku "I'm Kekkonen, King of the Republic of Finland"XD

King of the Republic of Finland on kieltämättä melko mielenkiintoinen titteli.

T: Mr. Asiasisältö 2010
 
Ganelon said:
Joo ei oo levelin kanssa tekemistä, ite oon 38 ja en kelpaa vieläkään.

Renownia tarpeeks, ja kaikki maat jotka eivät vihaa sinua yrittävät vuoron perään värvätä. Muuten menet vain kunkkurunkulta kysymään. Pitää ainakin olla oma lippu käytössä, elleivät mercenaryks pyy'ä. Ja myös niitten mielipide susta vaikuttaa molempiin suuntiin.

Mut se perus 200 renown, eikä kuninkaalla ole mitään sinua vastaan, eikä maa vihaa sinua pitäis jo pärjätä.
 
Don Doggy said:
AK said:
Don Doggy said:
Ei siltikään tarvi tupla-postata.
Vituttaa vaa  :mad:
Mikä niin?
mieti hetki................... NO OISKO HEMMETTI SE ETTÄ NOITA TUPLIA OLEN LAITTANUT FOORUMIT TÄYTEEN, KUN EN OO JAKSANU MODIFYATA, JA NYT OON TARKKAILUSSA(Vaikkei tuo olekkaa kauhean paha, niin silti), eiku en o

-ja olet taas. Ei spämmätä ketjua turhalla sonnalla eikä ainakaan spämmätä hymiöitä tuolla tavalla. Ja DonDoggy pitää varansa myös, tuo teidän keskustelunne olisi ihan yhtä hyvin voitu käydä privaattiviestin kautta. J
 
Lempihallitsija on isolla koska sillä on joku kunnon syykin siihen vallankumoukseensa ja pieniä swadianjoukkoja(20-30) on yksinkin helppo voittaa, koska pienet on yleensä hävinneiden lordien uusia armeijoita, jotka on täynnä militiaa ja recruittia. Sitä paitsi mun koneella swadianeille arpoutuu usein kolme tai neljä sotaa kerralla, joten vallankumousta on helppo mennä, paitsi sitten, kun jotkut khergiitit menee julistamaan sodan mulle. Ragnarin ja Lethwinin välistä riitaa mä en kyllä koskaan tajunnut. Kaikkein ärsyttävintä on kyllä viedä kuninkaalta kaupungista viestiä lordille, joka on jossain ..luonnossa lähellä tota ja tota kylää, sitte alkaa se jahtaaminen linnasta ja kaupungista toiseen kunnes se lordi ite seisoo kuninkaan vieressä..
 
Back
Top Bottom