Ei tahdo olla kapinallinen..

Users who are viewing this thread

Jiixo

Recruit
Tuli tässä ongelma fire & swordissa; en voi liittyä mihinkään Factioniin, koska olen jotenkin epähuomiossa liittynyt Polish Republic (rebels) porukkaan. Miten pääsen eroon tuosta poppoosta?
 
itelläkin on sama ongelma ja ilmeisesti siitä ei voi lähteä, sun pitää alottaa uudella ukolla ellet halua olla niiden kanssa sodassa.
 
Tai siiis; character -> statistics ->  sieltä löytyy import ja export, mutta miten siis toimin jos en halua että kehitykseni nollautuu?
 
Laitat sieltä että export character. Sitten alotat uudella hahmolla, laitat sille sen saman nimen mikä sun ukolla on jonka haluat säilyttää, ja sitten painat sieltä että import.
 
Kiitoksia paljon. Nimeä en tajunnut samaksi laittaa, siksi ei onnistunut. No nyt eikun uusia liittoutumia sitomaan!
 
Edellisellä kerralla tein niin, silloinko joutuu rebelsiksi josta ei ole paluuta? Nyt en ole tehnyt, mutta oletin ongelman olevan sama, koska en voi liittyä mihinkään factioniin, vaikka olen hyvissä väleissä. Ei ollut minulla koskaan tälläisiä ongelmia edellisissä mount & bladeissa.
 
Kyllä. Jos et kuulu minkään valtion leipiin niin sinusta tulee kapinallinen jos valloitat linnan. Esim jos valloitat Swadian linnan, sinusta tulee Swadian kapinallinen tai jotain siihensuuntaan.

E: Tosin jos pelaat modia, esim. Floriksen modi pakettia, voit tehdä oman kuningaskunnan valloituksesta.
 
Back
Top Bottom