Tämä tuntuu lievästi nololta, mutta

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.

reklem

Sergeant at Arms
...tietääkö kukaan jos Suomesta saa "Legend of Spyro: Dawn of the Dragon" Playstation kolmoselle?
Olen nähnyt sen kaupassa Xboxille, mutta minulla sattuu olemaan playstation 3! Tämä voi ensin vaikuttaa aivan turhanpäiväiseltä threadiltä, mutta tässä on takana hieman enemmän kun pelkkä laiskuus etsiä peliä joka olisi tullut mieleen hankkia hetken mielijohteesta. Varoitus, traaginen tarina alkaa:
Minulla on historiaa Spyro-sarjan kanssa, (no daa, avatar-hint-hint) ihastuin ehkä 7-vuotiaana saamaani Spyro-peliin, ja se "ihastus" ei ole lakannut edes yhdeksän vuoden jälkeen. Lyhyesti sanoes olen Spyro-fani.
Nojaa, joka tapauksessa olen kuullut että uudempi "Legend of Spyro" sarja on tuhat kertaa huonompi kuin ensimmäiset kolme peliä 90-luvulta (öh, viimeinen niistä taisi olla vuodelta 2000), mutta haluisin joka tapauksessa pelata niitä pelejä. Ensimmäiset kaksi ovat vain Playstation kakkoselle, joten niitä en millään pääse pelaamaan ellen osta pleikka kakkosta sen takia mutta se nyt olisi hieman älytöntä ja rahan haaskausta. Kolmas niistä on m.m. Playstation kolmoselle, ja sehän minulta löytyy!
Kuulin että vanhat 90-luvun Spyrot saa myös Playstation storesta, mutta niitä ei kuulemma saa euroopassa, vain USA:ssa* (Ja mitä helvetin järkeä siinäkin on!?) Se oli ikävää, mutta ajattelin että saanpahan kuitenkin uusimman Spyron kaupasta.
VÄÄRIN!
Sitä ei ollut Anttila Toptenissä eikä Citymarketissa. Katsoin vielä pelimies-liikkeen sivuilta, mutta siinä sanottiin että Playstation 3 versio on loppunut.
Jaaha, jäljelle jää google. Yritin googlata jotain tyyliin "spyro dawn of the dragon ps3 peli suomi" tai muuta vastaavaa, ja ei tullut. Minulle tuli jotenkuten tunne että sitä peliä ei hitto vieköön ole Suomessa lainkaan, joten kokeilin onneani Amazonissa. "ERROR! This product can not be delivered to your adress." (osoite oli oikein kirjoitettu, tarkastin kaksi kertaa)
Tämän jälkeen tunsin hävinneeni, ei Spyroa minulle. Mutta, sitten sain idean että joku minua fiksumpi yksilö täällä foorumilla voisi tietää asiasta jotakin, joten pyydän nyt apua, tietäisikö joku jos tätä peliä saisi mistään!? Auttakaa lapsellisen pelin fania!

*En ole 100% varma, mutta niitä ei löytynyt Playstation storesta (ehkä koska minulla ei vielä ole PSnetwork käyttäjätiliä?On kränää sen kanssa että olen alaikäinen ja vanhemmat eivät luota internettiin niin paljon = eivät halua antaa nimeään kun sitä vaaditaan, enkä ole niin pirteä antamaan vääriä tietoja itsestäni, Sony ukkelit tulevat ja tappavat! :lol:) Nojaa, jos joku tietää ensimmäisteskin Spyro-pelien saatavuudesta, niin kertokaa ihmeessä!

Pieni side note
Tämä threadi ei ehkä ole maailman paras idea, mutta rupean jo olemaan hieman epätoivoinen tämän pelin hankkimisen kanssa. Voin lukita sen kun(jos) olen saanut apua.

[edit]
Jipii! Sain kerrankin mitä halusin, tämä threadi menee siis lukkoon. Yksityiskohdat tarinan onnellisesta lopusta löytyvät viimeisestä postista.
 
didntreadlol.png


http://www.huuto.net/kohteet/the-legend-of-spyro-dawn-of-the-dragon/146334387

Kympillä lähtee.
 
Temuzu fail  :roll:. Voisi edes sen ekan lauseen lukea  :wink:.

Itse sanoisin, että odottele kärsivällisesti, että tulee lisää sinne pelimies liikkeeseen. Voi kai sitä myös pyytää, että ne tilaisi sitä.
 
Zoltanus said:
Itse sanoisin, että odottele kärsivällisesti, että tulee lisää sinne pelimies liikkeeseen. Voi kai sitä myös pyytää, että ne tilaisi sitä.

JOS sitä enää tulee, se on jo pari vuotta vanha peli...!
Mutta voihan aina yrittää. Voi myös olla etteivät he viitsi tilata sitä yhden hankalan asiakkaan takia.
Kiitos kun sain vinkkejä, mutta sitten oli vielä tämä:

[quote author=reklem]Nojaa, jos joku tietää ensimmäisteskin Spyro-pelien saatavuudesta, niin kertokaa ihmeessä![/quote]

Pleikka ykköselle ne saisi jostain nettikaupasta (jos se toimii) mutta vanha veteraanipleikkani/pleikkamme on hajoamispisteessä ja on hyvä jos mikään peli toimii. Joku emulaattori löytyisi varmaan PC:lle, mutta se ei tunnu aidolta enkä ole varma sen laillisuudesta joten... jaa.
Offtopic: ovatko emulaattorit, esim Playstation 1 emulaattorit laillisia jos omistaa kyseisen konsolin ja hankkii pelin/pelit laillisesti?
 
Playstation 1 pelit pitäisi toimia paremmin kolmosella kuin kakkosella käsitykseni mukaan. Emulaattorien laillisuudesta ei mitään hajua  :neutral:. Kyllä varmaan jos omistat kyseisen konsolin, mutta en mene mitään vannomaan.
 
Zoltanus said:
Playstation 1 pelit pitäisi toimia paremmin kolmosella kuin kakkosella käsitykseni mukaan.

Mutta miten saada se Plösö kolmoselle kun ei näy storessa?

[edit]Ja kakkosta minulla ei siis ole
 
Uusimmilla (lue: melkein kaikissa) PS3:lla ei vanhemmat pelit toimi, koska Sonylla hoksasivat karmaisevan mokansa ja poistivat konsolista backwards compatibilityn.

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/5800422/The-Legend-Of-Spyro-Dawn-Of-The-Dragon/Product.html?ob=Price&fb=0&cur=258

Ei suomesta, hirveän hintainen, mutta toimittavat kuitenkin ilmaiseksi kotiovelle.

Tuossa on lista muista puljuista jotka ovat briteissä. Osa toimittaa suomeen, osa tod. näk. ei. Pienellä vaivan näöllä säästät monta kymppiä. Noista kyllä tulee ne parin euron toimituskulut päälle.

http://gamespider.co.uk/fetchPrices.php?id=B001AVXZAU

PS: Itse en osta nykyään ollenkaan pelejä Suomesta (RDR:n ostin poikkeuksellisesti Ahvenanmaalta kun oli suht halpa), koska ulkomailla yleensä huomattavasti halvempia.
 
reklem said:
...tietääkö kukaan jos Suomesta saa "Legend of Spyro: Dawn of the Dragon" Playstation kolmoselle?
Olen nähnyt sen kaupassa Xboxille, mutta minulla sattuu olemaan playstation 3! Tämä voi ensin vaikuttaa aivan turhanpäiväiseltä threadiltä, mutta tässä on takana hieman enemmän kun pelkkä laiskuus etsiä peliä joka olisi tullut mieleen hankkia hetken mielijohteesta. Varoitus, traaginen tarina alkaa:
Minulla on historiaa Spyro-sarjan kanssa, (no daa, avatar-hint-hint) ihastuin ehkä 7-vuotiaana saamaani Spyro-peliin, ja se "ihastus" ei ole lakannut edes yhdeksän vuoden jälkeen. Lyhyesti sanoes olen Spyro-fani.
Nojaa, joka tapauksessa olen kuullut että uudempi "Legend of Spyro" sarja on tuhat kertaa huonompi kuin ensimmäiset kolme peliä 90-luvulta (öh, viimeinen niistä taisi olla vuodelta 2000), mutta haluisin joka tapauksessa pelata niitä pelejä. Ensimmäiset kaksi ovat vain Playstation kakkoselle, joten niitä en millään pääse pelaamaan ellen osta pleikka kakkosta sen takia mutta se nyt olisi hieman älytöntä ja rahan haaskausta. Kolmas niistä on m.m. Playstation kolmoselle, ja sehän minulta löytyy!
Kuulin että vanhat 90-luvun Spyrot saa myös Playstation storesta, mutta niitä ei kuulemma saa euroopassa, vain USA:ssa* (Ja mitä helvetin järkeä siinäkin on!?) Se oli ikävää, mutta ajattelin että saanpahan kuitenkin uusimman Spyron kaupasta.
VÄÄRIN!
Sitä ei ollut Anttila Toptenissä eikä Citymarketissa. Katsoin vielä pelimies-liikkeen sivuilta, mutta siinä sanottiin että Playstation 3 versio on loppunut.
Jaaha, jäljelle jää google. Yritin googlata jotain tyyliin "spyro dawn of the dragon ps3 peli suomi" tai muuta vastaavaa, ja ei tullut. Minulle tuli jotenkuten tunne että sitä peliä ei hitto vieköön ole Suomessa lainkaan, joten kokeilin onneani Amazonissa. "ERROR! This product can not be delivered to your adress." (osoite oli oikein kirjoitettu, tarkastin kaksi kertaa)
Tämän jälkeen tunsin hävinneeni, ei Spyroa minulle. Mutta, sitten sain idean että joku minua fiksumpi yksilö täällä foorumilla voisi tietää asiasta jotakin, joten pyydän nyt apua, tietäisikö joku jos tätä peliä saisi mistään!? Auttakaa lapsellisen pelin fania!

*En ole 100% varma, mutta niitä ei löytynyt Playstation storesta (ehkä koska minulla ei vielä ole PSnetwork käyttäjätiliä?On kränää sen kanssa että olen alaikäinen ja vanhemmat eivät luota internettiin niin paljon = eivät halua antaa nimeään kun sitä vaaditaan, enkä ole niin pirteä antamaan vääriä tietoja itsestäni, Sony ukkelit tulevat ja tappavat! :lol:) Nojaa, jos joku tietää ensimmäisteskin Spyro-pelien saatavuudesta, niin kertokaa ihmeessä!

Pieni side note
Tämä threadi ei ehkä ole maailman paras idea, mutta rupean jo olemaan hieman epätoivoinen tämän pelin hankkimisen kanssa. Voin lukita sen kun(jos) olen saanut apua.
ei pahalla mutta spyro on paska älä tuhlaa rahoja
 
Kiitos Ilex linkistä. Ellen saa sitä tilautettua jonkun liikkeen kautta kokeilen nettitilausta.

Ja vähän @Jopotintti:

Öö... kommentistasi ei oikein saa selvää täsmälleen millä tavalla tarkoitat että Spyro olisi paska, mutta olen kyllä kuullut että (suhteellisen)uusi Spyro-triologia on huono, mutta koska Spyro on minulle lapsuudenmuisto aion kuitenkin kokeilla peliä. Ja jos tarkoitit että Spyro-lohikäärme on paska niin lähetän mammutin raiskaamaan sinut.

Ps. Laitan threadin lukkoon kuten lupasin kun kerran olen saanut pari vinkkiä. Jos ei onnistu, unlockaan ja tulen takaisin vinkumaan, ja jos onnistuu tulen takaisin kiittelemään jonka jälkeen lukitsen uudelleen.  :wink:

Lock!

Unlock, ja lock uudestaan. Sain mitä halusin, vaikka peli oli virallisesti loppu Pelimiehestä niin tiskin alta löytyi vihoviimeinen kappale. Kiitti Zoltanukselle joka sai minut menemään Pelimieheen uudestaan mankumaan peliä.
Olen minä parempiakin pelejä pelannut, mutta hei, oli 50 euron arvoinen, for the sake of old memories, you know.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom