Civ Faction Databank

Users who are viewing this thread

Sorry, het spijt me dat ik je laagontwikkeld volkje zijn koddige trots gekrenkt heb. Ik zal u vriendelijk met rust laten, en de odeur van onze welvaart met ons meenemen zodat jullie daar nog enkel kunnen achter hunkeren in jullie dorre woestijntje.
 
iCock said:
The Avenger said:
volgens mij moet er een lichte aanpassing komen, Vinnegeal drijft nog wel handel met Yer maar Yer is uit de bongeootschap van Vinnegeal-Hermes-Yer gestapt..

Bestaat Vinnegeal - Yer nog wel of ben ik gek? Want als dat zo is dan zal ik proberen die Khans rustig te houden.
HAHAHA, Geweldig, die bedreigingen van jou.

Ik ga eens die gesprekken van ons een keertje posten hier.
 
Precies. Ik weet niet of jij het doorhebt maar je word nu bedreigd van letterlijk twee kanten, tenzij ik toch kies om naar de Khans toe te gaan en ze van daar te helpen.
 
Oh god, ik heb bij onze gesprekken zo vaak gefacepalmed dat ik een super spier in mijn rechter arm heb geroeid.
 
iCock said:
Precies. Ik weet niet of jij het doorhebt maar je word nu bedreigd van letterlijk twee kanten, tenzij ik toch kies om naar de Khans toe te gaan en ze van daar te helpen.
Dus zie je nu wel dat je broeder in de rug steekt, ik zei het toch : dit doe je wssl uit eigenbelang omdat je hoop dat die khan een minder erge tiran is dan ik ben....maar je komt er snel genoeg achter.

MorningRain said:
Jome, soms heb je toch wel een eigenaardige hersenkronkel hoor  :neutral:
Indd, net zoals de weg vna Vinnegeal-Yer ...die hij heeft gebouwd ? dan zijn dus 30 vinnegealiers weglopen om een weg voor hem te bouwen en dan om maar terug te komen...
 
Ik heb zelf ook moeten betalen aan die weg, en dat zeg ik al 20 keer maar jij bent net zo stug als Chechen en blijft bij je punt.



Voorlopig heeft die Khan goed op me gereageerd hoop alleen dat Khan no. 1 net zo vriendelijk is maar waarschijnlijk werken die twee samen dus dat zal dan wel.
 
Khan2 naar ICock said:
Hmm ..
I am the sovereign of the sunrise, and you are the sovereign of the sunset. Let there be between us a firm treaty of friendship, amity, and peace, and let traders and caravans on both sides come and go.

That said I am a Khan we do not hide under the skirt of other nations. We rip off those skirts and insure every new child has our blood. If you wish to work with us. You will not treat us as a chi
ld that needs to be cared over.
Super vriendelijk.
 
A tear makes a world shiver. My tear makes my life fall to pieces. zegt:
*Ik bood hem hulp zodra hij werd aangevallen en hij weigerde het.
*Leg dat maar uit.
Jermaine :razz: zegt:
*'pardon!
*je bood hen eerder help aan, zonder overleg
*aan ons
A tear makes a world shiver. My tear makes my life fall to pieces. zegt:
*Nee, ik bood hem een plek aan.
Jermaine :razz: zegt:
*daarna, wou je niet bij ons aansluiten
*en waar dan ?!
*je hebt amper zelf land
A tear makes a world shiver. My tear makes my life fall to pieces. zegt:
*Dicht bij mij in de buurt! Dat betekend het zuiden!
Jermaine :razz: zegt:
*en ik en chechen willen hen in niet in de buurt
*oh
*dus nu is het zuiden van jouw alleen ?
*dus je bent machtiger dan adwev, chechen en ik?
 
En als je de rest had gepost dan leek het niet alsof ik dat daadwerkelijk zo zei.


+ dit getuigt niet dat je een hond bent bedoel je?

A tear makes a world shiver. My tear makes my life fall to pieces. zegt:
Alleen ik zal het einde van de oorlog zien.
Jermaine  zegt:
xD
in je graf ?
in de woestijn ?
A tear makes a world shiver. My tear makes my life fall to pieces. zegt:
Zoals een Romein ooit zei
( of griek. )
Alleen de doden zien het einde van de oorlog, en zoals jij het zegt zal ik sterven.
Zo zij het!
Maar ik weiger te dienen onder een bannier van het Noorden of een van die honden die jullie zijn.
Want jij bent nog altijd liever Noords dan dat je Zuids bent@
Jermaine  zegt:
klopt
zo ben ik nou eenmaal
A tear makes a world shiver. My tear makes my life fall to pieces. zegt:
Liever een hond dan een machtig man?
Ik zie het niet in.
 
Back
Top Bottom