Vorming van een nieuwe RP

Users who are viewing this thread

sorry dat ik hem weer verander, maar ik lees de boeken nu eens opnieuw en heb gezien dat hij zakkenvol zegels en handigheidjes meesleurt om ergens zonder te sluipen of geweld doorheen te geraken.

Mag ik een tweede character maken?


Als ik een viking maak is het deze, nog niet beslist :razz:
Naam: Erak Steenvuist

Roepnaam: Erak

Leeftijd: 31

Huidskleur: Blank

Gezichtskenmerken: Grote neus, enkele littekens, rosse, lange haren en baard, samengebonden met een leren touwtje.

Uiterlijk: Groot, vies, stinkend, gespierd, een buikje, angstaanjagend. Zo ongeveer dat wat je niet wilt tegenkomen in het donker.

Kleding: Bontjas van zeehondenleer met een ijzeren helm met twee ossenhorens. In de strijd gebruikt hij een bontjas van zeehondenleer maar dan met verschillende lagen zodat hij steviger is, met stalen noppen. (mix van banded armour, cuir boulli en bontjas in M&B)

Wapens: Een strijdbijl voor een of twee handen. Een huscarl schild. Een oorlogsspeer, wat werpbijltjes en werpsspeertjes.

Nationaliteit en herkomst: Krimor

Houdt van: Plunderen, varen op zijn boot (SterrenWolf), bier

Houdt niet van: Ingewikkelde dingen, moeilijke situaties

Persoonlijkheid: Een slimme Krimoriaan die weet hoe hij z'n boot moet besturen en hoe hij moet vechten. Hij is opgegroeid in het zware Krimor, en is daardoor erg hard, maar vind vriendschap, doorzettingsvermogen en trouw goede waarden. Hij is ook eerlijk en recht door zee, zoals de meeste krijgers.

Historie: Hij was vroeger een Jarl van een landgoed, maar door de Oberjarl is hij gedegradeerd tot Skirl omdat hij weigerde tijdens een interne oorlog soldaten te leveren.

Andere vaardigheden: Goede navigator, kan goed met mensen om.

of misschien een gildelid dat heel goed is met dubbele verborgen messen, die iets met wolven heeft. Lupan.


Is deze plek uitgestorven?
 
Dat gebeurt altijd. De helft stopt er mee en dan blijft 1-2 personen doorschrijven en dan komen die anderen later weer meedoen.
 
Als ik eens terug tijd en interesse heb in deze RP, ga ik misschien een personage aanmaken voor dat lichtgedoe. 't Is niet dat er 'bad guys' en 'good guys' zijn eh.
 
Wel de lichtgozers zijn toch eerder slecht. Ze willen een land heroveren dat zich X (ik schat 100-150 jaar geleden) heeft afgescheden van Aral. Ze doen dit door de koning van kant te maken en edelen om te kopen, te bedriegen en het volk uit te buiten.

Geen brave jongens dus. Misschien vernietigen de lichtgozers en de priesters van Saeron elkaar nog, gwoon de oplossing!
 
Dat is niet 'slecht'; dat is machiavellistisch. Dat soort dingen zijn schering en inslag voor grootmachten die zichzelf toch een beetje respecteren  :lol:
 
MorningRain said:
Dat is niet 'slecht'; dat is machiavellistisch. Dat soort dingen zijn schering en inslag voor grootmachten die zichzelf toch een beetje respecteren  :lol:

Ook gelijk, maar het is niet braaf  :wink:


Toch beter dan gewoon aan te vallen. (zie: Saeron)
 
icock, dus jou char Loth heeft net de gouverneur van Kramas gemold en diens kasteel in de hens gezet? Wat bedoel je precies, ik kan even niet meer volgen.

de wraak van Loth? wat was hem dan aangedaan?
 
Ja, hij heeft twee persoonlijkheden. Het licht heeft een manier gevonden die tweede te triggeren. Hij is nu dus een kwaadaardig persoon. Echter kan je hem nu wel goed opjagen agz. jij of Gerontis dat gaat doen. Ikzelf wil namelijk wel een tweede character waarop ik dus, als het mag, de leider van de Witte Vuist word.
 
iCock said:
Ja, hij heeft twee persoonlijkheden. Het licht heeft een manier gevonden die tweede te triggeren. Hij is nu dus een kwaadaardig persoon. Echter kan je hem nu wel goed opjagen agz. jij of Gerontis dat gaat doen. Ikzelf wil namelijk wel een tweede character waarop ik dus, als het mag, de leider van de Witte Vuist word.
Tja, aangezien jij die hebt verzonnen, waarom niet?
 
Back
Top Bottom