Forum Spel CIV III: Westeros

Users who are viewing this thread

Ik heb de mijne al helemaal klaar. :razz:
Ik beloof dat het niet zal gaan zoals CIV II. :lol:

Trouwens, jij moet nog eerst dit afmaken en ik heb de volgende CIV al in elkaar geflanst.
 
MorningRain said:
Serieus, heeft er nu niemand zijn orders gestuurd?  :neutral:

Als ik nu 2 civs moet beheren heb ik er geen zin meer in. Ik denk dat we wel kunnen zeggen dat wij gewonnen hebben.
 
We zouden, mocht MR het ook vinden, met de nieuwe civ kunnen beginnen.
Ik kan morgen proberen Les te vragen, of ze dan meedoet, en dan zal ik ook Mahud een pmtje sturen.

Als iedereen dan gewoon meedoet, dan zijn we met 6 a 7 spelers.
Lijkt me een goed getal.

Ik ga in elk geval niet meer hier erbij springen, want ik moet zelfs nog alles nog lezen en daar heb ik eigenlijk weinig behoefte aan. :lol:
I am a lazy bastard.
 
Oh, nou dan hoef ik dus geen moeite te doen om alles te gaan lezen.

Heb net een vraag gestuurd of Mahud CIV IV LATER WANNEER DEZE VOORBIJ IS wilt joinen en ik zal ook Roran vragen. :razz:
Ook zal ik morgen doorgeven als Les mee wilt doen.
 
Nee, **** off, Avenger. Zomaar even midgame verdwijnen en dan endgame erin springen en aankondigen dat jij de volgende Civ wil leiden. Ik heb het al met Wolf over gehad en ik wou graag het een keer proberen, daarnaast heb jij het al een keer gedaan en vind ik dat ik het meer heb verdiend dan jij.
 
Bovendien heeft Avenger al een keer een CIV geleid. En dat duurde vier beurten lang. Ik vind eerst dat we deze CIV behoorlijk uit moeten spelen en dan aan Rams' Civ beginnen.


EDIT: Overigens, veel sterke Avenger. Volgende keer twee keer kijken als je de straat oversteekt.  :razz:
 
The Avenger said:
Alsof ik het zelf wou. :S
Rustig maar, dan leid jij dan toch de volgende Civ.
Gaat me niet eens zo zeer om wie de volgende mag hosten, maar dat je zo heel gewoontjes doet over hoe je zomaar even verdween.
 
@MR
Dankje en weet het, maar ik dacht dat die wel zou stoppen of...kom op, het was een freaking Smart!
Die dingen worden door en voor kabouters gemaakt. :lol: ...

@Rams
Volgende keer zal ik je sms wanneer ik weer verdwijn tegen mijn wil in.
 
Als je het vanuit een neutraal standpunt bekijkt, is deze conversatie hilarisch:

Avenger is boos omdat Rams hem beschuldigt van overreden te worden, terwijl Rams dat niet bedoelt, maar wilt zeggen dat het zijn beurt is omdat Avenger er al een geleid heeft.

Je hebt beiden op je eigen standpunt gelijk.


Anyways, wie leidt de volgende CIV? Wat is een CIV? Hoe gaat een CIV?
 
The Avenger said:
@Rams
Volgende keer zal ik je sms wanneer ik weer verdwijn tegen mijn wil in.
:???: Nee, ik hoef je sms niet. Neem gewoon 2 minuten de tijd om hier aan te kondigen dat je voor een tijdje afwezig bent en dan moet je een verdomd goede reden hebben.

En wie de **** is Ronan en waarom denkt hij dat hij mee kan praten?
 
Nounou, volgende keer als ik met pijn op een bed zal ik eraan denken, maar laten we nu weer normaal doen. Ik weet dat je boos ben dat ik je niet op de hoogte hield, maar ik kon er weinig aan doen en eerlijk gezegd ging de forum ook totaal even aan me voorbij. Denk niet dat het erg gezond zou zijn geweest als ik had gedacht '''NEEEEEE, CIIIIVVVVV!'' toen ik opzij werd gereden.
Ben Wolfang niet. :lol:
Roran wilt gewoon er wat van weten, want ik had gevraagd of hij mee wou doen met de volgende. Dus beetje rustig maat.

Thats all.
 
WIJ WINNEN GARBLGARLGNF


Kijk naar mijn gigantische e-peen terwijl ik hem in jullie gezicht sla.
 
Tja, luister maat. Ik accepteer dat jij soms wat meer voel voor het mannelijk geslacht dan dat je dat doet voor het vrouwelijke, maar om nou dat soort dingen te zeggen....liever niet.  :lol:

Rams said:
Dit hebben jullie al gezegd en niemand heeft het ontkent.
We zouden het kunnen doen, maar wij staan daarboven.  :razz:
Trouwens, ik durf te wedden dat jullie zo bang waren dat ik jullie zou pwnen dat jullie een huurmoordenaar in een smart hebben gezet en achter me aan hebben gestuurd....
Zou er dan alleen niet meer om kunnen lachen, want dan wordt ik wel een tikje bang.  :lol:
 
Back
Top Bottom