Medieval 2 probleema

Users who are viewing this thread

Joo eli asensin pelin ja ekalla kerralla ku asensin ja piti pistää toinen levy niin siinä sanottiin että minulta puuttui jokin tiedosto. No ohitin se ongelman. Sitten ku se oli valmis niin kokeilin. Siihen tulikin että medieval2.exe on tehnyt virheen. Ohjelma joudutaan sulkea. Ja sitten tuli että lähetetäänkö virhe raportti. No poistin pelin ja asensin se uudelleen ja silloin ei valittanut että jokin tiedosto puuttuisi. Sitten kun se oli valmis niin koikeilin. Sama juttu tuli. Eli mistä kiikastaa? Kone meni helposti yli minimi vaatimuksien ja suositus vaatimuksien. Tarkistin netistä.
 
Olikos sinulla siinä käyttöjärjestelmänä mikä? Vista on tunnettu siitä, että vanhat pelit eivät saa välttämättä tiedostojen käyttöoikeuksia suoraan toimintaan. Toinen mikä saattaa vaikuttaa on prosessorin bittisyys. Sen kummemmin tarkistamatta, muistelisin Medieval 2:sen olevan ajalta jolloin 64bittiä prosessoreita ei ollut, ainakaan liikaa. Teoriassa on mahdollista, että peli on optimoitu suoraan 32bittiselle prosessorin käskykannalle liian tehokkaasti, niin ettei peli toimi 64bittisessä ympäristössä. Vaikka en oikeasti asioista niin tiedäkkään :smile:

Suosittelen koluamaan pelin tai valmistajan sivuilla, faq:eiss tai foorumeilla. Siellä saattaa olla ratkaisu. Joka voi olla esimerkiksi ajettava patch, tai sitten joku manuaalinen kommervenkki.
 
No kokeilin sitä demoa niin se toimi. Ja tää dvd asema ei oo niin hyvä niin vaihan parempaa joka mulla on valmiina niin sit asennan uudelleen ja katon et toimiiko.
 
On se ihan pätevä, ainakin ulkoisesti nätti kuin ruusunnuppu. Tekoäly ei ainakaan vielä kesällä päätä huimannut, mutta en sitten tiedä onko tuota sittemmin päivitelty.
 
No demo oli ainakin ihan hauska, vaikka ei tämä peli eroa juuri yhtään rome total warista niin oli sitä ihan mukava kokeilla.
 
Itse pelaan parhaillaan Kingdoms lisäosaa, ja voin hyvällä omallatunnolla todeta tekoälyn toiminnan olevan jälleen niiin säälittävää, että ihmettelen miksi joku viitsii edes ostaa peliä ennen ensimmäistä patchia. Elokuu vaihtunut tammikuuksi ja patchin teko on kuulemma vasta aloitettu. Creativella ei olla taidettu kuulla betatestaajista.

Muuten ihan hassun hauska peli. Suosittelen.
 
Joo onhan tämä peli munki mielestä hyvä ku sain toiminaan(piti vaa vaihtaa se dvd asema parempaan joka mulla oli valmiina toisessa koneessa) mutta munki täytyy myöntää että ei se oikeen teko älyllään mua pistäny ihmettelemään kuinka hyvä tää peli ois. Sais parantaa teköälyä seuraavassa patchissa.
 
Back
Top Bottom