Enemy Territory/ ET ja Trickjump

Users who are viewing this thread

rosmo

Recruit
Noniin!    En tiedä onko tällä foorumilla tämän pelin pelaajia, mutta teinpä topicin kumminkin.

  Tässä topicissa siis voi yleisesti puhua Enemy territorysta ja siihen liittyvästä Trickjumpista, joka siis on hyppimistä katoilla yms. Mielipiteitä tästä pelistä voi myös vapaasti kertoa. Myös serverit ja vinkit yms. ovat tervetulleita. 

      Omasta mielestäni peli on erinomainen, vaikka onkin vanha eikä grafiikat ole sitä parasta silmänruokaa. Tämä Trickjump tekee tästä pelistä vielä kiinnostavamman ja koukuttavamman. Suosittelen lämpimästi, jos et ole vielä kokeillut.  :cool:

  P.S. Tämä Enemy Territory on siis räiskintäpeli.
 
Joskus ala-asteella tuli hakattua tätä, mutta tuo kutien tappoon tarvittava määrä (jos ei osu päähän) alkoi potuttaa.

Välillä kun alat ampua sarjaa jonkun selkään, niin aika moni ehtii kääntyä heittää omat kutinsa sinun päähäsi, joten kuolema tulee vaikka yllätät jonkun selästä päin.
Alkoi kyrsiä ja lopetin.
 
Pii100 said:
Joskus ala-asteella tuli hakattua tätä, mutta tuo kutien tappoon tarvittava määrä (jos ei osu päähän) alkoi potuttaa.

Välillä kun alat ampua sarjaa jonkun selkään, niin aika moni ehtii kääntyä heittää omat kutinsa sinun päähäsi, joten kuolema tulee vaikka yllätät jonkun selästä päin.
Alkoi kyrsiä ja lopetin.
  Vai niin, itseäni kyllä juuri viehättää tämä vaikeus. Mielestäni on mahtavaa juuri se, että jos et osu päähän niillä enimmäisillä kudeilla niin peli on pelattu.  :smile: Ja nyt, kun olen aloittanut tämän Trickjumpin, niin peliä jaksaa taas pelata iha uudella innolla.
        Jos joku aloittaa tämän Trickjumpin niin ei kannata maseentua ja turhautua heti, vaikkei heti onnistukaan . On meinaan normaalia. Itse olen nyt hypellyt about kuukauden ja olen jo oppinut nauttimaan siitä, vaikken mikään hyvä vielä olekaan.

    Edit. Jos olet edes vähän kiinnostunut TJ:stä niin suosittelen katsomaan sinätuubista nämä videot: Walking in the air 2, Skybreakers, De-fragarea ja Tornadoes.  :cool:
 
Temuzu said:
Ainut peli jossa olen trickjumppingia harrastanut on Call of Duty (Alkuperäinen). Upeita glitchejä jos osasi oikein pomppia.
Näyttäisi olevan hiieman hidastempoisempaa Call of Duty:ssa tämä Trickjump.  :lol:
 
Herranjestas sentään. Ollaan kohteliata ja linkitetään videoihin joita hehkutetaan. Hyperlinkitys tosin maksaa €10 per linkki joten ymmärrän miksi jätit väliin, köyhä rassukka.
 
Jhessail said:
Herranjestas sentään. Ollaan kohteliata ja linkitetään videoihin joita hehkutetaan. Hyperlinkitys tosin maksaa €10 per linkki joten ymmärrän miksi jätit väliin, köyhä rassukka.
Kävi onnekas vahinko, sillä tätä linkitystä en todellakaan haltsaa. Enkä muuten tästä linkityssäännöstä sitten mitään tiennyt.  :oops:  :oops:
 
facepalm.jpg
 
Nyt rosmon sarkasmi-detektori kaipaa öljyämistä ja huolella. Vain SomethingAwful veloittaa käyttäjiltään rahaa ja hölmöt urpot maksavat ihan innoissaan tyhjästä. JOKATAPAUKSESSA, linkitys tapahtuu siten että ensin Ctrl+C:llä kopioit linkin, joka näyttää tältä:
htt p://www.youtube.com/watch?v=aLe9OjU-nvM
sitten hiirellä maalaat koko linkin tai vaihtoehtoisesti shift pohjassa ja nuolinäppäimillä ja klikkaat
viestipalstan yläpuolella olevaa nappia jossa on A4-paperi maapallon päällä. Silloin linkin ympärille ilmestyvät taianomaiset url ja /url sanat, tosin hakasulkeiden sisällä. Nämä kertovat foorumin softalle että http://www.youtube.com/watch?v=aLe9OjU-nvM on linkki erinomaiseen musiikkivideoon YouTubessa eikä vain satunnaista siansaksaa.

Ja kun tämä on hallinnassa, voit siirtyä edistyneeseen tietokonetaikuuteen, jossa
http://www.youtube.com/watch?v=aLe9OjU-nvM
sijasta muut näkevätkin
Lucianan musiikkivideo "I Like That"
tekstin. Tosin sen tekemisen jätän kotiläksyksi ja yleiseksi pohdinnaksi.
 
Jhessail said:
Nyt rosmon sarkasmi-detektori kaipaa öljyämistä ja huolella. Vain SomethingAwful veloittaa käyttäjiltään rahaa ja hölmöt urpot maksavat ihan innoissaan tyhjästä.
...Nyt en ymmärtänyt pointtiasi tässä sarkasmi-asiassa, liekö olen itse tyhmä  tai sitten sinä olet ymmärtänyt väärin, mutta tottahan toki tajuan, ettette ala veloittamaan siitä, että laittaa suoria linkkejä tietyille sivuille. Senhän tajuaa ääliökin (jopa minä). Tajuan kyllä, että kuka tahansa saa moderaattorit yms. huonolle tuulelle, jos tätä linkitystä  harrastaa.
 
Niin no, ei tuo nyt niin suuren suuri ole.  :grin: Mutta jos viitsisitte jättää sen myötähäpeän rauhaan, koska osaan sen homman itsekin.  :razz:
 
Pii100 said:
Joskus ala-asteella tuli hakattua tätä, mutta tuo kutien tappoon tarvittava määrä (jos ei osu päähän) alkoi potuttaa.

Välillä kun alat ampua sarjaa jonkun selkään, niin aika moni ehtii kääntyä heittää omat kutinsa sinun päähäsi, joten kuolema tulee vaikka yllätät jonkun selästä päin.
Alkoi kyrsiä ja lopetin.

Jos sä jonkun taakse pääset niin pitää puukottaa
 
Back
Top Bottom