Armeijan harmaisiin

Users who are viewing this thread

Sandorra

Sergeant
WBNW
Kuulostaa tutulta. Ainoo mikä jätettiin oli sanla ja kokelas. Se helvetinkone kun on niin perhanan vaikee saada yhdistettyä.

Temuzu

Marquis
WBM&BNWWF&SVC
Eipä tarvinnu ikinä huolehtia sanloista tai venttiseiskoista, kelaperseen elämä oli yksinkertaista. :lol:

Alene

The Queen of Diamonds
Archduke
M&BWBWF&SNWVC
Oootte te rasittavia; laitatte ihmisen googlaamaan outoja sanoja kun ei muuten ymmärrä mistä puhutaan :neutral:

Untitled.

Count
RUKn Joha ohi. Yksi tupalainen keskeytti. Ihan hyvä fiilis näin jälkeenpäin kuitenkin. Kuulemma läpäistiin kurssi siinä samalla. Ehkä siitä Dragsvikin barettimarssistakin selvitään.

Bergioyn

Baron
M&BWBWF&SNWVC
Comrade Temuzu said:
Eipä tarvinnu ikinä huolehtia sanloista tai venttiseiskoista, kelaperseen elämä oli yksinkertaista. :lol:
Itsehän opettelin Sanlan keskellä yötä leirillä Gyltössä kun meidän "joukkue" (miesvahvuus kyseisellä hetkellä muistaakseni 13) määrättiin esikunnan viestipäivystykseen. Ja aselajihan oli tosiaan sotilaspoliisi.

Jhessail said:
Eikä se mikään mahdottomuus ole vähän vanhempanakaan, kun ottaa oikean asenteen. Mun ensimmäisessä alokasjoukkueessa oli 26-vuotias kahden lapsen isä. Itse olin 24-vuotias uunituore luutnantti. Hyvin kundi pärjäsi, tosin huomasin että muutaman kerran sitä otti päähän kun rankaisin koko joukkuetta toheloiden tunaroidessa.
Sietääkö vielä näin jälkikäteen udella mikä Rouva Skapparin tämän hetkinen arvo on?

Jhessail

Panzervixen
Grandmaster Knight
Untitled. said:
Krh-linjan yliluutnantilta. Ehkä halusi vain runnuttaa. :razz:
Jälkimmäinen. Se on ihan päivittäisessä käytössä kantahenkilökunnan keskuudessa, tosin huumorintajuttomat runkut joskus itkevät slangi-sanojen käytöstä.

Comrade Temuzu said:
Jhessail oli muistaakseni luutnantti tai yliluti.
En ole tarkistanut Hesarin ylennyslistoja 4.6 ja 6.12 sen jälkeen kun läksin maailmalle, joten on mahdollista että ovat ylentäneet reservissä yliluutnantiksi. Todennäköisesti luutnantti edelleen.

Jhessail

Panzervixen
Grandmaster Knight
R0d132I.jpg

SkyTime

Grandmaster Knight
M&BWB
Pilvet kasaantuu taivaalle. Vapautta jäljellä noin 85 päivää ellen kovin väärässä ole.

Halp

Top Bottom