Armeijan harmaisiin

Users who are viewing this thread

RUKn Joha ohi. Yksi tupalainen keskeytti. Ihan hyvä fiilis näin jälkeenpäin kuitenkin. Kuulemma läpäistiin kurssi siinä samalla. Ehkä siitä Dragsvikin barettimarssistakin selvitään.
 
Comrade Temuzu said:
Eipä tarvinnu ikinä huolehtia sanloista tai venttiseiskoista, kelaperseen elämä oli yksinkertaista. :lol:
Itsehän opettelin Sanlan keskellä yötä leirillä Gyltössä kun meidän "joukkue" (miesvahvuus kyseisellä hetkellä muistaakseni 13) määrättiin esikunnan viestipäivystykseen. Ja aselajihan oli tosiaan sotilaspoliisi.

Jhessail said:
Eikä se mikään mahdottomuus ole vähän vanhempanakaan, kun ottaa oikean asenteen. Mun ensimmäisessä alokasjoukkueessa oli 26-vuotias kahden lapsen isä. Itse olin 24-vuotias uunituore luutnantti. Hyvin kundi pärjäsi, tosin huomasin että muutaman kerran sitä otti päähän kun rankaisin koko joukkuetta toheloiden tunaroidessa.
Sietääkö vielä näin jälkikäteen udella mikä Rouva Skapparin tämän hetkinen arvo on?
 
Untitled. said:
Krh-linjan yliluutnantilta. Ehkä halusi vain runnuttaa. :razz:
Jälkimmäinen. Se on ihan päivittäisessä käytössä kantahenkilökunnan keskuudessa, tosin huumorintajuttomat runkut joskus itkevät slangi-sanojen käytöstä.

Comrade Temuzu said:
Jhessail oli muistaakseni luutnantti tai yliluti.
En ole tarkistanut Hesarin ylennyslistoja 4.6 ja 6.12 sen jälkeen kun läksin maailmalle, joten on mahdollista että ovat ylentäneet reservissä yliluutnantiksi. Todennäköisesti luutnantti edelleen.
 
R0d132I.jpg
 
Back
Top Bottom