SkyTime said:En tiedä, jotain valmiusvuoroa näkyy olevan. Ja vitun telamiinalaatikot, ei enää ikinä. Ne perkeleet painavat enemmän kuin minä ja nyt on paikat paskana![]()
Telamiinat on aina mukana, ja miinakuja tehdään joka kerta. Niistä ei ikinä pääse eroon. :3SkyTime said:En tiedä, jotain valmiusvuoroa näkyy olevan. Ja vitun telamiinalaatikot, ei enää ikinä. Ne perkeleet painavat enemmän kuin minä ja nyt on paikat paskana![]()
Ai että, nauti olosta! Helposti niitä intin parempia hommiaAlatzy said:SkyTime said:En tiedä, jotain valmiusvuoroa näkyy olevan. Ja vitun telamiinalaatikot, ei enää ikinä. Ne perkeleet painavat enemmän kuin minä ja nyt on paikat paskana![]()
Eihän ne oo ku 40kg/laatikko, salille poika salille.
Ite kans tosiaan astuin palvelukseen 2/15 Kainuun Prikaatiin ja täälähän sitä ollaan särmimmässä sekä nohevimmassa yksikössä, Tiedustelukomppaniassa.
4 viikon päästä ois sit edessä siirtyminen kerrosta alemmas, sotakoiraosastoon jossa menis loppupalvelus mukavasti prikaatin helpostikin rennoimpaan hommaan, eläinhuoltomiehenä.![]()
PS. Hajoo SkyTime korohoroiluihin![]()
Untitled. said:Telamiinat on aina mukana, ja miinakuja tehdään joka kerta. Niistä ei ikinä pääse eroon. :3SkyTime said:En tiedä, jotain valmiusvuoroa näkyy olevan. Ja vitun telamiinalaatikot, ei enää ikinä. Ne perkeleet painavat enemmän kuin minä ja nyt on paikat paskana![]()
Toisaalta voi muistella telamiinoja lämmölla kun sykkii suon läpi 120KRHn kanssa.
SkyTime said:Vitun talvirova, ei mulla muuta.
Niitä kattellessa tuli kyllä sellanen "oonko mä tosiaan ollu noin vitun pihalla kaikesta?" fiilis varsin vahvasti pintaan.Comrade Temuzu said:Ootahan kun mortit saapuu.