SWE/SCA - Nations Cup Team 2015

Users who are viewing this thread

Oliveran

Master Knight
Hello (I'll write in English, in case some Danish noob doesn't understand Swedish *looking at Kekn*)!

So, today we start our thread for Nations Cup this year. We're looking for people who might want to join us in Nations Cup this year. We already got some members, which includes the following people:
Oliveran
Gubbo
Robin
Blivandefar
Horace
S0ul
R3D
Blixn
Båten
Lisen
Kekn
Wierdo
Rodriguez


Recommendations
  • Maturity
  • Activity
  • That you're able to communicate in either Swedish or English fluently (the latter is a demand)
  • That you're a pleasant dude to talk with - if you ruin the teamspeak atmosphere with raging, foul language or anything of the like, you'll get booted from the team instantly

Contact one of the follow people if you want to join us this year in Nations Cup:
Gubbo
Robin
Oliveran

Everyone from Scandinavia is welcome to join our trainings! Even if you're not on the list :grin:

Filling it up soon....

Will fill this up soon too...

Thanks for taking your time reading this, and if you can cover the above demands, feel free to contact us at any time and we'll have a talk with you. Good day to you all ~

PS:
ikea.jpg

xl_kottbullar.jpg
 
Elitist much.

Har bara 1300h på Warband, får jag joina ändå? Annars går jag och gör mitt egna Nations Cup Team för Skandinavien/Sverige som kommer vara mycket bättre.
 
Tybalt_ said:
Elitist much.

Har bara 1300h på Warband, får jag joina ändå? Annars går jag och gör mitt egna Nations Cup Team för Skandinavien/Sverige som kommer vara mycket bättre.

Det funkar så att, jag vet mycket väl hur det ser ut. Jag har ett samlat gäng som alla känner varandra. En okej prestanda och aktivitet gör det roligare! Om man förlorar varje match 0-16 så vill ingen spela - till min erfarenhet, i varje fall. Jag vet att det är hårt, men jag vet också hur stort steget är mellan 500h, 1000h, och 3000h. Har själv tagit dem, och har arrangerat varje Nations Cup för Sverige (med och utan hjälp!) sedan 2010. Jag driver även IG's - Guard of Istiniars - mililtära del av klanen, så jag har fem års erfarenhet av detta :smile:

Du är välkommen att joina och vi kommer självklart ge dig en chans, men då måste du överträffa de andra som spelat betydligt mycket mer! Och du är mycket välkommen att göra ett eget lag - men då får du ta upp det med admins om erat lag går före vårat osv., om man får ha två lag m.m.! Men glöm inte att vi var det lag som officiellt spelat sedan 2010, och vann även förra året.

~ Oliveran
 
I'll try and schedule a training post-christmas. Around the 28th or 29th, I think. Will just be some general practice and then go play on public together! :wink:
 
Shemaforash said:
Oliveran said:
Blixn
Båten
Godnoken
Lisen

2014
spazfishlarge_by_carredondo-d801xr5.png

Hej, Olaf the Barbarian!
Jag har förstått att du inte är 14år längre.
Skulle du möjligtvis ha intresse att ha ett fan meetup innan året är slut?
Om du vill det så kan du kontakta mig på steam: AEFANBOY247
 
Back
Top Bottom