Outo kuva

Users who are viewing this thread

_|Pete|_

Recruit
Ennen kuin katsot kuvaa, tässä muutama varoitus:

- Älä tuijota kuvaa liian kauan
- Yritä olla katsomatta tytön silmiä
- Jos olo tuntuu vaivaantuneelta tai ahdistuneelta, niin sulje kuva välittömästi

Kuvan taustoja:
Indonesiassa eräs valokuvaaja, oli ottamassa kuvia lähellä katakombeja, ja otti kuvan tästä käytävästä. ja tässä muutamia asioita jotka on selvitetty jälkeenpäin.

Faktoja:
- Valokuvaaja lähetti kuvan tutkittavaksi
- Valokuvaaja joka tutki kuvaa liian pitkään tuli hulluksi
- Sanomalehti yritti julkaista kuvaa, mutta printtiin ilmestyi vain tyhjä käytävä jossa oli mustaa savua/sotkua
- Paralogistit sanovat kuvassa olevan kuoleman jälkeistä elämää, jossa voit nähdä aaveen vielä elävässä muodossa

Kommentteja:
- Monet sanovat että he näkevät vain tyhjän käytävän
- Jotkut sanovat näkevänsä paljon hahmoja
- Jotkut taas sanovat näkevänsä hahmon vilkuttamassa heille ja samalla kun hahmo vilkuttaa sanoen samalla hyvästi
- Jotkut jopa sanovat hahmon kutsuvan heitä, pyytäen heitä lähestymään

Kukaan ei tarkalleen tiedä kuvan alkuperää, mutta sanomalehti jupakan jälkeen kuva on aiheuttanut paljon keskustelua internetissä.
Paralogistit sanovat kuvan sisältävän siinä esiintyvän tytön energiaa joka saattaa aiheuttaa ilmiöitä paikassa jossa kuvaa katsotaan.
Siksi varoitukset yläpuolella...

*Ja sitten vielä, Eli löysin tämän kuvan ja tekstin surffaillessani netissä ja päätin sitten postata sen myös tänne. Teksti ylöpuolella ei ole omaani vaan olen ainoastaan suomentanut sen lontoonkielisestä postauksesta (koska tämä nyt sattuu olemaan suomenkielinen foorumi)*




---->  http://img.photobucket.com/albums/v452/Kyuubi_69/menina.jpg  <----
 
Toki, kuvaan tuskin kiinnitäisi enempää huomiota ilman tota alkusepustusta :roll:
- Yritä olla katsomatta tytön silmiä
Just joo, arvaappa mitä katsellaan ensimmäisenä haki.

Indonesia on todellakin ainoa paikka maailmassa, mistä tälläistä voitaisi kehitellä. Tyttö ei vaan kauheasti indonesialaiselta näyttänyt. Mitähän oli mahtanut siellä katakombeissa puuhata. JA valokuvaajakin vaikutti melko lahjattomalta kaverilta

Bull****!


Testasin kuvaa kaverilla. Ilman noita sepustuksia. Kaveri ei huomannut kuvassa mitään energiaa tai ilmiötä.
höh
 
HEEETTKONEN!
Väittääkö QinNai tosissaan nyt että hän ei nähnyt tyttöä?
Mä näin sen ja vittu kun rupes ahdistaa.
En mä haamuihin sun muihin usko mut toi oli aika paha. :shock:
Mutta täytyy sanoo ettei se tyttö indonesialainen ollut.
 
Ahdistusta herättää eniten kuvan huono laatu:
"Piru vie millaset ne sen silmät nyt sitten on?!? Saatana! Voiskohan tätä suurentaa? Ai ei vai???" Nyt kyllä ahdistaa...

Vennant said:
HEEETTKONEN!
Väittääkö QinNai tosissaan nyt että hän ei nähnyt tyttöä?
Mä näin sen ja vittu kun rupes ahdistaa.
En mä haamuihin sun muihin usko mut toi oli aika paha. :shock:
Mutta täytyy sanoo ettei se tyttö indonesialainen ollut.
Mitä sana Sarkasmi tuo mieleesi?
 
Vähän mahassa kouristi. Kappale vaihtui Winampissa Metallican Seek and Destroyihin. Kuva unohtui. Olihan se pelottava. Juu näin on.
 
silmiin koski ja huono olo tuli, mutta se johtu enemmän noista valoista. Kyllähän se pahalta tuntuu kun jonkin epileptisen kohtauksen saa.
 
Back
Top Bottom