Mount&Blade-kysymykset sekä muu tilpehööri

Users who are viewing this thread

killeri said:
juu kone käynnisty uudelleen ja mun warbandin modules kansio hukku jonnekkin enkä löydä sitä, mitä teen?
Mitä helvettiä..  Pidätkö konettasi aina päällä, kun kerta käynnistyi uudestaan ?
Se kansiosi on siellä minne olet sen laittanut, koneen käynnistäminen ei pitäisi mitään vaikuttaa sun törttöilyyn.
 
mikähän on vikana, ku yritän pelata wb:tä directX 9:llä, nii kaikki esineet ja ihmiset alkavat hehkua punaisina. aiemmin alkuperäisessä m&b:ssä sama vika, muttei enää. (directX 7:lla vikaa ei ole, ja minulla directX 11)
 
juu latasin directx 9, ongelma ei hävinny, mutta nyt ei toimi pari muuta peliä (call of juarez)  :lol: olisiko syynä sitte vista... ?
 
Parasta olisi jos saisit poistettua koneesta DirectX:n kokonaan ja sitten puhtaalle alustalle asennat ensin 9:n ja sen peraan 11:sta. Oman nayttiksen ajuritkin kannattaa paivittaa.
 
Kohtasin tässä Warbandin kanssa peeloillessani hämärän ongelman. Warband ei nimittäin ota näppäimenpainalluksia tai hiiren klikkauksia vastaan ulkopuolisilta ohjelmilta. Koodi pitäis olla ihan validia, vetänyt sen nyt muutaman debuggerin läpi, kysellyt viisaammilta ihmisiltä ja sama koodinpätkä toimii hienosti muissa ohjelmissa ja peleissä mutta postaan sen nyt kuitenkin. Kyseessä siis Python 2.6
Code:
from SendKeys import SendKeys
from time import sleep

sleep(5)
for i in range (1000):
	SendKeys("""
		^x
	""")
Kyllä, tiedän että rahaa saa lisää charfilestä ja NPC statsejakin saa säädettyä tiedostoista, mutta tämä on periaatekysymys. Osaisikohan kukaan kertoa miksei Warband tunnista toisella ohjelmalla tuotettua näppäinsarjaa vai menenkö suosiolla englanninkieliselle puolelle?

Toinen kysymys, mitä tapahtui ctrl+shift+F4:lle?
 
Kapina jummitui paikoilleen enää pitäisi vallata Rhodokkien Veluca mutta tässä se ongelma piilee

Puolellani on enemmän lordeja kuten  11 vs. 9 mutta nämä loput vihollisen 9 ovat pakkautuneet tiiviisti velucaan ja jos yritän vallata tätä se on mahdotonta kaikki 9 lordia hyökkäävät sotilaideni päälle ja tapahtuu ilmiö "teurastus" eivätkä sitten tietysti jokainen 11. lordiani ole samaan aikaa kentällä jolloin olisi vastaq mahdollisuuksia miten ratkaisen tämän pulman.
 
Rugila said:
Kapina jummitui paikoilleen enää pitäisi vallata Rhodokkien Veluca mutta tässä se ongelma piilee

Puolellani on enemmän lordeja kuten  11 vs. 9 mutta nämä loput vihollisen 9 ovat pakkautuneet tiiviisti velucaan ja jos yritän vallata tätä se on mahdotonta kaikki 9 lordia hyökkäävät sotilaideni päälle ja tapahtuu ilmiö "teurastus" eivätkä sitten tietysti jokainen 11. lordiani ole samaan aikaa kentällä jolloin olisi vastaq mahdollisuuksia miten ratkaisen tämän pulman.
Jutustele valtakunnan marsalkan kanssa ja käske kasaamaan armeija ja hyökkäämään Velucaan.
 
mynameoverhere said:
killeri said:
juu kone käynnisty uudelleen ja mun warbandin modules kansio hukku jonnekkin enkä löydä sitä, mitä teen?
Mitä helvettiä..  Pidätkö konettasi aina päällä, kun kerta käynnistyi uudestaan ?
Se kansiosi on siellä minne olet sen laittanut, koneen käynnistäminen ei pitäisi mitään vaikuttaa sun törttöilyyn.
se oli mun desktopissaa ja sit kone pimahti ja puolet mun kuvakkeista katos sitte -_-
 
killeri said:
mynameoverhere said:
killeri said:
juu kone käynnisty uudelleen ja mun warbandin modules kansio hukku jonnekkin enkä löydä sitä, mitä teen?
Mitä helvettiä..  Pidätkö konettasi aina päällä, kun kerta käynnistyi uudestaan ?
Se kansiosi on siellä minne olet sen laittanut, koneen käynnistäminen ei pitäisi mitään vaikuttaa sun törttöilyyn.
se oli mun desktopissaa ja sit kone pimahti ja puolet mun kuvakkeista katos sitte -_-

Mitä merkitystä sillä on, eikö sen pidä kuitenkin olla peli kansiossa että pystyy mitään pelata?
 
Jos sankari on asentanut sen työpöydälle ja nyt Windows siivosi sen pois?  :razz:

Jokatapauksessa, uudelleen asennus auttaa ja kokeile tällä kertaa C:\Pelit\Warband tai edes sitten C:\Program Files\Warband asennushakemistoksi.
 
Jooh,ite voisin tähä yhe kysymyksen heittää,koneen ostoon liittyen,antakaa anteeksi vaikkei ehkä oikea aihe olekkaan :F en viittiny uutta rueta väsäämään.. Eli uutta konetta oon ny jonku aikaa katellu,täs ois yks pakettikone mutten näist paljoo ymmärrä nii kyselen täältä. Mulla on tossa ps3 ja wii että niillä pelaan niitä raskaampia pelejä,koneen ei siis tarvitse mikään mahdoton masiina olla. Lähinnä Warband,Lord of the rings Online ja Medieval 2 total war sais toimia.

jookone.png

Eli tossa ois,riittääkö tehot noihin boldattuihin peleihin? :F iha täysil graffoil siis
 
No ei ole mitään ihan teho pelejä nuo mitä laitoit, että eiköhän. Tuntuu kyllä vähän liian kalliilta paketilta noita pelejä varten. Mitäs tuo paketti maksaa?
 
Paitsi Lord of the Rings online, sitä ei voi pelata Ultra Higheillä minunkaan lähes uudella koneella, joka on uudempi kuin koko peli.
 
Käyttöjärjestelmä: Aito Windows@ 7 Home Premium 64-bittinen.

:lol:

Joo, noilla seteillä kyllä pitäisi toimia uusimmatkin pelit täysillä.

Elfy said:
Paitsi Lord of the Rings online, sitä ei voi pelata Ultra Higheillä minunkaan lähes uudella koneella, joka on uudempi kuin koko peli.

Se riippuukin ihan koneesi tehoista ja osien valmistajista eikä siitä miten uusi se on.
 
Joo,hintaa tulee reilu tonni muttaku osamaksulla saa maksaa nii ei haittaa <: Ja joo,ei noitten pelien pitäs kauheesti konetta kyykyttää,mutta miten on,toimiiko tuo Lotro vai ei? Tuntuu vähän oudolta että tuollainen peli vois niin paljon tehoja vaatia,tuskin normikansalla kuitenkaan mitään neljän tonnin masiinoja on

E: Valkkaisko joku täält sitte jonku sopivan jos tuo on liiankin tiukka paketti? https://kauppa1.sonera.fi/Tietotekniikk ... ?cmpid=475
 
Back
Top Bottom