Suomenkielinen FAQ.

Users who are viewing this thread

Darxu, ei sitä heti tartte raivoomaan alkaa. Jos Nikoleah vaikka on jo kokeillut kaikkea mitä sattui keksimään, eikä löytänyt, siloinhan hän on tehnyt kaiken mahdollisen.
Sitten voi tulla foorumille ja etsiä, ja jos ei löydä jotain jostain syystä, mitä vaihtoehtoa jää kuin tulla "marisemaan" foorumille?
 
Darxu said:
Voisi sitä hieman itsekin tutkia asiaa ennenku tulee mariseen foorumeille...

Älkää välittäkö typoista, vaan postatkaa kysymyksiä ja omia FAQ juttujanne.

Noin lukee tämän threadin alkusanoissa, joten hän postasi tämän kysymyksen oikeaan paikkaan, vai oletko erimieltä?
 
Outoo että eivät tajunnu sitä kaupungin ulkopuolella olemista neuvoa. Noh, ei voi enää mitään.
 
Worbah said:
Outoo että eivät tajunnu sitä kaupungin ulkopuolella olemista neuvoa. Noh, ei voi enää mitään.

Niin. Kukapa nyt muistaisi, että niille pitää puhua kaupungin ulkopuolella, ainakaan sen jälkeen, kun niitä ei edes ryhmittymässä pidä mukana?

Konvertoiminen lisättä FAQ:iin.
 
Niin että ne jotka on pelannu pirates modia niin että miten niillä musketeilla ees osuu johonkin ku mä en osu mihinkään vaikka vihollinen olis ihan nenäs edes :???:
 
nikoleah said:
Niin että ne jotka on pelannu pirates modia niin että miten niillä musketeilla ees osuu johonkin ku mä en osu mihinkään vaikka vihollinen olis ihan nenäs edes :???:

Lataat ja ammut uudestaan tai otat kättä pidempää ja alat huitomaan. Ei niillä kyllä kovin vaikeeta oo osua.
 
En mää osu siinä ku ampuu niin pölähtää se savu eikä viholliseen ees osu :lol:
Voiko joku antaa pienen oppitunnin sen käytöstä  :lol:
Lähettäisit screenshotteja :wink:
 
No eipä ole paljoa opettamista. Valitset melko lähellä olevan kohteen, niin ettei jää paljoa tyhjää tähtäimen sisään, osotat päin, annat paukkua ja toivot, että napsahtaa. Eipä tuohon ruudinkeksijää tarvita. Aina ei voi osua, mutta sen kun vaan jatkat ampumista, niin kyllä siinä miestä kaatuu. Jos pääsevät turhan lähelle niin joko juokset karkuun ja alat kohta taas ampumaan tai otat miekan esiin ja tökit mokomiin reikiä. Screenshotteja tuskin tarvitaan.

Jatkossa kiitos vähemmän tyhmiä kysymyksiä.
 
Jos haluat osua kunnolla, ammu first-personista tai painamalla § tuota näppäintä pohjassa. Noin ainakin itse osun.
 
Mun mielestä zoomi on helpompi jos sitä pitää keskimmäisessä hiiren korvassa, ei tartte kolmatta kättä :wink:
 
Ai onko tuo §-näppäin zoomausnäppäin? Mulla se on ainakin shifti, eikä ole yhtään rajoittanut mättämistä.
Eikä muuten kaikissa hiirissä ole kahta näppäintä enempää...

Sniputtelu on mukavaa varsijousella, koska sillä osuu aina, jos vain osaa nostaa tarpeeksi tähtäintä.
 
No kuule tuossa pirates modissa on ihan samanlainen padded cloth kuin vanillassakin.
Jos ei löydy yhdestä kaupungista niin katso muista.

On muuten hyvä modi tuo pirates D:
 
Puhuttasko itse asiaakin välillä eli tuota mikäs se nyt ai niin
eli suomenkielisestä usein kysytyistä kysymyksistä...
 
Hyvä, että lopetit tuon okiN, vaikka itsekkin olin tuossa mukana. -nips-

Edit: Sooh, nyt ei osoitella enää ketään sormella. Kunhan ei satu toista kertaa. -okiN
 
Back
Top Bottom