Mount&Blade-kysymykset sekä muu tilpehööri

Users who are viewing this thread

Hiiren oikealla napilla "Oma Tietokone" kuvaketta työpöydällä, ja menusta valitse alin eli ominaisuudet.

Toinen vaihtoehto: ohjauspaneeli -> Järjestelmä

Esiin tulevassa ikkunassa pitäisi ihan etusivulla lukea RAM giga/megatavuina.
 
Kaverilla oli ollut samaa ongelmaa mitä miekin valittelin tuolla edellisellä sivulla. Kaveri tosin sai omansa toimimaan jollain "run in window" ja sitten se sääti resoluutiot oikein. Tiedä sitten toimiiko tuo, pitänee koittaa itekkin jos vaikka saisi M&B:n toimimaan ja kasaamaan joko mongooli hordea tai viikinki possea.<3
 
Miks ihmeessä omaa sotilasta tai liittoutunutta ei voi vahingoittaa miekalla? miks vaan jouskarilla tai heittokirveil tai sellasil.... :?:
 
-Kysymys :

miten saan npc/oman armeijan ampumaan jouskarilla joka SEKUNTTI eli 1sec piu 1sec piu .,.. :grin: ???
 
epsion said:
miten saan npc/oman armeijan ampumaan jouskarilla joka SEKUNTTI eli 1sec piu 1sec piu .,.. :grin: ???

Laita ne ampumaan vasta, kun viholliset ovat erittäin lähellä. Jousiampujat kuluttavat vähemmän aikaa tähtäämiseen kun viholliset ovat lähellä. Se kyllä aina ärsyttää kun itse ampuu suunnilleen 3x nopeammin kuin omat homppelit, mutta sille ei kyllä sitten mahda mitään. Tietenkin jos on osaava typpi niin ehkä noita tekstitiedostoja muuttamalla voisi lyhentää tietokoneen tähtäysaikaa.

Tumppi12 said:
Miks ihmeessä omaa sotilasta tai liittoutunutta ei voi vahingoittaa miekalla? miks vaan jouskarilla tai heittokirveil tai sellasil.... :?:

Varsinkin linnataisteluissa olisi erittäin vaikeaa olla lyömättä omia. Jos tosiaan omat lähitaistelu iskut voisivat osua omiin, niin aika varmasti tietokoneen tappaisivat omia aika paljon.
 
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,46290.0.html

Tuonne kannattanee laittaa pyyntöä jos tahtoo modata nopeammat ampujat itselleen. Varmasti osaavat moisen asian neuvoa.
 
Zoltanus said:
Miten muuten saa nuo jousiampujat ampumaan tarkemmin? Jotenkin nuo tietokoneet vaikuttavat ärsyttävän epätarkoilta :sad:

Menee varmaan koodaamiseksi:

Jukka said:
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,46290.0.html

Tuonne kannattanee laittaa pyyntöä jos tahtoo modata nopeammat ampujat itselleen. Varmasti osaavat moisen asian neuvoa.

Vaihdat vaan kysymyksen tarkempiin ampujiin.
 
Weren said:
Vista vie Huomattavasti enemmän tehoja pitääkseen edes itsensä pystyssä , toisin kuin XP.

Yleensä kaikki valittavat, että vista on kauhea muistisyöppö, mikä ei ole edes oikeasti totta. Vista tarvitsee ehkä vähän enemmän muistia perusteeltaan, mutta se yletön muistin käyttö liittyy siihen, että vista varaa muistia ohjelmia varten joita käytetään usein. Linux toimii aika samalla tavalla (microsoft otti oppia linuxilta  :razz:). Tämä muistin varaus on tietokonetta nopeuttava toimenpide, eikä ole mitenkään negatiivista. Ärsyttää jotenkin, kun yliopiston opettajatkin valittaa jotain, että vista on ihan hirveä muistisyöppö eivätkä ole edes varmaan perehtyneet asiaan.

Siis jos muistia käytetään 100%, niin se on hyvä juttu, koska silloin ei ole turhaa kapasiteettia. Se ei ole ollenkaan sama juttu kuin esim. jos prosessoria käytettäisiin täydellä teholla koko ajan, jolloin se varmaan räjähtäisi (olis ainakin kivaa  :smile:).

Jhessail said:
Googleta mieluummin Vista tweaking guide ja seuraa sen ohjeita niin saat Vistan aisoihin muistin ja prosessorikuorman suhteen.

Mikäli olen itse ymmärtänyt oikein (olen kyllä perehtynyt asiaan aika tavalla kun hankin uuden tietokoneen), niin ei tosiaankaan kannata vistan muistin käyttöön sotkeutua, koska se ei varaa sitä muistia käyttöjärjestelmää varten vaan ohjelmia joita käytetään eniten (en muista tarkkaa muistin varaus politiikkaa), mikä siis nopeuttaa koneella leikkimistä.


Miten muuten paljon vista käyttää oikein prosessoria? Itse en ole perehtynyt hirveästi asiaan, koska hankin aika kovan prosun itselleni.
 
kysyn nyt vaikka ei tähä topicii kuulu että mistä johtuu että joisain peleissä en pääse nettiin peleinä esim. red alert 3 ja codWW. internettii pääsen selailee ihan normaalisti mutta peleissä väittää olevan internet yhteyden katki. olen koittanu jo asentaa pelitkin uudelleen mut ei tullu huomattavii muutoksii netti asetuksekki kaikki käyny läpi.  :cry:
 
Back
Top Bottom