Mount&Blade-kysymykset sekä muu tilpehööri

Users who are viewing this thread

Uuh.. mä oon pelannut jonkun yli vuoden mount&bladee. Kysyisin, 1)että tuleeko mount&blade kauppoihin vai onko se ladattava lisäosa ja pitääkö se ostaa erikseen vai toimiiko siinä tuon vanhan pelin serial joka mulla on? ja 2) Veljen koneella on warbandin betaversio, mutta multiplayer ei oo toiminut, "Server has an older version of Mount&Blade", veljellä on 1.650 ja kaikilla servereillä 0.770? Mitä ihmettä?
 
Osaakohan kukaa sanoa et onko tää joku saatanan bugi vai mikä?. Tullu nyt parii kertaa ja onneks on ollu savet tallessa : http://koti.phnet.fi/ravemaz/mb%20error.JPG ja http://koti.phnet.fi/ravemaz/mount&blade%202010-04-06%2016-41-48-28.jpg . Eli onko tohon mitää konstia olemassa?. Nykyää pitää ottaa joka taistelun jälkee varmuuskopiot. Oon tota samaa pelii pelannu viime toukokuusta ja nyt vasta alkanu vittuilee kunnolla.
 
Jokin data-tiedosto on korruptoitunut, syystä tai toisesta. Ota tallennus-tiedosto talteen, poista M&B ja asenna uudestaan. Hyvällä tuurilla voit jatkaa tallennuksesta, huonolla tuurilla joudut aloittamaan uuden pelin.
 
Miten omat kylät saa takaisin kun ne mountain banditit on kaapanneen ne taistelu ei ole vaihtoehto koska peli kaatuu joka kerta kun taistelen niitä mountain bandittejä vastaan sillä niitä on noin 25000. Miten edes saa estettyä ettei kyliä vallata.
 
Joo ei auttanu uudelleen asennus. Ei helvetti et tollasee virheesee kaatuu sit monen kuukauden pelaamiset. Saa nähä miten käy warbandin kanssa kuhan postista joskus tulee. Voiko oikeesti olla että on noin vakava bugi pelissä?.
 
Kyseessä ei sattumoisin ole bugi, vaan yleensä satunnaisesti tuleva error, useimmiten tulee sopimattomien modien yhteydessä, tai korruptoituneiden sellaisten yhteydessä.
 
Kysytty on joo mut ei oo viel kukaa vastannu.  Vituttaa kyl jos tohon nyt ei löydy mitää vastausta ku olis ollu kiva pelata loppuu peli. Kattoo sit jos olis warbandin kanssa parempi onni. Ja tosta modi hommasta ni ainoo modi mikä on ollu ni on BaW ja sitäki pelasin viimeeks joskus viime syksynä. Eli se ongelma on varmaa tossa nativessa.
 
Mulla kävi tollee ku "modasin" (pelleilin tiedostoilla) ja siihen autto ku peruutin kaikki mitä tein...
 
Poistitko käsin vanhan M&B kansion ennenkuin asensit sen uudestaan? Mikäli et, niin tee niin. Tuo ei ole mikään "bugi", ainakaan Taleworldsin toimesta. Jos et ole itse näpelöinyt tiedostoja etkä pelaa modeilla, eikä virus skanneri ole ilmoittanut mitään, ei jäljelle jää kuin tiedosto-virhe. Jostain syystä kiintolevy on mokannut kun on käsitellyt tiedosto(j)a ja lopputulos on tuossa. Mitä voit tehdä:

1) Skannaa viruksen varalta (epätodennäköistä, mutta pelataan varman päälle)
2) Poista M&B eli aja uninstall.exxe joko kansiosta tai käynnistä-valikosta
3) Etsi pelikansio ja poista se käsin - uninstalleri usein jättää kansion ja jotain sälää
4) Aja virheen korjaus (Oma tietokone, oikealla hiirennapilla sen kiintolevyn päällä missä M&B oli asennettuna - todnäk C:, valitse ominaisuudet, sieltä työkalut ja lopuksi virheen korjaus, ruksi molemmat ruudut ja käynnistä)
5) Virheenkorjaus ilmoittaa että ei voi tehdä mitään nyt joten sammuta tietokone ja käynnistä uudestaan ja anna CHKDSK:n juosta rauhassa
6) Kun virheenkorjaus on tehty ja olet taas työpöydällä, aja levyn eheytys eli Defrag, löytyy samasta paikasta kuin virheenkorjauskin
7) Kun ylläoleva on tehty, asenna M&B uudestaan, mieluiten muualle kuin C:\Program Files alle ja tee uusi hahmo ja kokeile miten käy.

Ylläoleva 100% poistaa ongelmat.
 
Joo pitää kokeilla tota mutta tosissaa alotin uuden pelin tossa ja sen kanssa ei ole mitään ongelmia. En sitte tiedä olisko siin save tiedostossa jotain. Se uusin save joka toimii sillä voi pelata. Mutta heti kun save ja load niin tulee c++ error.
 
Se on sitten juuri kuten kuvailinkin - save on korruptoitunut, syystä tai toisesta. Ei voi mitään, näitä sattuu vielä nykyäänkin kun eivät ole koneet vieläkään täydellisiä. Ah, vanhoina hyvinä aikoina piti olla kymmenen eri tallennusta!
 
EasyTuTu tai Baldur's Gate Trilogy kehiin, kuten ehdottomasti myös Sword Coast Stratagems ja WideScreen Patch. On juhlavaa pelata BG2:sen moottorilla, 1440x900 resoluutiolla ja huimasti paremmalla vihollisen tekoälyllä!
 
Löyty tossa yheltä usb-tikulta vielä yks vanhempi save. Ja sekin toimii hyvin toistaiseksi. Pitää pelata ja katsoa tuleeko vastaavia ongelmia sen kanssa. Mutta tossissaa ilmeisesti siinä uusimmassa savessa on jotain häikkää jos kerran ei ole bugi kyseessä. Pitää vain taas uudestaa pelata ja toivoa että ongelmia ei enää ilmenisi.
 
Back
Top Bottom