Eriskummalisia sanoja opettajien suusta!?!

Users who are viewing this thread

Tässä tällaine vaihteeks :grin: Ehkä oudoin mitä oon opettajan suusta kuullu on "Älkää saatana naiko niitä pukkeja" :grin: Ja tämä oli ala-asteella.
Kellää vastaavia kokemuksia? :grin:
 
Ööh... Tänään uskonnontunnilla rakas opettajamme sanoi eräälle rakastamalleen oppilaalle että: "Joo hyvä idea työnnä pääs sinne tinneripurkkiin ja koita vaikka juoda vähän sieltä niin ehkä tulisit vähän fiksummaks!"
 
"Nyt vähän respektii peliin."

"Äly ja hiukset eivät jätä tilaa toisilleen."

"Te ootte räkää koko sakki. POISTUKAA!"

"Kierrä!"

"Se meni sitten siinä. No elämä jatkuu... toistaiseksi."

"Apua, apua! Öh, pitääks mun uia?"
 
Oma rakas Javan opettajamme ei osaa ääntäälainkaan englantia.. Oikeasti hän ei edes yritä, jopa jotkin sanat jotka ovat helppoja ääntää englanniksi, pitää tieten tahtoen vääntää suomalaisittain..

Huonoa tässä on se, että tällähetkellä meillä on menossa kurssi, jossa on ulkomaalaisia vaihto-oppilaita joukossa... Joten opetuskieli on englanti.

"Häv juu siin Timo" - Oletko nähnyt demoa
"Tissit" - Tämä on
"Kabul Kabul" - muutama
"Metot" - Metodi, esimerkiski lause "Tissit jast timo foo metot"
"Thriit" - Säie (Thread)

EDIT: pitipä lisätä tuo kuuluisin opettajamme lausahdus
"Lick tö batton"...

...  Esimerkkejä olisi vaikka millä mitalla, mutta itseäni ei enää edes viimetunnilla jaksanut naurattaa. Melkein sääliksi käy, vaan se pitää sanoa että opettajalla ei sanat huku kovin useasti, vaan sanamäärä on kiitettävä.. Vielä kun saisimme ääntämyksen siedettävälle tasolle, opetuksen laatu olisi jälleen normaalia.. Ihmeellistä on myös se että opettajamme ei pelkää käyttää puhuttua englantia, huolimatta ilmeisestä suomalaisesta tavasta opettaa englannin kielioppi ja sanat olemaan _täydellistä_ ennenkuin suu avataan...
 
"Ovelaa, mutta jännää."

"Jotkut pienet, esimerkiksi 2-vuotiaat, luulee, että tämä asia johtuu..."

"No näkkeehän tuo sokkee mummokkiin!"

"Laittakaa nyt ne turvat kiinni perkele!"

"Kuka yhtyy Jukkaan?"

"Jooo, kylllääää voooii kyllläää joooooo..."

"Ja ruotsin sanajärjestys on SUORA (*viittoo kädellä suoraan*)."
"Ja nyt kaikki yhdessä; ruotsin..."

"Oisko seee..." (Oppilas)
"Ihan oikein, c, differencies." (Opettaja)

"Aatelkoo, tämä on näin mukavaa, ja minulle vielä maksetaan tästä!"
 
Tänää tuli taas muutama lisää...

"Kuka yhtyy minuun? Anteeksi korjaan, minun mielipiteeseen?"

"Miksi teidän tutkielmat ovat itsetarkoituksellisesti monimutkaisia?"

"Hei sinä punasilmäinen poika takarivissä kertoisitko miksi sarkasmi on niin epäloogista nykyään?"
 
Ei ehkäpä liity aiheeseen, mut tänään melkosen tylsällä uskonnontunnilla:

Ope: ''On aika vaikeeta piirtää aurinkoo ettei siit tulis pervo* kuva''


* en muista et oliks se just toi sana mitä se käytti ku olin niin jäässä, mut jotain sinnepäin kuiteskii :grin:
 
Joskus aikaa sitten meidän äikänope piirsi taululle käsitekartan (ei vielä niitä käsitteitä), katsoi sitten piirrostaan ja sanoi : "Oho, tais tulla tuhma kuva."
 
Biologian tunnilla: "...ja siitä johtuen ihmisillä kiima on HIRVEÄ!" ja toinen, eri aiheeseen liittyvä: "Paskan marjat!Ei oo!"
 
Öähahaa löysin minun salasanat formatoinnin jälkeen..

Aiheeseen liittyen

Ruotsin tunnilla opettaja huutaa "EI SE VITTU SEISO!"
 
"Vittuileksä mulle?!"

"Ei perkele, mä unohdin että teidän luokassa on liidut ihan hanurista."

matikan opettaja yrittää selventää keskiarvon käsitettä jollekin toopelle: "No jos sulla on jalat uunissa ja pää pakastimessa ni keskimäärin sulla on ihan hyvä olo."

(sama matikanope) "Joka summasta supistaa sitä saa tukistaa."

"Pää kiinni!"

"Imbesillit!"

"Lukio on vapaaehtoinen, jollei tuon enempää kiinnosta niin helvettiäkö te täällä edes olette?!"
 
Meidän ikioman muumimammamme, äikänopettajan, suusta:

"Eiei, rakas ystävä..."
"Hyi, nyt tulee iso hyi *piirtää miinukseen mustaan kirjaansa*"

Sitten vähän teknisenope-quoteja:

"Ihan tälleen arvuutteluna, kuinka kauan luulette mun pysyvän työpaikassani sen jälkeen, kun oon tintannu tolta tajun kankaalle? Pitäskö kokeilla?"
"Kyseenalaista huumoria"

Vanhalta kemianopelta tulee sellaista tilannehuumoria, etten sitä jaksa tähän alkaa listaamaan.
 
Lasketaankohan partio johtaja opettajaksi... no kuitenkin:
"Aatelkaa jos te kaikki rupeisitte panee täällä ja meiltä loppus kumit kesken!"(meille oli juuri opetettu miten laitetaan kondomi banaaniin :grin:)
 
Vennant said:
Lasketaankohan partio johtaja opettajaksi... no kuitenkin:
"Aatelkaa jos te kaikki rupeisitte panee täällä ja meiltä loppus kumit kesken!"(meille oli juuri opetettu miten laitetaan kondomi banaaniin :grin:)

Jaa no nyt selvis, mitä ne siellä partiossa tekee!
 
Vennant said:
Lasketaankohan partio johtaja opettajaksi... no kuitenkin:
"Aatelkaa jos te kaikki rupeisitte panee täällä ja meiltä loppus kumit kesken!"(meille oli juuri opetettu miten laitetaan kondomi banaaniin :grin:)

No eikai siinä sitten, tummeli purkki kouraan ja höyläämään B-rappua. Tai sitten saattaa olla kohta paljon lisää partiolaisia.... Seka ryhmähän se oli siis?
 
No kerran kävi niin että opettaja sanoi tytölle: "polvillesi ja ime karamelliä".  :smile:
En tiedä mikä sattuma tässä oli mutta aika iso juttu siitä tuli meiä koulus  :twisted:
 
LntStm said:
Vennant said:
Lasketaankohan partio johtaja opettajaksi... no kuitenkin:
"Aatelkaa jos te kaikki rupeisitte panee täällä ja meiltä loppus kumit kesken!"(meille oli juuri opetettu miten laitetaan kondomi banaaniin :grin:)

No eikai siinä sitten, tummeli purkki kouraan ja höyläämään B-rappua. Tai sitten saattaa olla kohta paljon lisää partiolaisia.... Seka ryhmähän se oli siis?
"Tulee lisää pieniä piisameita"(Piisamit on siis lippukunnan nimi)
 
Back
Top Bottom