CIV II , Rise and Fall of Realms

Users who are viewing this thread

Ik haal de npc's weg.

MorningRain , zou jij een plek willen kiezen, mits je mee wilt doen?
En Spijdie, zou jij dan ook een plek willen kiezen, als jij ook meewilt doen.

Ik ben nu nog bezig met andere zaken maar, ik zou graag meer dan maar 4 mensen op de kaart willen hebben, ongeacht de grote.
De order van die 3( Rams zijn order wordt nu direct verwerkt) is al klaar en als jullie gewoon een plek willen kiezen, kies zelf maar en ik wil dan GEEN GEKLAAG over toekomstige uitbreidingen etc. enz.

Dan zou ik al snel een update binnen 2 dagen kunnen opzetten, als de 2 nieuwelingen hun order goed en wel versturen.
Ik heb ook komende weken erg druk met toetsweek maar de rooster ervan is erg gunstig en ik heb genoeg tijd om tijdens die drukte om update's te blijven posten, mochten de orders goed binnenkomen en op tijd.
Ik wacht op jullie antwoord.
 
Sjonge jonge, wolfang, je kan er gewoon langs en zo niet een vloot is ook weer niet zo kei duur.
 
Neem gwn een plek, het is even klein voor de rest van ons.  :wink: trouwens, elke tegel is praktisch zeer vruchtbaar.
 
MorningRain said:
Ich wil wel meedoen, maar die kaart is zo oncomfortabel klein.  :lol:
Dat eiland is pas 1/5 van de hele kaart. De rest moeten we nog ''ontdekken''.
 
@MR ;

Kaart is maar idd een onderdeel.

@Spijdie

Ja, het is een derde deel van de kaart maar de andere delen zijn veel groter.

Wolfang said:
Neem gwn een plek, het is even klein voor de rest van ons.  :wink: trouwens, elke tegel is praktisch zeer vruchtbaar.
Hier wel. :razz:
 
Nog 1 ding.

Wilt iedereen die meewilt doen zich zo snel mogelijk aanmelden?
Ik kan alles snel en goed verwerken en dan een update laten doen maar mochten er binnen 2/3 weken geen 2 spelers zich melden dan laat ik wel de npc's staan en werken.
 
Corona de Castilia.


erit83.jpg



Geschiedenis:
Het rijk Castilia is ontstaan nadat verschillende stammen rond de rivier Corduba een alliantie vormen en de omgeving gingen beheersen. Het rijk werd al snel een koninkrijk met als hoofdstad de burcht Castilia.
De burcht die de stad domineert is oorspronkelijk gebouwd tegen rovers en piratenaanvallen, maar is nu voornamelijk de residentie van de koning en zijn familie.


Il Castelo de Santa Hietala:
castelosaojorge01.jpg


Economie:
De Castilianen zijn bedreven zeelui. Door hun goede positie aan de kust kunnen ze met veel civilizaties handel drijven. Ook in visvangst en landbouw zijn de Castilianen goed.


Militair:
Om de vijand vast te pinnen, gebruiken de Castilianen goedkope speervechters. Hun speerwerpers en boogschutters zorgen ervoor dat de vijand tamelijk verzwakt wordt, en de lichte maar snelle cavalerie zijn uitmuntend zowel op het slagveld als om de vijand te plagen met hun werpsperen.


De Persoonlijkheid.
De Castilianen zijn vriendelijke mensen, die hun werk serieus nemen maar daarbuiten is hun motto Carpe Diem. Het is geen mak volk; als twee Castilianen aan het praten zijn, kan iedereen in de straat dat horen, en als het goede vrienden zijn, praten ze soms zo fel dat het voor buitenlanders lijkt alsof ze ruzie hebben.


De Vlag:
Bandiera_del_Regno_di_Sicilia_4.svg

 
Abysus;

800px-Ch%C3%A2teau_de_Himeji01.jpg

De geschiedenis van Abysus is een geschiedenis vol magie en gevechten .. Het werd allereerst gesticht door Arcanus Ba-hai sho. Hij zocht een toevluchtsoord voor allen onderdrukt door de voormalige heersers. Het was hij die het eerste gebouw hier zette, namelijk de tavernee. Veel mensen bleven en er werd spoedig een haven compleet met marktplaats gebouwd, net als een simpele donjon en houten muur. Ze leefden vredig en alles was goed, tot ze oorlog kregen met een van de nabij gelegen heersers die niet blij was met concurrentie. Na deze bloederige oorlog kwam Ba-hai Sho erachter dat zijn vrouw zwanger was. Het kind noemde hij Sho-Tan bai, naar zichzelf. Na de geboorte bleef Ba-hai Sho drie dagen in zijn kamer, samen met zijn vrouw. Niemand weet wat ze daar deden maar toen ze na drie dagen de deur opende was Ba-hai Sho weg. Zijn vrouw lag simpelweg te slapen. Toen ze wakker werd wist ze niets meer. Een van de Arcanussen merkte dat er magie in het spel was. Sho-Tan bai werd opgevoed om leider te zijn, en ook een Arcanus. Arcanii zijn bedreven mannen die de magie kunnen verstaan, en er tegen praten. Het is nu dat Sho-Tan bai regeerd over Abysus.

Abysus drijft graag handel met verre en exotische landen, die andere dingen dan hen bezitten. Er ligt enkel wel een handelsverbod bij de burgers. Enkel de Arcanii mogen handelen, en doen dat onder toeziend oog van de hoofd-Arcanus. Hun basis handels-producten zijn schilden en zwaarden van de ultieme kwaliteit, en hun import is vaak eten en drank, om de burgers veel verschillende dingen aan te bieden. Echter zijn ze ook geneigd om voor istaal en goud te handelen. Het goud blijft vaak in handen van de Arcanus die ze heeft verhandeld, zonder dat de andere Arcanii dat merken.

Abysus mag dan klein zijn, ze zijn een trots volk dat voor elk gevaar wilt vechten. Ze zijn niet bang voor de dood omdat de Maker hen dan tot zich neemt. Het leger word altijd geleid door een Arcanus, meestal een hoofd-Arcanus maar het kan ook door een lagere. Ze zijn door jaren tirannie van anderen goed getraind in het vechten, en uitbuiten van een ander zijn zwakte. Echter zijn ze ook niet vies van sabotage of spionage. Zoals een Arcanii ooit zei; we leven ver van elkaar, maar sterven dicht bij elkaar. Hiermee bedoelde hij dat zelfs al leef je met een andere cultuur en andere normen en waarden, komt daar oorlog van dan sterf je dicht bij elkaar. We blijven allemaal mensen, en dus zijn we allemaal gelijk en dicht bij elkaar. En de dieven en saboteurs zien '' bij elkaar sterven '' voornamelijk als een invitatie om dicht bij nobele mannen en vrouwen van een andere stad te zijn ..

Abysus word geregeerd met een stalen vuist. Een misdaad als stelen word bestraft met het eraf hakken van een vinger. Nadat een hele hand van vingers is afgedaan ( dus vijf misdaden omtrent stelen ) word je ge-executeerd omdat je de maker niet waardig bent. Alle andere misdaden, zoals verkrachtingen en moord word direct gestraft met een executie. Zo zie je dus dat je op je tellen moet passen in Abysus .. en als je dat doet dan word je rijk en leef je goed. Zelfs de keizer heeft te doen met deze regels ..

 
Je kunt het beste een plek NU uitkiezen want als je later gaat kiezen dan bepaal ik jouw start bevolking en dan zul je hoe dan ook niet echt een voorsprong halen of meteen gelijk staan.
 
Back
Top Bottom