CIV II , Rise and Fall of Realms

Users who are viewing this thread

Opmerking : Ben nu bezig om zeetegeltjes te maken.

Zodat vloten allemaal even eerlijk vooruit kunnen bewegen, en ik niet per ongeluk een vloot van een andere een beurt eerder laat arriveren dan een ander.
Ik geef een waarschuwing als je vloot in dezelfde tegels als die van een andere vloot is.
 
De grote Ak van Acre groet u
Xinmaedt.

--

Ook zal ik opletten wat voor cultuur, mocht je dit aan je volk toeschrijven, je natie krijgt. Mocht je een cultuur hebben die zich beter vindt dan andere en ze worden vassal, dan zal er een daling plaats vinden.

WTF?  :razz:
Dit is openlijke racisme tegen het superieure Drow ras.
 
**** off, pointy ear.




btw kaart geupdate:

1zfn91h.png
 
Wolfang said:
De grote Ak van Acre groet u
Xinmaedt.

--

Ook zal ik opletten wat voor cultuur, mocht je dit aan je volk toeschrijven, je natie krijgt. Mocht je een cultuur hebben die zich beter vindt dan andere en ze worden vassal, dan zal er een daling plaats vinden.

WTF?  :razz:
Dit is openlijke racisme tegen het superieure Drow ras.
Lolz.
Ik ga nu even wat aanpassingen maken.

Want de regel voor soldaten aatal in een stad : totale populatie x 0.1% = soldaten aantal geldt nog steeds

@Mahud.

:lol:

Maar over de plek :

Dat is een goede plek, dacht dat je het over een andere plek had.
Maar het is goed zo.
 
Je zou moeten vragen aan wat Engelse gasten mee te doen. Die kunnen dan alvast een soort voorproefje krijgen van wat Wolf alter doet in AG.
 
Update : zie opmerkingen bij eerste post.

Orders mogen op zich nu ook gestuurd worden, begin populatie is 150.
Ik zal wel een update neerzetten wanneer tenminste 6-7 mensen zich hebben aangemeld en een order hebben gestuurd!
 
Wolfang said:
Iedereen tegen mij.


Challenge accepted.  :cool:
Oke, beurt 1 is al beslist.

De amre mensen van Acre zullen worden nagejaagd door reuze beren, gigantische wolven en exploderende schapen!
EN DAN NOG , een abrupte vulkaan uitbarsting die toevallig alleen schade aan richt bij Acre..
Toeval ?
Welnee...
 
Update :

Economisch ;

-Op een tegel mogen meedere gebouwen staan, bijv.

Een tegel die groot genoeg is en zowel bebost terein en nog ook eens grasland heeft, mogen zowel een houthakkerij als een boederij worden opgezet.
En in een groot bebost terein mogen zowel een jachtgroep als een houthakkerij, gezien houthakkerijen de groei niet stimuleren zoals jachtgroepen dat wel doen.
Ik zal laten merken wanneer je zoiets in een order zet, of het mogelijk is of niet.

Militairisch ;

-Paardenfokkerij toegevoegd aan Militaire gebouwen
+ volgende toevoegingen ;

- De regel van dat 0.10% van je totale populatie in het leger zit, geldt nog steeds. Ook wanneer een soldaat sterft, gaat er -2 van je totale populatie af, om het te balanceren.

-Een leger oprichten heeft ook gevolgen, mocht je eentje oprichten dan kan je voor 3 beurten lang geen andere leger meer uit DIE STAD, EN DUS IN EEN ANDERE STAD oprichten.
*Leger splitsen of soldaten aan een leger toevoegen, wordt niet hetzelfde beschouwt als een nieuwe leger maken!

 
Back
Top Bottom