• Please note that we've updated the Mount & Blade II: Bannerlord save file system which requires you to take certain steps in order for your save files to be compatible with e1.7.1 and any later updates. You can find the instructions here.

Şehir yemek problemi çıldırdı oyun!!

Users who are viewing this thread

zeduser10

Recruit
Arkadaşlar 150 günden fazla 2 şehire sahibim. herşeyi 3level yerleşimin. wythuin eşim de vali yiyecek oranı +25 di . 160 depo.
ama şuan save kafayı yedi +25 e alıyorum ama ne olduysa 2 gün sonra -50 oluyor. 3 gün sonra depo bitiyor. garnizon 40 asker. yemek yiyen yok. refah 5500 6k arası yüksek de değil :S
 

microaj

Recruit
WBWF&S
yemek sıkıntısı var neden refah düşük
refah sıkıntısı var neden yemek düşük
düzeltilmesi gerekiyor.
şuan tek yapabileceğin etraftaki haydutları çapulcuları temizlemek. köylülerinin ve çevrenin güvenliğini sağlamak.sığınakları temizlemek. üretimde yemeğe öncelik vermek.ve şehire gidip elden pazara yiyecek satmak. hepsi fazla uğraş gerektiriyor ve büyük bir krallık kurunca çok fazla şehirde hepsiyle tek tek uğraşılması bir hayli zor.
şehir etrafında devriye kurmanı sağlayan mod var belki işe yarıyordur
 

DMX

Recruit
Jahrein'den alıntı yapmışsın da siz muhabbeti pek anlamamışsınız.Oyun içinde benim anladığım refah nüfus anlamına geliyor.Nüfus arttıkça yani refah arttıkça da yemek tüketimi de artıyor.Aslında denklemde hiçbir sıkıntı yok ama yemek sorununu giderecek hiçbir seçenek eklenmemiş oyuna, anca mod yükleyebiliyorsun.
 

zeduser10

Recruit
Jahrein'den alıntı yapmışsın da siz muhabbeti pek anlamamışsınız.Oyun içinde benim anladığım refah nüfus anlamına geliyor.Nüfus arttıkça yani refah arttıkça da yemek tüketimi de artıyor.Aslında denklemde hiçbir sıkıntı yok ama yemek sorununu giderecek hiçbir seçenek eklenmemiş oyuna, anca mod yükleyebiliyorsun.
ben bir alıntı yapmadım şahsi sorunum :grin: 100 120 80 150 asker gruplarından oluşan 10 12 arası lord um var . 2 yoldaşım da askerleri var. etraf en temiz olacak şekilde. haydut sıgınakları 0.

son çare başka yerden yemek alıp şehire satayım. yemek de var ama deniyelim
 

DMX

Recruit
Dediğim gibi sorunu çözme yöntemi yok sadece mod yükleyebiliyorsun o da oyunda ki bütün şehirlere fazlalık gıda sağladığı için bütün şehirler hızlıca kalkınmaya ve güçlenmeye başlıyor.


Gözlerinden yaşlar akıncaya kadar gülmek istiyorsan izleyebilirsin :d
 

TheHangover

Sergeant at Arms
WBWF&S
Warband'daki gibi şehirlere kalelere garnizonlara asker koymanın sıkıntı olmasını istemiyorsanız:

Your precious garrisons will no longer starve when a passing army buys up all food in town. Donating to AI garrisons is finally worth doing.May also help against AI snowballing.(deyerli garnizonunuz artık gelip geçenlerin yemek almasıyla acıkmayacak.AI'ın yönettiği kalelere şehirlere asker bağışlamak artık bağışlamaya gerçekten değecek.Ayrıca oyunun ömrünü kısaltan kartopu efektine karşı güçlü bir müttefik mod)

Bu mod olmadan garnizon dolduramazsınız kafayı yersiniz yiyecek sistemi çok saçma çünkü.Ayrıca mod her şehirde kalede çalıştığı için her yerde garnizonlar eksilmeyecek ve oyununuzun uzamasını sağlayacak. Milisler ve halk yiyecek tüketiyor sadece garnizonlar tüketmiyor yani garnizonlar yiyecek -kaçta olursa olsun ayrılmıyorlar. Bu modu kesinlikle öneririm.

BannerlordTweaks varsa food ile alakalı olan ayarları kapayın! Ki bence gereksiz bir mod.
 

DMX

Recruit
Warband'daki gibi şehirlere kalelere garnizonlara asker koymanın sıkıntı olmasını istemiyorsanız:

Your precious garrisons will no longer starve when a passing army buys up all food in town. Donating to AI garrisons is finally worth doing.May also help against AI snowballing.(deyerli garnizonunuz artık gelip geçenlerin yemek almasıyla acıkmayacak.AI'ın yönettiği kalelere şehirlere asker bağışlamak artık bağışlamaya gerçekten değecek.Ayrıca oyunun ömrünü kısaltan kartopu efektine karşı güçlü bir müttefik mod)

Bu mod olmadan garnizon dolduramazsınız kafayı yersiniz yiyecek sistemi çok saçma çünkü.Ayrıca mod her şehirde kalede çalıştığı için her yerde garnizonlar eksilmeyecek ve oyununuzun uzamasını sağlayacak. Milisler ve halk yiyecek tüketiyor sadece garnizonlar tüketmiyor yani garnizonlar yiyecek -kaçta olursa olsun ayrılmıyorlar. Bu modu kesinlikle öneririm.

BannerlordTweaks varsa food ile alakalı olan ayarları kapayın! Ki bence gereksiz bir mod.
Bir çok modun işlevini tek başına üstlenen bir moda gereksiz demen bana garip geldi açıkçası.Hideout için askerleri arttırma ve yemek katsayısını arttırma gibi.Diğer bütün özellikleri bende kapalı.
 

zeduser10

Recruit
Dediğim gibi sorunu çözme yöntemi yok sadece mod yükleyebiliyorsun o da oyunda ki bütün şehirlere fazlalık gıda sağladığı için bütün şehirler hızlıca kalkınmaya ve güçlenmeye başlıyor.


Gözlerinden yaşlar akıncaya kadar gülmek istiyorsan izleyebilirsin :d
çok saçma ya video yu izliyorum şuan. idaresi yüksek ticareti yüksek konuşma yüksek. 3 kervanım var ama - yiyorum durduk yere anlamadım ya bu kadar basit bug olamaz
 

zeduser10

Recruit
Dediğim gibi sorunu çözme yöntemi yok sadece mod yükleyebiliyorsun o da oyunda ki bütün şehirlere fazlalık gıda sağladığı için bütün şehirler hızlıca kalkınmaya ve güçlenmeye başlıyor.


Gözlerinden yaşlar akıncaya kadar gülmek istiyorsan izleyebilirsin :d
haha tek denilecek boşver !! :grin: :grin:
 

TheHangover

Sergeant at Arms
WBWF&S
Bir çok modun işlevini tek başına üstlenen bir moda gereksiz demen bana garip geldi açıkçası.Hideout için askerleri arttırma ve yemek katsayısını arttırma gibi.Diğer bütün özellikleri bende kapalı.
Oyunun vanilla dengesini bozan bir mod bana göre gereksiz.Hideout için çok güzel mod var. https://www.nexusmods.com/mountandblade2bannerlord/mods/35

Önceden bahsettiğim mod ise sadece garnizonun yemek yemeyip ayrılmamasını sağlıyor.Bu kadar basit.
 

DMX

Recruit
Oyunun vanilla dengesini bozan bir mod bana göre gereksiz.Hideout için çok güzel mod var. https://www.nexusmods.com/mountandblade2bannerlord/mods/35

Önceden bahsettiğim mod ise sadece garnizonun yemek yemeyip ayrılmamasını sağlıyor.Bu kadar basit.
Tekrardan diyorum, adamlar diğer bir çok modun getirdiği özellikleri tek bir moda toplamışlar ve bunları açıp kapatmak senin ellerinde.
Gıda için ayrı hideout için ayrı yoldaş falan arttırmak içinse apayrı modları tek tek bulup yüklemek daha gereksiz geliyor bana :smile:
Garnizonun yemek yememesini sağlasan bile şehirlerin 8 bin refaha falan ulaştığında gene gıda eksiye düşmüş oluyor yani sorunu çözmüyor.
 

TheHangover

Sergeant at Arms
WBWF&S
Tekrardan diyorum, adamlar diğer bir çok modun getirdiği özellikleri tek bir moda toplamışlar ve bunları açıp kapatmak senin ellerinde.
Gıda için ayrı hideout için ayrı yoldaş falan arttırmak içinse apayrı modları tek tek bulup yüklemek daha gereksiz geliyor bana :smile:
Garnizonun yemek yememesini sağlasan bile şehirlerin 8 bin refaha falan ulaştığında gene gıda eksiye düşmüş oluyor yani sorunu çözmüyor.
Amaç garnizonun azalmaması zaten gıdanın eksiye düşmesi oyunun kendi dengesi herneyse konuyu kapatalım.
 
Top Bottom