Westeros poll

Hoe zouden zeeroutes moeten ingevoerd worden.

  • Houden zoals het nu is, met de oorspronkelijk bedoelde balans.

    Votes: 2 50.0%
  • Schepen moeten ongelimiteerd ver kunnen varen, ookal maakt dit de bouw van wegen nuttelozer.

    Votes: 1 25.0%
  • Schepen moeten ongelimiteerd ver kunnen varen, maar dan moet de kostprijs van havens verhoogd worden

    Votes: 0 0.0%
  • Havens moeten opgewaardeerd worden om hun schepen verder te laten varen. Basisbereik is dan 2 tegels

    Votes: 1 25.0%

  • Total voters
    4

Users who are viewing this thread

Zeg dan nee en geen sterf want je zei dat je niet meer zo dreigend zou doen en nu doe je het weer en de 5 beurten zijn nog lang niet om. Goddelijke sancties weet je wel.
 
iCock said:
Zeg dan nee en geen sterf want je zei dat je niet meer zo dreigend zou doen en nu doe je het weer en de 5 beurten zijn nog lang niet om. Goddelijke sancties weet je wel.
Ik deed niet dreigend, ik zei alleen dat je verdrag kon sterven. :lol:
En ik ga geen NAP maken over mijn ijzer, omdat jij dat niet hebt.

Ben het bereid te verkopen voor een prijs, maar verder beslis ik er zelf over wat ik ermee doe.
 
Bon, als je oorlog wilt verklaar het dan en ga niet dreigen omdat je ijzer hebt.
 
iCock said:
Bon, als je oorlog wilt verklaar het dan en ga niet dreigen omdat je ijzer hebt.
:lol:
Ik zeg alleen dat ik geen verdrag ga maken over ijzer dat in mijn gebied is gevonden.
En dat ik het gebruik zoals ik wil.
Heb niks gezegd of aangegeven dat ik een oorlog met wie dan ook wil. :lol:
 
iCock said:
Waarom is het dan gelijk '' sterf ''
Omdat ik het idee van een verdrag over ijzer dat ik heb gevonden en van plan ben te gebruiken totaal niet aanstaat. Het staat me zo erg tegen dat het eerste woord dat in me op komt als ik daaraan denk : ''sterf'' is.
Betekent niet dat jij moet sterven, maar dat je idee kan verroten.
 
Hier, Ik doe het wel voor je.

STERF. En dan niet het ''het idee laten veroten'', maar letterlijk. STERF, VAL DOOD, STIK etc.
 
Prima. Over enkele beurten zullen we denk ik een oorlog op onze hande hebben.
 
iCock said:
Prima. Over enkele beurten zullen we denk ik een oorlog op onze hande hebben.
Alleen omdat ik sterf zei tegen het idee van jouw? Dus ik moet een oorlog voeren om ervoor te zorgen dat ik MIJN ijzer zelf mag beheren?

Beetje dratisch vind ik, maar als jij na onze NAP die nog kennelijk 4 beurten geldt, aan mij of rams de oorlog verklaart dan moet ik wel mezelf verdedigen.
....
:lol:
 
:wink: Heerlijk hoe Avenger de god speelt hier maar toch wel voor de zekerheid het PMetje dat hij naar mij stuurt ook even naar zijn allies stuurt.
 
iCock said:
:wink: Heerlijk hoe Avenger de god speelt hier maar toch wel voor de zekerheid het PMetje dat hij naar mij stuurt ook even naar zijn allies stuurt.
Wil het best openbaren hoor.
Mij maakt mij niet uit.

Ben namelijk niet de malloot die een oorlog wilt maken, omdat de andere tegen mij : ''sterf'', zeg wanneer ik met een belachelijke idee/voorstel kom, over iets dat rechtmatig van een andere is.

Speel ook niet voor god, maar noemde gewoon op dat het een oorlog word waarin ik het nut niet ervan in zie.
Ik word het toch steeds meer eens met Wolf. :lol:

Laat hem maar een tol heffen op iedereen die handel wilt maken met White Harbour, want ze zijn daar echt nuts.

Rams said:
Hoe komt het dat ik me ook compleet niet bedreigd voel?
Het feit dat hij eerst persmissie moet vragen aan wolf om zijn leger(s) ( :lol:) richting het zuiden te laten macheren of vanwege het feit dat hij niet de wk kracht heeft om een grotere oorlogsvloot te ondersteunen dan mij? :lol:

En vanwege het feit dat hij een oorlog zit uit te lokken, vanwege het feit dat ik op zijn belachelijk idee/voorstel reageerde met het woordje ''sterf''.

Geweldig, MR zit te stoken en ik zeg één woordje en BAM, er heerst een sfeer waarin White Harbour Acros bijna de oorlog verklaart.

Trouwens, je verbreekt bijna onze NAP, want jij zit nu constant te dreigen. Het feit dat ik zeg dat je het niet vebroken heb, is omdat ik me niet bedreigd voel. :lol:
 
Back
Top Bottom