Westeros poll

Hoe zouden zeeroutes moeten ingevoerd worden.

  • Houden zoals het nu is, met de oorspronkelijk bedoelde balans.

    Votes: 2 50.0%
  • Schepen moeten ongelimiteerd ver kunnen varen, ookal maakt dit de bouw van wegen nuttelozer.

    Votes: 1 25.0%
  • Schepen moeten ongelimiteerd ver kunnen varen, maar dan moet de kostprijs van havens verhoogd worden

    Votes: 0 0.0%
  • Havens moeten opgewaardeerd worden om hun schepen verder te laten varen. Basisbereik is dan 2 tegels

    Votes: 1 25.0%

  • Total voters
    4

Users who are viewing this thread

MorningRain said:
*Neemt haar hipster-glasses af*
*Schudt haar haar in de wind en kijkt langs haar zij naar de camera*
"Kleine kindjes.  :razz:"
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
 
Wolfang said:
MorningRain said:
*Neemt haar hipster-glasses af*
*Schudt haar haar in de wind en kijkt langs haar zij naar de camera*
"Kleine kindjes.  :razz:"
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
:lol:

EDIT :

Vergis je trouwens niet hoor, MR ziet er echt goed uit!
Als ik er zelf beter had gezien, dan had ik haar mee uigevraagd.....tjah, hopen kan ook nog...of stalken. :razz:
 
The Avenger said:
Als ik er zelf beter had gezien, dan had ik haar mee uigevraagd.....tjah, hopen kan ook nog...of stalken. :razz:


Hahahhaa  :razz:

Ik beeld me  een gemane hipster in als ik aan MR denk  :lol:
 
The Avenger said:
Vergis je trouwens niet hoor, MR ziet er echt goed uit!
Als ik er zelf beter had gezien, dan had ik haar mee uigevraagd.....tjah, hopen kan ook nog...of stalken. :razz:
Ik vereis onmiddellijk een foto van MR.
 
Moet ik een verklaring afleggen voor de FBI? Best hoor.
Ik ben Joe de Grote.

(Als jullie hier weer serieus zijn zal ik jullie niet weer lastig vallen. Kwam hier alleen mijn kop uitsteken om mee te doen met de onzin.)
 
Rams said:
The Avenger said:
Vergis je trouwens niet hoor, MR ziet er echt goed uit!
Als ik er zelf beter had gezien, dan had ik haar mee uigevraagd.....tjah, hopen kan ook nog...of stalken. :razz:
Ik vereis onmiddellijk een foto van MR.
Kan niet compadre, ze heeft gedreidg dat ze me ballen aan me benen vastlijm en me aan me tenen hangt en ook dat ze me eigen duimen in anus vastschroef.
Dus, ik denk niet dat het erg gezond is. :neutral:

MorningRain said:
ZAL IK IS ZEGGEN WAT IK ME BIJ U VOORSTEL, MENEER WOLFANG?
Dat zal niet veel zijn, maar ik moet wel zeggen dat wat ik van zijn zus heb gezien.
Wolf, met alle respect, uw zus is een schone vrouw ( schone betekent toch gewoon mooi in het Vlaams? :razz:)

Tjah....weet ook hoe Icock eruit ziet, maar weet ook hoe Blead eruit zie....crap, ik weet dadelijk nog teveel!
 
Back
Top Bottom