Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

Beror dock på vad det är för nationalism. Inkluderande eller exkluderande.

Inkluderande : Välkommen till mitt land, härligt att du är här och hjälper bygga upp vårt fina land.
Exkluderande : Dra hem ditt jävla *insert racial slur*
 
Tybalt_ said:
masterborn12 said:
Attman blir mördad gör inte dig immun till kritik.Så om jag kallar Hitler idiot är jag respektlös? 

Vad fan snackar du om? Känns lite som du ordbajsar och hoppas på att det ska låta bra.

Hahaha och jag sa aldrig att man ska utrota pensionärer som röstar på SD. Jag sa att det är bättre att SD förlorar röster.

masterborn12 said:
mer av de gamla som röstar på bajs SD. Så låt gamlingarna dö så kan sverige bli renare.

Och att Thokan försvarar dig, är han lika dum som dig, tro?


Nej,  Thokan ställer upp eftersom han tror på ett fritt samhälle  , till skillnad från dig.
 
Och förenande. Sverige+Norge+Finland+Danmark=ett land. Ja snälla.

Ett fritt samhälle där man mördar pensionärer? [quote author=modig]Läger[/quote]
 
masterborn12 said:
Ahha. Jag sa inte att de ska utrotas. Jag sa så fort de lämnar denna värld desto bättre.

Ja men du, du svarade ju så här på min fråga tidigare;

masterborn12 said:
Tybalt_ said:
"Masterborn12"

Passande namn. Samma snubbe som tyckte att alla gamla människor borde dö för att en del röstar på SD tidigare i tråden.

Jag står för det. De förstör sverige när de röstar på SD

Där pekar det ju emot att du står för att du vill att alla gamla människor ska dö på studs!
Då får man ju nästan intrycket att du ljuger nu så du inte ska verka så hemsk? Fast det kan inte stämma? Eller?

Othurin said:
Ett fritt samhälle där man mördar pensionärer?

topkek
 
Othurin said:
Och förenande. Sverige+Norge+Finland+Danmark=ett land. Ja snälla.

Ett fritt samhälle där man mördar pensionärer? [quote author=modig]Läger
[/quote]

Det skulle ju underlätta mitt jobb avsevärt.
 
masterborn12 said:
Men du måste vara dum. Charlie har redan hänt. Jag pratar om vad som kommer att kunna hända. Jag sa att nationalism borde förbjudas. Nationalismen är farligare än religion
Du glömmer att religion och nationalism går hand i hand.
 
Nyheter24 pratar om min gamla grundskola ser jag.

Stavar Hofors och Petreskolan fel. GG.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/786906-elever-hittade-larver-i-skolmaten
 
Jodu, det är skamligt hur man behandlades där.
Spanskaläraren kallade alla oss idioter.
Vi satt i klassrummet när det var under 15 Celsius, vilket är emot reglerna.
Listan är lång, tur att man inte går där nå mer.

Även väldigt skamligt att skolan som är döpt efter Thore Petre inte ens kan hålla standard.

Thore_Petre-Wolf.jpg
 
Othurin said:
Godwins law=förlora Lär dig grundläggande internetkultur

Thokan said:
Othurin said:
masterborn12 said:
Tycker att det är väldigt respektlöst att  utnyttja ett misstag. Mycket bra hyfs men ingen undran SD:are brukar inte respektera folk.
Fin godwins law med hitler med. Du förlorar
Sedan blev han inte mördad, han var dum och tog självmord

Vadå förlorar? Du kan inte vifta bort den uppenbara poängen bara för att han måste dumma ner tillräckligt för dig att fatta. De var islamofober och alla världens muslimer beskylls för ett fåtal terroristers handlingar. Vad är det du inte fattar?
Glömmer du inte kalla dem för christofober eller antisemiter också? Nej för tydligen är det helt ok att kritisera vissa religioner men inte en särskild, för att reaktionerna där blir starkare. Det är inte konsekvenserna man ska utgå från, man ska utgå ifrån innehållet

MAKTREALTIONER, DIN KRETIN!

Seriöst, googla det.

Gestricius said:
Fan vad auktoritära Thokan och masterborn är för att vara vänsterradikala.

Det är fan ta mig inte vänsterradikalt att tänka efter innan man dyrkar rassar som yttrandefrihetskämpar. Lite jävla vett kallas det.


Tybalt_ said:
masterborn12 said:
Attman blir mördad gör inte dig immun till kritik.Så om jag kallar Hitler idiot är jag respektlös? 

Vad fan snackar du om? Känns lite som du ordbajsar och hoppas på att det ska låta bra.

Vadå, det är ju glasklart. Ni anser att Charlie är immuna för kritik för att de blev mördade. Allt han gör är att kritisera de för att de är islamofober och hela världen muslimer får lida för att ett par terrorister mördade dem, men de ska tydligen dyrkas som martyrer.
 
Thokan said:
Othurin said:
Godwins law=förlora Lär dig grundläggande internetkultur

Thokan said:
Othurin said:
masterborn12 said:
Tycker att det är väldigt respektlöst att  utnyttja ett misstag. Mycket bra hyfs men ingen undran SD:are brukar inte respektera folk.
Fin godwins law med hitler med. Du förlorar
Sedan blev han inte mördad, han var dum och tog självmord

Vadå förlorar? Du kan inte vifta bort den uppenbara poängen bara för att han måste dumma ner tillräckligt för dig att fatta. De var islamofober och alla världens muslimer beskylls för ett fåtal terroristers handlingar. Vad är det du inte fattar?
Glömmer du inte kalla dem för christofober eller antisemiter också? Nej för tydligen är det helt ok att kritisera vissa religioner men inte en särskild, för att reaktionerna där blir starkare. Det är inte konsekvenserna man ska utgå från, man ska utgå ifrån innehållet

MAKTREALTIONER, DIN KRETIN!

Seriöst, googla det.

Gestricius said:
Fan vad auktoritära Thokan och masterborn är för att vara vänsterradikala.
Det är fan ta mig inte vänsterradikalt att tänka efter innan man dyrkar rassar som yttrandefrihetskämpar. Lite jävla vett kallas det.


Tybalt_ said:
masterborn12 said:
Attman blir mördad gör inte dig immun till kritik.Så om jag kallar Hitler idiot är jag respektlös? 

Vad fan snackar du om? Känns lite som du ordbajsar och hoppas på att det ska låta bra.

Vadå, det är ju glasklart. Ni anser att Charlie är immuna för kritik för att de blev mördade. Allt han gör är att kritisera de för att de är islamofober och hela världen muslimer får lida för att ett par terrorister mördade dem, men de ska tydligen dyrkas som martyrer.
Skulle ju vara fint om du i alla fall stavade något i storlek 36 rätt :wink: för övrigt är ju judar också minoritet i Frankrike, så då kan du ju iaf ta antisemit med. Men återigen, bara muslimer är så pass heliga

Fetstilt: återigen, du skyller alltså på dem för att de blev mördade och vad konsekvenserna av det blev. Låter jävligt tinfoil 9/11 conspiracy att tro att de blev mördade planerar baaaara så moskeér bombhotas. Man ska fan inte behöva räkna med att bli mördad.
 
Lars Vilks och dem på Jyllandsposten blev ju inte mördade, så jag köper inte det där.med att Charlie inte kan kritiseras.
Kritisera dem och Vilks och Jyllandsposten med för det är det yttrandefrihet går ut på.
 
Jag säger inte kritisera inte. Jag säger kritisera inte för något de inte kunde påverka alls, dvs vad som händer för att de blir mördade samt morden själva
 
Othurin said:
Jag säger inte kritisera inte. Jag säger kritisera inte för något de inte kunde påverka alls, dvs vad som händer för att de blir mördade samt morden själva

Jag kritiserar dem för att de är islamofober, och jag kritiserar folk som dig för att ni spär på islamofobin genom att hylla dessa islamofober. Men det får jag inte tydligen.

Othurin said:
Thokan said:
Othurin said:
Godwins law=förlora Lär dig grundläggande internetkultur

Thokan said:
Othurin said:
masterborn12 said:
Tycker att det är väldigt respektlöst att  utnyttja ett misstag. Mycket bra hyfs men ingen undran SD:are brukar inte respektera folk.
Fin godwins law med hitler med. Du förlorar
Sedan blev han inte mördad, han var dum och tog självmord

Vadå förlorar? Du kan inte vifta bort den uppenbara poängen bara för att han måste dumma ner tillräckligt för dig att fatta. De var islamofober och alla världens muslimer beskylls för ett fåtal terroristers handlingar. Vad är det du inte fattar?
Glömmer du inte kalla dem för christofober eller antisemiter också? Nej för tydligen är det helt ok att kritisera vissa religioner men inte en särskild, för att reaktionerna där blir starkare. Det är inte konsekvenserna man ska utgå från, man ska utgå ifrån innehållet

MAKTREALTIONER, DIN KRETIN!

Seriöst, googla det.

Gestricius said:
Fan vad auktoritära Thokan och masterborn är för att vara vänsterradikala.
Det är fan ta mig inte vänsterradikalt att tänka efter innan man dyrkar rassar som yttrandefrihetskämpar. Lite jävla vett kallas det.


Tybalt_ said:
masterborn12 said:
Attman blir mördad gör inte dig immun till kritik.Så om jag kallar Hitler idiot är jag respektlös? 

Vad fan snackar du om? Känns lite som du ordbajsar och hoppas på att det ska låta bra.

Vadå, det är ju glasklart. Ni anser att Charlie är immuna för kritik för att de blev mördade. Allt han gör är att kritisera de för att de är islamofober och hela världen muslimer får lida för att ett par terrorister mördade dem, men de ska tydligen dyrkas som martyrer.
Skulle ju vara fint om du i alla fall stavade något i storlek 36 rätt :wink: för övrigt är ju judar också minoritet i Frankrike, så då kan du ju iaf ta antisemit med. Men återigen, bara muslimer är så pass heliga

Fetstilt: återigen, du skyller alltså på dem för att de blev mördade och vad konsekvenserna av det blev. Låter jävligt tinfoil 9/11 conspiracy att tro att de blev mördade planerar baaaara så moskeér bombhotas. Man ska fan inte behöva räkna med att bli mördad.

Det är inte synagogor som bränns. Den judiska minoriteten i Frankrike är inte relevant.

Fetstilt: Och du klagar på min stavning.
 
Nej. Du sa ju själv att endast etniska minoriteter kan utsättas för rasdiskriminering.
Sitter på verkstaden nu så orkar inte leta upp citatet av dig.
 
Gestricius said:
Nej. Du sa ju själv att endast etniska minoriteter kan utsättas för rasdiskriminering.
Sitter på verkstaden nu så orkar inte leta upp citatet av dig.

Nästan. Etniska minoriteter utsätts ofta för rasdiskriminering pga maktrelationer. Det sitter i maktrelationen inte minoriteten. Titta på Sydafrika till exempel.

Vad jag menar är uppenbarligen att den judiska minoriteten inte är intressant för den här diskussionen om Hedbos islamofobi och de islamofobiska efterverkningarna efter terrorattentatet.
 
Thokan said:
Tybalt_ said:
masterborn12 said:
Attman blir mördad gör inte dig immun till kritik.Så om jag kallar Hitler idiot är jag respektlös? 

Vad fan snackar du om? Känns lite som du ordbajsar och hoppas på att det ska låta bra.

Vadå, det är ju glasklart. Ni anser att Charlie är immuna för kritik för att de blev mördade. Allt han gör är att kritisera de för att de är islamofober och hela världen muslimer får lida för att ett par terrorister mördade dem, men de ska tydligen dyrkas som martyrer.

Vi? Snälla nån, lär dig att läsa. Jag har inte blandat in mig i den diskussionen. Jag finner Masterborn12 mycket mer underhållande.
 
Back
Top Bottom