Uskooko kukaan täällä Jumalaan?

Uskotko Jumalaan?

  • En

    Votes: 126 66.0%
  • Kyllä

    Votes: 65 34.0%

  • Total voters
    191

Users who are viewing this thread

Sound Chaser said:
Ateistit on... PELLEJÄ! Tää on vaa mun mielipide ja mulla on vapaus sanoo mun mielipide.

failed_troll.jpg


Oli Sound Chaser niin huono etten jaksa edes antaa varoitusta.
 
Joo oikeestaan :grin: Tarkotuksena ei tosiaan ollut että kukaan tota ottaa tosissaan. Vaikka toisaalta jos joku sattuu ottamaan niin voi saada hyvät naurut. Juuri siinä rajamailla ettei tuu varoitusta; mukamas huumoria :razz:



pst... vaikka onhan ne ateistit ny vähän, no...
 
Jyri777 said:
Ateistit on kyllä pellejä. Ateisti on varma että jumalaa ei ole olemassa...no mitenkäs sen todistat? :wink:
Ateistilla ei ole jumalaa. Osa ateisteista saattaa mahdollisesti uskoa niin kuin sanot muttei kaikki. Itse olen agnostikko, mutta koska minulla ei ole jumalaa jota palvosin tai johon uskoisin voi minut myös ateistiksi laskea. Suomeksi siis myönnän etten voi tietää onko jumalia/hattivatteja/avaruus-ihmissusia/jne. olemassa, mutta ei minulla myöskään ole mitään syytä uskoa. Samalla myönnän että mahdollisesti Saturnusta kiertää näkymätön teepannu, joka antaa löytäjälleen satumaisia voimia, mutta en aktiivisesti usko sen olemassaoloon.
 
Itse perustelisin jumalan olemassa olon seuraavasti.

Eikö niin että ennen kuolemaansa jeesus halusi pietarin jatkavan lähetystyötä.
No pietari teki työtä käskettyä ja perusti ensinmäisen kristillisen luostarin jossa raamattu kirjoitettiin.
Miksi pietari olisi perustanut mitään jos jeesusta olisi edes ollut
tai miksi yleensäkkään kukaan olisi kirjoittanut muistiin henkilön nimeltä jeesus.
Joten uskon jumalaan!
Joten hei haloo Onko raamattu tuulesta temmattu Opus En usko. :neutral:
 
Rugila said:
Itse perustelisin jumalan olemassa olon seuraavasti.

Eikö niin että ennen kuolemaansa jeesus halusi pietarin jatkavan lähetystyötä.
No pietari teki työtä käskettyä ja perusti ensinmäisen kristillisen luostarin jossa raamattu kirjoitettiin.
Miksi pietari olisi perustanut mitään jos jeesusta olisi edes ollut
tai miksi yleensäkkään kukaan olisi kirjoittanut muistiin henkilön nimeltä jeesus.
Joten uskon jumalaan!
Joten hei haloo Onko raamattu tuulesta temmattu Opus En usko. :neutral:

Jeesus oli juutalainen puuseppä, naimisissa sen Magdalenan kanssa.
 
Rugila said:
Itse perustelisin jumalan olemassa olon seuraavasti.

Eikö niin että ennen kuolemaansa jeesus halusi pietarin jatkavan lähetystyötä.
No pietari teki työtä käskettyä ja perusti ensinmäisen kristillisen luostarin jossa raamattu kirjoitettiin.
Miksi pietari olisi perustanut mitään jos jeesusta olisi edes ollut
tai miksi yleensäkkään kukaan olisi kirjoittanut muistiin henkilön nimeltä jeesus.
Joten uskon jumalaan!
Joten hei haloo Onko raamattu tuulesta temmattu Opus En usko. :neutral:
Oletko kuullut sellaisesta henkilöstä kuin Mooses? Muhammed? Vishnu? Lentävä Spagettihirviö?

"Jumalalla" oli ilmeisesti tylsää.
 
Ilex said:
Samalla myönnän että mahdollisesti Saturnusta kiertää näkymätön teepannu, joka antaa löytäjälleen satumaisia voimia, mutta en aktiivisesti usko sen olemassaoloon.

Pala kerttiläinen! Se teepannu kiertää aurinkoa Saturnuksen ja Jupiterin välillä!
 
Succurro Amicitia Civitas , Iuguolo hostilis Imperator

Mistä olet Temuzu tuon ottanut? Häiritsee kun minun silmääni se ei näytä muodostavan mitään järkevää merkitystä.
 
Rugila said:
Itse perustelisin jumalan olemassa olon seuraavasti.

Eikö niin että ennen kuolemaansa jeesus halusi pietarin jatkavan lähetystyötä.
No pietari teki työtä käskettyä ja perusti ensinmäisen kristillisen luostarin jossa raamattu kirjoitettiin.
Miksi pietari olisi perustanut mitään jos jeesusta olisi edes ollut
tai miksi yleensäkkään kukaan olisi kirjoittanut muistiin henkilön nimeltä jeesus.
Joten uskon jumalaan!
Joten hei haloo Onko raamattu tuulesta temmattu Opus En usko. :neutral:
Harvinaisen paska syy uskoa yhtään mihinkään.
1)Pietari mitään luostaria perustanut, ja Raamattu on parin sadan vuoden aikavälillä kirjoitettujen tarinoiden kokoelma, joka koottiin vasta paljon myöhemmin.
2)Miksi L. Ron Hubbard olisi perustanut mitään jos Xenua olisi edes ollut
tai miksi yleensäkkään kukaan olisi kirjoittanut muistiin henkilön nimeltä xenu.
Joten uskon thetaneihin!
Joten hei haloo onko "Dianetics: The Modern Science of Mental Health" tuulesta temmattu Opus En usko. :neutral:
3) Mitä tekemistä Jeesuksen olemassa ololla loppujen lopuksi on Jumalaan uskomisen kanssa?
 
Temuzu said:
Ammatillisia latinankäännöksiä ei netistä löydä, toivon joskus jos kielen opin sen korjaavan :wink:

Succurro amicos civitatis, evito hostes imperatoris

Autan valtion ystäviä, surmaan ylipäällikön vihollisia

Tätäkö hait?
 
Rugila said:
Itse perustelisin jumalan olemassa olon seuraavasti.

Eikö niin että ennen kuolemaansa jeesus halusi pietarin jatkavan lähetystyötä.
No pietari teki työtä käskettyä ja perusti ensinmäisen kristillisen luostarin jossa raamattu kirjoitettiin.
Miksi pietari olisi perustanut mitään jos jeesusta olisi edes ollut
tai miksi yleensäkkään kukaan olisi kirjoittanut muistiin henkilön nimeltä jeesus.
Joten uskon jumalaan!
Joten hei haloo Onko raamattu tuulesta temmattu Opus En usko. :neutral:

Ihan helvetin paska perustelu.  :???:
 
Rugila said:
Joten hei haloo Onko raamattu tuulesta temmattu Opus En usko. :neutral:
Niin, ei tietenkään ole. Kolmanessa Mooseksen kirjassakin on aivan ilmiselviä sääntöjä, kuten:
"Noudata näitä minun lakejani. Älä anna karjassasi kahden erilaisen eläimen pariutua keskenään. Älä kylvä samaan peltoon kahta erilaista siementä. Älä pue yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta."

"Älkää leikatko hiuksianne lyhyiksi ohimoilta älkääkä leikkaamalla turmelko parran reunaa."

"Jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. Hän on itse ansainnut kuolemansa, koska on herjannut vanhempiaan."

Näitä löytyy lisää. Oot varmaan joskus pitänyt sellaisia vaatteita jotka on tehty kahdesta eri kankaasta, tai käynyt parturissa. HERETIC!!!!!!
 
Temuzu said:
Rugila said:
Joten hei haloo Onko raamattu tuulesta temmattu Opus En usko. :neutral:
Niin, ei tietenkään ole. Kolmanessa Mooseksen kirjassakin ...

Näitä löytyy lisää. Oot varmaan joskus pitänyt sellaisia vaatteita jotka on tehty kahdesta eri kankaasta, tai käynyt parturissa. HERETIC!!!!!!

Suurena raamatuntutkijana veikkaisin, että Mooseksen sekoilut ovat Vanhaa Testamenttia, joka ei päde enää Uuden Testamentin kanssa. Tai niin jotkut uskikset kätevästi selittävät omia syntejään.

EDIT: Vanhaa Testamentia ovat myös albumit The Legacy ja The New Order.
 
Back
Top Bottom