Sweden - Best Team in NC2012

Users who are viewing this thread

Det blev än värre på Frosty IMO (fast det är subjektivt). 6 vaegir archers med läskigt bra prickskyttar + 2 plåthästar i öppet landskap. Shemaforash var den enda som fick kills i princip (undantaget Krogan mot slutet av den rundan).

Jag tror seriöst jag "orsakade" förlusten (nåja, vi hade kunnat förlora efter det med) genom att göra en onödig risktagning när det stod 1-0 sista rundan som Vaegir för oss. Jag försökte coucha en fiendekavallerist som enkelt kunde ta mig (jag missar en massa på den laggade datorn jag spelar medan min dator är sönder, men det var en dum idé iaf pga. jag blir outranged om han har bra timing). Det var typ 6 mot 5 eller nåt när jag dog. Märks att jag inte kunnat träna speciellt mycket innevarande vecka, har 8 timmar loggade i Steam de senaste 2 veckorna. Ska försöka göra något åt det inför BeNe-matchen.
 
Chaingun said:
Det blev än värre på Frosty IMO (fast det är subjektivt). 6 vaegir archers med läskigt bra prickskyttar + 2 plåthästar i öppet landskap. Shemaforash var den enda som fick kills i princip (undantaget Krogan mot slutet av den rundan).

Jag tror seriöst jag "orsakade" förlusten (nåja, vi hade kunnat förlora efter det med) genom att göra en onödig risktagning när det stod 1-0 sista rundan som Vaegir för oss. Jag försökte coucha en fiendekavallerist som enkelt kunde ta mig (jag missar en massa på den laggade datorn jag spelar medan min dator är sönder, men det var en dum idé iaf pga. jag blir outranged om han har bra timing). Det var typ 6 mot 5 eller nåt när jag dog. Märks att jag inte kunnat träna speciellt mycket innevarande vecka, har 8 timmar loggade i Steam de senaste 2 veckorna. Ska försöka göra något åt det inför BeNe-matchen.

Ingen fara chain, absolut inte ditt fel :smile:

Som jag ser det och som vi sa efter matchen igår så var det så att istället för att spela vårt spel, så blev det så att vi spelade deras spel och på deras villkor. Detta är aldrig bra, t.ex. så visste vi att de var usla på inf, och det märktes också, så på frosty battle när vi spelade som swadia så var det mkt dumt att spela med 4 xbows och 4 cav, då det förvandlades helt till en range match, vilket de ville ha!

Men som alltid så är det lätt att vara efterklok, de vann ju inte för att de var överlägsna på något sätt, utan det hade lika gärna kunna varit vi som vunnit. Enda som är synd är att vi antagligen kommer få köra mot UK eller Polen/turkiet, beroende på hur BeNe matchen går, men som sagt så finns det nog inget annat lag i NC som spelar med så mkt archerspamm :razz: vilket vi inte alls är så vana vid att möta!
 
Känner mig inte skyldig som så men jag önskar jag hade spelat annorlunda just där. :smile:

Ja, att försöka spela som tyskarna var ingen vidare idé. Men, det var kört pga. snowballeffect rätt snabbt så jag tror inte vi kunnat bryta som Swadia efter att ha börjat låta dem vinna.

Edit: Efterklokhet äger.  :lol:
 
Match mot BeNe söndag 21.00 (prematch 20.40), jag förutsätter tiden fungerar för de flesta.

Att det blev senare än vad jag tänkt beror på tidsbytet.
 
Jag kan nog inte delta överhuvudtaget från 31 mars till 6 april. Ni får se till att inte åka ur turneringen medan jag är borta!
 
vi kan inte försöka få matchen till fredag då? för jag kan inte heller spela nu på söndag, tänkte att vi kan försöka flytta den då vi verkligen skulle behöva hubble, (inte mig alltså :wink:)
 
Ta gärna upp diskussionen med BeNe så snart som möjligt då, så att vi har tid att flytta (om de flesta vill det) så att det inte blir någe strul :smile:
 
Vi spelade bra, gubbs! Jag var helt out of place eftersom de egentligen brukar ha i princip bara inf. Jag fick det förklarat av Razer senare:
De hade inte deras top-inf med sig, så de bestämde sig för att gå heavy archers och sprida ut sig. Och jag hade som sagt förberett mig på raka motsatsen, så vi kan kalla det informationsbrist på min sida, helt enkelt.

Imo så är det chains fel! BAN!

Okej, försök få matchen mot BeNe på lördag. Om vi vinner detta möter vi England - och då kanske vi har en chans! Men det är om Silence fortsätter headshotta som en galning :razz:
 
Det ser bra ut idag.. Sol på himmlen ett par små moln...

Och.. jag kan spela om vi ska ^^
 
Back
Top Bottom