Sweden - Best Team in NC2012

Users who are viewing this thread

Tjena Gubbar! Ny dator och tillbaks från ett break sen i julas. Sugen på att lira lite!
Bara att kontakta mig om ni behöver en gubbe till. Steam: robbop84
 
Träning på torsdag mot England. De är de särklass bästa laget för oss att träna mot just nu, ärligt talat. Aggressiva, bra inf och helt okej i grupp.

Våga inte boka upp er det minsta lilla på onsdag och torsdag, då är ni _KÖRDA_! :evil:
 
Klockis said:
Rend said:
Tjena Gubbar! Ny dator och tillbaks från ett break sen i julas. Sugen på att lira lite!
Bara att kontakta mig om ni behöver en gubbe till. Steam: robbop84


Lite sent nu gubbo. :p

Med tanke på att vi har en rooster med bara 12 aktiva medlemmar, så är det inte sent alls :wink:
 
Uppdaterad för torsdag: Träning ikväll också (gissar 20.00, ~TS 19.45 men Oliveran har bokat denna och han visste inte igår)

Rend said:
Tjena Gubbar! Ny dator och tillbaks från ett break sen i julas. Sugen på att lira lite!
Bara att kontakta mig om ni behöver en gubbe till. Steam: robbop84

Tja Toolov 2  :razz:

Dyk upp på kommande träningar! :smile: Kommer inte vara några problem att byta in dig om det går enligt förväntan, vi har som sagt flera på rostern som inte spelar alls.

Oliveran said:
Träning på torsdag mot England. De är de särklass bästa laget för oss att träna mot just nu, ärligt talat. Aggressiva, bra inf och helt okej i grupp.

Våga inte boka upp er det minsta lilla på onsdag och torsdag, då är ni _KÖRDA_! :evil:

Kommer låna dator båda dagarna och min ambition är att komma dit trots överhettat grafikkort. Har inte kört på hela veckan, lär vara rätt seg. :/

Alex_C said:
Oliveran är ett rumpansikte.

Blivandefar är ett stjärtansikte.

Det är allt.

Blivandefar vad har du nu ställt till med.  :eek:
 
Edit: Skall vara 20.00 i Englandsmatchen. Kom ASAP

Försöker få tyskarna att spela på söndag, men de säger att de bara kanske kan (de skulle helst spela lördag). Hur många av oss kan lördag? (Räck upp handen!)
 
Får se vad det blir, accepterar tyskarna söndag kommer jag ta det, men jag kommer intervjua folk i Steam om hurvida de kan spela imorgon (lördag) utifall att tyskarna har stora problem med söndag.
 
Det blir antingen imorgon 20.00 eller måndag, söndag kan tyskarna tyvärr inte alls. Jag vet att följande kan spela:

Bliv
Hubbel
Shema
Toolov
Lisen
SilenceDeathz
Jag (@ laggad dator)

Ska försöka få fler confirmed.
 
Vi har 7 förutom Oliveran nu (det mesta hänger på att han kan) men om du kan ligga beredd vid 20.00 ifall någon annan inte dyker upp vore det tacksamt.
 
Om inte Oli kan så kör på måndag, eftersom det kanske är bara precis 8 pers som kan imorgon, så är det mkt viktigt att alla verkligen kommer!
 
vi måste också tänka på att vi måste ha folk som kan köra olika positioner.

Som jag ser det så har vi 3 range spelare av dessa 8:

Silence, Shema och Toolov

Inf:

Hubble, Oli, Bliv (lisen och shema)

Cav:

Chain, Lisen och Shema

så om vi t.ex vill ha 3 range, så har vi bara 2 cav, osv. skulle vara bra med en till spelare som kan som inte är inf baserad :smile:
 
Jag är givetvis med. Helst söndag. Ska försöka kontakta The_Bard också!

Ja, mycket be ror på att jag helst spelar inf (kan köra cav och archer givetvis, men då förlorar vi en inf), och vi saknar den här TREDJE spelaren, som ni säger.

Btw, vi hinner inte förbereda oss på Vendetta; vi kör som vi gjorde, och det får gå som det går, helt enkelt.
 
Gött! meddela gärna om tid osv så fort som möjligt när du vet :smile: så man kan planera lite i förväg :wink:
 
Back
Top Bottom