Laatste post van de nacht.

Ik zeg

  • Paard

    Votes: 32 29.9%
  • Poard

    Votes: 12 11.2%
  • Peird

    Votes: 8 7.5%
  • Pjerd

    Votes: 46 43.0%
  • Peerd

    Votes: 9 8.4%
  • Poerd

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    107

Users who are viewing this thread

Was dat maar zo, haha. Ik ben een Global support engineer, servers onderhouden, vragen van klanten beantwoorden, op linux servers slaan met hamers. Dat soort dingen.

Het is van een heel erg groot bedrijf dat vestigingen heeft over de hele wereld vandaar dat we 24/7 bereikbaar moeten zijn. Al hoewel ik in de avond voornamelijk bezig ben met Amerika, China en India. Dit is mijn laatste avond dienst en daarna 3 daagjes vrij. Woohoo
 
Met 7 ploegen van 7 mensen per ploeg (alhoewel het nu een beetje schommelt met ziektes enzo). Er zijn 5 soorten shifts dus er zijn altijd wel 2 ploegen vrij op een dag.

De klanten bellen altijd naar Nederland want daar zit de Global support afdeling, de Amerikaanse/Duitse en die uit Singapore doen voornamelijk datacentrum werkzaamheden. Ze hebben wel hun eigen ticket queue, maar die behandelen wij eerst voordat wij ze aan hun doorgeven. Kan lekker rustig zijn met 3 tickets op een avond (dan is het netflix kijken of waar je dan ook maar zin in hebt) of rond de 80 - 100 tickets. Dan is het even karren. Zo'n shift duurt nu nog 10 uur, dus het is best pittig. Maar het verdiend heel goed (vind ik persoonlijk).
 
Afwisselende drukte is altijd nice. :grin:
7 groepen lijkt mij een prima aantal, zit je altijd in dezelfde groep met dezelfde mensen of word daar ook vaak in gerommelt?
 
Hm in mijn geheugen was het veel langer, maar mijn laatste post was inderdaad van 2014. Super cringy om al die comments terug te lezen :roll:

 
Back
Top Bottom