Laatste post van de nacht.

Ik zeg

  • Paard

    Votes: 32 29.9%
  • Poard

    Votes: 12 11.2%
  • Peird

    Votes: 8 7.5%
  • Pjerd

    Votes: 46 43.0%
  • Peerd

    Votes: 9 8.4%
  • Poerd

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    107

Users who are viewing this thread

Nee, een server waar 75 man per kant zit is niet zo leuk als ik aanvankelijk dacht. Epische veldslagen? Nee. Overal spammers? Jep. :razz:
 
Golradir said:
Kga ergens in de buurt van Liège zitte dacht ik. (Liège=Luik voor de keutels onder ons)

En kbeh jome en Crow ook es ingame gezien. Ze bakte er niks van :razz:
Lol...was wel epic mensen aan het kicken in die shieldwall.
En ik maak nooit een hoge k/d.  :lol:
Ben altijd het typ die andere helpt, maar zodra twee man/vrouw of 1 man en 1 vrouw, op me afkomen dan ren ik meteen weg.
 
Ach, tis wel lachen, vooral op de 300 map. Aanvallen vin'k niet veel aan, verdedigen wel iets meer. Als ik me verveel ga ik in spectaten en wat random mensen kicken. (Oke, teamkillers kicken D:smile:
 
Jep, want je kan niet vechten, Lethal. :razz: Ik haat het als er een grote mob is en iedereen doet eigenlijk maar wat. 40 man in de hele server is genoeg, maar voor battle zou 75 per side wel echt super vet zijn. :razz:
 
Gol ge hebt het nie getroffen man, Luik is even belgisch als Lille  :razz: Nee, der zijn ook wel dingen de moeite waard zijn om te zien, de Decathlon bijvoorbeeld: sportmateriaal tegen een scherp prijsje. Eigenlijk vraag ik mij nu wel af wa ge daar gaat doen. Hoe het ook moge zijn, amuseert u!
 
your nightmare said:
Gol ge hebt het nie getroffen man, Luik is even belgisch als Lille  :razz: Nee, der zijn ook wel dingen de moeite waard zijn om te zien, de Decathlon bijvoorbeeld: sportmateriaal tegen een scherp prijsje. Eigenlijk vraag ik mij nu wel af wa ge daar gaat doen. Hoe het ook moge zijn, amuseert u!
Hij gaat zijn geluk beproeven. Er zijn al 2 homo's doodgeslagen daar, hij biedt zich aan om de hattrick te vervolledigen.
 
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,240449.0.html
Stem op Watly :lol:



Anyway, tis een georganiseerde reis, dus kheb nie gekozen voor het slechte deel van belgië :sad:




e: eburon die was onder de riem :sad:
 
Ga naar Luik station en breng een bezoekje aan Tongeren. Let daar niet te veel op de buurt rond het station, daar is niks te doen  :razz: Als je dan gewoon de ring oversteekt kom je het beste deel binnen. En het Ambiorixplein kan 's avonds gezellig zijn. Er is ergens een cafeetje waar ze honderden bieren serveren, dus je kan er goed aan je trekken komen me dunkt.


... Warning - while you were typing 2 new replies have been posted. You may wish to review your post.  :mad:
 
MorningRain said:
Ga naar Luik station en breng een bezoekje aan Tongeren. Let daar niet te veel op de buurt rond het station, daar is niks te doen  :razz: Als je dan gewoon de ring oversteekt kom je het beste deel binnen. En het Ambiorixplein kan 's avonds gezellig zijn. Er is ergens een cafeetje waar ze honderden bieren serveren, dus je kan er goed aan je trekken komen me dunkt.


... Warning - while you were typing 2 new replies have been posted. You may wish to review your post.  :mad:
Al heb ik niks tegen Tongeren, kan em toch beter na Brussel komen. Delirium serveert meer als duizend bieren, Europese hoofdstad, Bruksel live dit weekend (gratis festival aan het Atomium),...

Ja kezen, ik weet dat het 'meer dan' moet zijn.
 
Hehe... Zonet reclame van Duvel op de televisie... Lijkt erop dat de belgische bieren ook zo langzaamaan hier in de buurt bekend worden ;p
 
Back
Top Bottom