Kortlcha's Expansion to Native Modu (SP) (WB) v9.5 Patch çıktı!

Currently Viewing (Users: 0, Guests: 1)

Kızıl Kasırga

Sergeant at Arms
Best answers
0
Sen test aşamasındaki menülere girmişsin, onlar çalışmıyor şimdilik :grin:
Kralken de öyle olması iyi oldu, çünkü savaşlar zaten çok bol ve level atlamak çok daha kolay.
Denediğin için teşekkürler :smile:
Dostum şu test aşamasındaki şeyleri bi liste haline getirip tanıtıma ayrı bir spoiler içerisinde ekleyiversende bizde oyunu baştan açıp durmak zorunda kalmasak yahu :grin:

Bu askeri karargah sistemi çalışıyor mu? ben inşa edip duruyorum ama bir yararını görecek miyim :grin:
 

Kortlcha

Master Knight
Best answers
0
Dostum şu test aşamasındaki şeyleri bi liste haline getirip tanıtıma ayrı bir spoiler içerisinde ekleyiversende bizde oyunu baştan açıp durmak zorunda kalmasak yahu :grin:

Bu askeri karargah sistemi çalışıyor mu? ben inşa edip duruyorum ama bir yararını görecek miyim :grin:
Oyunun temeli artık terfi değil, karargah. O yüzden önemli. :smile:
 

boruto

Regular
Best answers
0
Evet, 35 mb. En son çıkan ana dosyayı indir. Hallolur.
hocam kurdum v9.1(Ana dosya) yükledim sonradan da ek yamayı kurdum ama nativeye sonradan eklediğiniz bütün menüler ingilizce bu benim 1. problemim. 2. si ise modun en başında sadece svadya veya sarranid hükümdarı olabiliyoruz bu çok kötü olmuş çünkü rodokları aşırı güçlü yapmışsınız svadya ise kale kuşatmasında tam bi rezalet yani 600 kişiyle girdiğim kaleyi alamadım yani keşke asker güçleriyle oynamamış olsaydınız onun dışında sonradan eklenilen ingilizce bölümleri anlamadığım için yeni eklenen özellikleri de anlamadım
 

Kortlcha

Master Knight
Best answers
0
hocam kurdum v9.1(Ana dosya) yükledim sonradan da ek yamayı kurdum ama nativeye sonradan eklediğiniz bütün menüler ingilizce bu benim 1. problemim. 2. si ise modun en başında sadece svadya veya sarranid hükümdarı olabiliyoruz bu çok kötü olmuş çünkü rodokları aşırı güçlü yapmışsınız svadya ise kale kuşatmasında tam bi rezalet yani 600 kişiyle girdiğim kaleyi alamadım yani keşke asker güçleriyle oynamamış olsaydınız onun dışında sonradan eklenilen ingilizce bölümleri anlamadığım için yeni eklenen özellikleri de anlamadım
Rodoklar aşırı güçlü değil, ben her oynayışımda rodokları eziyorum. Süvarilere değil, piyadelere güvenmen lazım. Süvarileri de zaten defansif, ama agresif değil. Mızrakçılarını okçularla halledemezsin, Svadyalı piyade, onları biçmeye yeter.
Kuşatmalar artık ülke farketmeksizin zor, çeşitli taktikler uygulaman lazım. Örneğin Nordlar, Sargoth ve tihr dışında en iyi savunmacı. Vaegirler de bütün kalelerinde okçulara yem olsa da; piyadeleri biçer. Sarranid hepsinin ortası. Yani yanlış birmlerle yanlış yerlere saldırıyorsun. Oyun anlayacğın gibi çok zor. Şimdi video çekip atacağım zaten, oradan ne yapman gerektiğini anlayabilirsin :smile:
Çeviri kısmını anlamadım, Benim attığım yerde türkçe. Türkçe yamayı nereye attın, yardımcı olabilirim.
Bu arada oynadığın için teşekkür ederim :smile:.
 

boruto

Regular
Best answers
0
Rodoklar aşırı güçlü değil, ben her oynayışımda rodokları eziyorum. Süvarilere değil, piyadelere güvenmen lazım. Süvarileri de zaten defansif, ama agresif değil. Mızrakçılarını okçularla halledemezsin, Svadyalı piyade, onları biçmeye yeter.
Kuşatmalar artık ülke farketmeksizin zor, çeşitli taktikler uygulaman lazım. Örneğin Nordlar, Sargoth ve tihr dışında en iyi savunmacı. Vaegirler de bütün kalelerinde okçulara yem olsa da; piyadeleri biçer. Sarranid hepsinin ortası. Yani yanlış birmlerle yanlış yerlere saldırıyorsun. Oyun anlayacğın gibi çok zor. Şimdi video çekip atacağım zaten, oradan ne yapman gerektiğini anlayabilirsin :smile:
Çeviri kısmını anlamadım, Benim attığım yerde türkçe. Türkçe yamayı nereye attın, yardımcı olabilirim.
Bu arada oynadığın için teşekkür ederim :smile:.
Türkçe yama dediğin yama düzeltmesi mi oluyor en son attığın game_strings .csv modun içine attım direkt
 

Karakam

Regular
Best answers
0

KingS_LaNdinG

Recruit
Best answers
0
Dostum bir şey sorabilir miyim? Modu indirdim kurdum sorunsuz.Ama haritada benim partim gözükmüyor?(son sürümü indirdim modun) Yani ışınlanınca kamera hareket ediyor ama simgem yok görünmüyorum.Help
 

Kortlcha

Master Knight
Best answers
0
Dostum bir şey sorabilir miyim? Modu indirdim kurdum sorunsuz.Ama haritada benim partim gözükmüyor?(son sürümü indirdim modun) Yani ışınlanınca kamera hareket ediyor ama simgem yok görünmüyorum.Help
Hangi modda başladın? Sandbox vs?
 

aytek1ng

Recruit
Best answers
0
Aga kolay gelsin eline sağlık.Devam ediyor musun geliştirmeye? Eğer ediyorsan bir kaç şey söylesem eklermisin.Tam yakışacağını düşünüdüğüm şeyler var bu moda :smile:
 

Kortlcha

Master Knight
Best answers
0
Aga kolay gelsin eline sağlık.Devam ediyor musun geliştirmeye? Eğer ediyorsan bir kaç şey söylesem eklermisin.Tam yakışacağını düşünüdüğüm şeyler var bu moda :smile:
Artık geliştirmiyorum, sadece küçük değişiklikler yapıyorum. Hem moda ilgi az, hem de warbandin yüzüne bakan kalmadı. :sad: