Fire&Sword tam bir fiyasko ...

Currently Viewing (Users: 0, Guests: 1)

Status
Not open for further replies.

emRHan

MP.

Çok eleştiriyorsun. MP'de ne farklı olacaktı ki? CDM yeterde artar.
 

WhiteSilver

Banned
WF&S
Best answers
0
vallahi oyun gerçekci olmuş kardeşim

altını çiziyorum GERÇEKCİ !

niye çünkü orjinal eski savaş silahları kullanılmış. eskiden neydi öyle koskocaman büyük nord baltasını sopa sallar gibi sallıyodun. şimdi daha geç sallıyor.

ve ateş ve kılıçta unutulan büyük fonksiyon.

ÇÖMELİP ateş etme !

çömelincen nişangah daha ufalsa  çok daha iyi olur
 

Courage

Global Moderator
WBNWM&BWF&S
Best answers
0
b4ckr0und1 said:
Siper kazma, çömelme falan videolarda vardı sanırsam.
Mount Musket ile karıştırmayın şu cacık mod/oyun karışımı şeyi. Bin basar buna.
 

emRHan

Yok FS modu vardı ya, onun ki olabilir. Aslında evet karıştırmayın o muhteşem mod ile :grin:
 

WhiteSilver

Banned
WF&S
Best answers
0
abicim bu gerçekci ötekiler saçma ötesiydi. koskocaman baltayı sopa gibi sallıyordu adam

bu bence güzel
 

b4ckr0und1

courage said:
Mount Musket ile karıştırmayın şu cacık mod/oyun karışımı şeyi. Bin basar buna.
O dediğin şeyi ilk kez duydum. Ama F&S hakkında öyle bir video izlediğimden eminim.
 

WhiteSilver

Banned
WF&S
Best answers
0
vallahi oyundaki ilk izlenimim kırım hanlığı anasını ağlatıyo ortalıgın :grin: 1 yatağan var üf diyorum jilet gibi :grin: aşırı seri :grin:
 

wolf88

Sergeant at Arms
WB
Best answers
0
Çift elli balta konusunda haklısın ama diğer türlü her sallayacağımız an rakip bunu okurdu ve combat dengesiz olabilirdi. Gerçekte ise o baltanın momentumuna kaldırılan her blok veya kalkan, kişinin kendisine zarar verir. Kılıç çok yavaş! Warbanddakinden daha hızlı sallanabilir kılıç gerçekte.
 

AlpKhan

On probation
WBWF&SNW
Best answers
0
arkadaş sorun 15 tl verebilip verememek değil. 15tl hak edip etmemesi. demosunu oynadım beklentilerim zaten çok düşüktü yerlerde geziyor. warbandin aynısı bi tüfek var harita değişik. git başka mod aç yok mu sürüyle var oyna da oyna. çeşit çeşit var. wallahi yazık ya para verenlere acıdım. bi de 15 tl destek olmuşsun demiş bi arkadaş. ruslara mı destek olsun bunu mu istiosun hey allahın ya. bi senerya fakrlı gerisi aynı. 3 mayıstan önce izlediğim videoların hiçbirisi gibi değil. ne ıslıkla asker çağırma var ne evlenme var. pazarlarda doğru düzgün silah yok. warbande patch yapsalar bundan fazla yapılırdı. rezalet yani başka birşey değil
 

Officer

Knight
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
dofusgucu said:
arkadaş sorun 15 tl verebilip verememek değil. 15tl hak edip etmemesi. demosunu oynadım beklentilerim zaten çok düşüktü yerlerde geziyor. warbandin aynısı bi tüfek var harita değişik. git başka mod aç yok mu sürüyle var oyna da oyna. çeşit çeşit var. wallahi yazık ya para verenlere acıdım. bi de 15 tl destek olmuşsun demiş bi arkadaş. ruslara mı destek olsun bunu mu istiosun hey allahın ya. bi senerya fakrlı gerisi aynı. 3 mayıstan önce izlediğim videoların hiçbirisi gibi değil. ne ıslıkla asker çağırma var ne evlenme var. pazarlarda doğru düzgün silah yok. warbande patch yapsalar bundan fazla yapılırdı. rezalet yani başka birşey değil
Kıyafetteki modellemelerede değinmelisin. Onlarda hiç iç açıcı değilm. Şu oyunun maliyeti nedir acaba sadece ufak bir mod eklenip satışa sunumuş yani...  :neutral:

Edit: Şuan güncelleme sanırım oluyor oyunda  :shock:
 
Status
Not open for further replies.