cRPG Mod Beta - Üyelik ve Mod'un Yüklenişi

Currently viewing this thread:

rexar

Recruit
Best answers
0
arkadaşlar meraba.bnde cRPG register butonu hasterindeyim.nerde bu register arkadaş.siteye kaç ayrı linkten girdim yok.login diyor başka bişey demiyo kafayı yicem.anlatırken ekledignz resimde register war bizde yok.nolur bi yardımcı olun.heryere baktım bişey bulamadım.server mı şişti üyeliği mi kapattılar.bi çözümü yoksa bile en azından bilgi verin.şmdiden teşekkürler
 

Khergit42

Master Knight
M&BWBWF&SNW
Best answers
0
rexar said:
arkadaşlar meraba.bnde cRPG register butonu hasterindeyim.nerde bu register arkadaş.siteye kaç ayrı linkten girdim yok.login diyor başka bişey demiyo kafayı yicem.anlatırken ekledignz resimde register war bizde yok.nolur bi yardımcı olun.heryere baktım bişey bulamadım.server mı şişti üyeliği mi kapattılar.bi çözümü yoksa bile en azından bilgi verin.şmdiden teşekkürler
Önüne gelen üye olduğu için mod şişti kapattılar üyeliği öyle biliyorum.
 

Just4Might

Üye olmak için registere gerek yok.Password kısmına ne yazarsan o şifren oluyor
 

Khergit42

Master Knight
M&BWBWF&SNW
Best answers
0
Just4Might said:
Üye olmak için registere gerek yok.Password kısmına ne yazarsan o şifren oluyor
Farkındaysan orada login yazıyor yani giriş üye olması için register yani üye butonu olması gerekiyor.
 

Just4Might

Khergit42 said:
Just4Might said:
Üye olmak için registere gerek yok.Password kısmına ne yazarsan o şifren oluyor
Farkındaysan orada login yazıyor yani giriş üye olması için register yani üye butonu olması gerekiyor.
Dediğim gibi register gerek yok.Ben bir hesap daha kurdum.
 

unrealkunio

Veteran
Best answers
0
crpg 1.121 versiyonu değilmiş sanırım benimkisi ondan kaynaklandığını düşünüyorum, şu an iniyor bakalım deneyip göreceğim
 

Khergit42

Master Knight
M&BWBWF&SNW
Best answers
0
Bakın login yerine oyundaki isminizi yazın ama şifre yazmayın.Böylece hesap açarsınız.
 

sparray

Arkadaşlar Oyunu indirdikten sonra servera girin ve biraz oynayın ...garanti olsun diye diye 10 -15 dakika kadar... daha sonra crpg neti açarak, login kısmına direk olarak oyundaki adınızı ve bundan sonrası için herzaman geeçerli olacak şifrenizi yazın, bir anda profil sayfanzın açıldığını göreceksiniz.... Yada (Aynı Şey ama  :lol:)
1 - Sitteye Üye olmaya çalışmadan, oyuna gir... 10 dk kadar oyna adın crpg serverlerinin birinde bir süre geçsin...
2 -Sonra Crpg web adresine gir... login kısmına oyun içersinde geçen adını ve bundan sonra her zaman kullanacağın şifreni gir... login dediğinde profil sayfanızın açıldığını göreceksiniz...
 

Steelo

Grandmaster Knight
WB
Best answers
0
Şu anda duyduğuma göre site çalışmıyormuş.Ama oyunu indirebilirsiniz.Crpg nin sitesine girin orada linki var altta.Mprpesotory (şunu bi yazamadım :smile: ) 'nin sitesinden indirebilirsiniz.