BeNeLux Series: History Research (Hist. stuff etc.) - DUTCH

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
FrisianDude said:
Verbeek said:
Ja ik heb frisiandude ge PMd voor de Friese vlag van indertijd, want ik weet niet welke klopt.
Maar hij antwoord niet  :???:

Eh, ja. Pardon.  :oops: Ik moet zeggen dat ik geen flauwe notie had welke vlag de goeie zou zijn maar ik was gewoon vergeten antwoord te geven.

Die ene die je gemaakt hebt is zeker een mooie, maar volgens mij zou op de vlag alleen het gene moeten komen wat ook op het schildje staat afgebeeld. (Dus zonder schild, kroon, bladeren er onder en zonder de schildhoudende leeuwen.) Gewoon de gouden leeuwen die langslopen op de blauwe achtergrond. :???:

Of als ik't goed heb; Leeuwen or Passant op een azuren veld, maar dat klopt niet helemaal. :razz:

Geen probleem.  zoiets?
 
Jezze said:
Ok, voor degenen die het weten, bestond Wallonië toen nog niet. Alleen nu is mijn vraag, wat voor fractie moet hiervoor in de plaats komen? Graag wat suggesties.
Frankrijk.?

ps: why the heck is verbeek "muted?"
 
Hij had iemand crack gesuggeerd ofzoiets.. Staat wel in "Who are these banned people..." thread in de Realm huppeldepup.

Frankrijk zou ik persoonlijk niet doen. Simpelweg omdat ze er niks mee te maken hebben gehad. Dacht zelf aan een provincie of gebied ofzoiets...
 
Jezze said:
Hij had iemand crack gesuggeerd ofzoiets.. Staat wel in "Who are these banned people..." thread in de Realm huppeldepup.

Frankrijk zou ik persoonlijk niet doen. Simpelweg omdat ze er niks mee te maken hebben gehad. Dacht zelf aan een provincie of gebied ofzoiets...

BRabant?
 
Jezze said:
Luxemburg was al overgenomen door de Spanjaarden. Namen en Luik zijn toch allemaal steden? Of ook provincies?

Provincies        Hoofdstad van Provincie
Namen                            Namen
Luik                                Luik

Conclusie: juist dezelfde naam, zoals met Antwerpen, Antwerpen :smile:
 
Zo, ik denk dat ik wallonie ga splitsen in de factions;

- Prinsdom Luik
- Graafschap Henegouwen
- Hertogdom Brabant

Deze factions zullen in de beta nog niet erg unieke soldaten hebben. Ze zullen daarom gebruik maken van , dan nog, standaard units omdat ik op het moment niet breed zit met de tijd.
 
Jezze said:
Zo, ik denk dat ik wallonie ga splitsen in de factions;

- Prinsdom Luik
- Graafschap Henegouwen
- Hertogdom Brabant

Deze factions zullen in de beta nog niet erg unieke soldaten hebben. Ze zullen daarom gebruik maken van , dan nog, standaard units omdat ik op het moment niet breed zit met de tijd.

ok :smile:
 
Jezze said:
Zo, ik denk dat ik wallonie ga splitsen in de factions;

- Prinsdom Luik
- Graafschap Henegouwen
- Hertogdom Brabant

Deze factions zullen in de beta nog niet erg unieke soldaten hebben. Ze zullen daarom gebruik maken van , dan nog, standaard units omdat ik op het moment niet breed zit met de tijd.

Sinds wanneer is Brabant een deel van Wallonie =O, waar een deel zit nu in Waals gebied maar vroeger was dat nog allemaal Nederlandstalig, zelfde met grote delen overal rond de hedendaagse taalgrens, als ik me niet vergis zou Brabant dus van Waals Brabant helemaal tot in Nederland gaan+ Antwerpen en er is toch een provincie brabant in nl?? (Groot deel van Noord Frakrijk was toen ook Nederlandstalig...)
 
Hoeft toch niet per se alleen wallonie te zijn. Brabant zal waarschijnlijk 1/2 steden hebben met 2/3 kastelen. Wat het verder word zie ik wel. Daarvoor is de bèta om te zien hoe dat werkt. Zo niet, dan verzin ik wel wat anders.
 
Jezze said:
Hoeft toch niet per se alleen wallonie te zijn. Brabant zal waarschijnlijk 1/2 steden hebben met 2/3 kastelen. Wat het verder word zie ik wel. Daarvoor is de bèta om te zien hoe dat werkt. Zo niet, dan verzin ik wel wat anders.

ok, heb je het al geupdated?
 
Ik stel voor elk van die nieuwe factions dezelfde troop tree te geven, alleen andere kleuren fzo en je hangt er gwn "Liegois" (bij Luik) enz. aan toe

Dan moeten we na 1 december maar eens kijken voor wat unieke units :smile:
 
de banner die ik had gemaakt voor waalse faction was henegouwen. Maak er anders gewoon een bende henegouwers van. :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom