Kings Will - life or death

Users who are viewing this thread

poker-face.jpg
 
Roran 13 said:
rofl. In ieder geval, hier is Svengall aan de kust, take it or leave it!

Ess had al een vuur gemaakt om de aandacht te trekken, maar blijkbaar kunnen Noorlingen licht niet onderscheiden van donker, dus ik moet een andere manier vinden :wink:.
 
Roran 13 said:
Natuurlijk, zijn ze wel op dat deel van het strand? Ze gaan een stad plunderen, geen kampvuur plunderen :grin:
Jezze said:
Bij de poort kon hij zo naar buiten lopen.  Hij besloot langs de kust te lopen en daar hopelijk een schuilplaats te vinden. Maar hij moest toch echt met een boot van het eiland af zien te moeten komen. Toen hij een halve kilometer van de stad af en ten hoogte van de haven was, zag hij boten niet al te ver in de zee liggen. Zou hij het erop wagen? Waarom ook niet. Hij zocht snel wat droog hout bij elkaar en maakte een vuurtje, hopend dat hij de aandacht van de boten kon trekken.
 
Lol..
Het is niet echt een mysterie dat ik hetero ben. Of is dat soms niet logisch voor een Brainbutt poepkont heet?  :lol:
Meh, laten we gwn gaan schrijven en elkaars geaardheid of what ever met rust laten.  :lol:
 
Nee want jij hebt een hetero vrouw als character en die heeft graag sex met Roran.
 
Ik kom waarschijnlijk deze week niet online. Kep nog steeds geen internet op mijn kamertje, dus dat wacht nog even op zich. Misschien dat ik ergens een verdwaald onbeveiligd netwerk kan vinden, maar daar ga ik niet van uit.
 
**** jullie allemaal, ik post! Ik ben vanaf morgen 2 dagen weg en alles dat ik nog kan tussen het babysitten door is RP'en, dus BAM! Ik revive dit maar eventjes.
 
Back
Top Bottom