Recent content by IT_Fox

  1. IT_Fox

    B Native [WB] Race Wars - Bloodshed - Open Beta Download Link on page 29!

    Although it was not compiled for the latest version of Warband, I think it should run totally fine.
  2. IT_Fox

    B Native [WB] Race Wars - Bloodshed - Open Beta Download Link on page 29!

    Since the old upload mirror does not work anymore, I have uploaded the installer for the open beta version somewhere else.

    Download

    Warning: This is no new version of the mod since we are no longer working on it.
  3. IT_Fox

    Give them a place to fight (New Servers)

    A few days ago I tried playing Assassin Hunt with a friend of mine and noticed that all upload mirrors are down. So I uploaded the server files again in case someone wants to host a server.

    Ge.tt

    Inside the Assassin_Hunt module directory there is another folder named 'Server Templates' which contains two sample configurations for both game modes.
  4. IT_Fox

    Der Deutsche 3D Thread

    Darwin said:
    IT_Fox said:
    Darwin said:
    Mich würde grade auch mal interessieren, wie die Seite da das rendert...

    Nach allem was ich weiß rendert die Seite selbst eigentlich gar nichts. Sie schickt nur die zu rendernden Dateien an deinen Browser, der das Ganze dann rendert (alte Browser unterstützen das zum Beispiel nicht).

    Ja... Aber mit welcher Technik. :wink:
    Chrome kann nämlich mal nicht von Haus aus ein Modell und ein paar Lichtchen in der Gegend platzieren.

    Bei Opera wird WebGL dafür verwendet, was inzwischen bei den meisten modernen Browsern unterstützt werden und auch standardmäßig aktiviert sein sollte.
  5. IT_Fox

    Der Deutsche 3D Thread

    Das Schiff sieht gut aus, ich hab mich nur gewundert warum da noch "Torpedos" drin versteckt sind. Wofür ist es denn vorgesehen?

    Darwin said:
    Mich würde grade auch mal interessieren, wie die Seite da das rendert...

    Nach allem was ich weiß rendert die Seite selbst eigentlich gar nichts. Sie schickt nur die zu rendernden Dateien an deinen Browser, der das Ganze dann rendert (alte Browser unterstützen das zum Beispiel nicht).
  6. IT_Fox

    [Clan] Indestructible Team

    Wie versprochen hier meine Bestätigung.

    Ich möchte mich auch nochmal bei allen Leuten bedanken mit denen wir in den letzten Jahren Spaß gehabt haben. Es würde mich freuen, wenn man mal wieder ein paar Runden miteinander spielen könnte.
  7. IT_Fox

    [TUTORIAL] Ein Mesh in Blender riggen

    Ich helfe Beobart über PM, wenn ich dann die richte Lösung habe werde ich entweder diesen Post bearbeiten oder einen neuen erstellen, in dem dann die Lösung stehen wird.
  8. IT_Fox

    [TUTORIAL] Ein Mesh in Blender riggen

    Da musst du dann einfach "With Empty Groups" auswählen, dann sollte das Ganze funktionieren.
  9. IT_Fox

    My servers aren't listed

    Has really nobody an idea?

    PS: Sry for doubleposting.
  10. IT_Fox

    My servers aren't listed

    Yes. I have posted a link to one of them, so you can see that they are running properly.

    I had forgotten to say, that this problem came a few days ago. Till than you could see them and join on them. 
  11. IT_Fox

    My servers aren't listed

    Hello, I've got a problem with my servers. No one can see them on the serverlist. They are shown on the favorites, but you can't join one of them without getting the 'Incorrect authorization key' error. My first thought was that there is something wrong with wine. So I removed it and installed...
  12. IT_Fox

    Deutsches Duell Turnier

    Matze 9 - 8 Fox

    Zeuge: IT_Seno
  13. IT_Fox

    Blender Animationfehler

    Ne tut mir Leid aber ich kenn mich mit dem Script den du benutzt nicht aus.
  14. IT_Fox

    Blender Animationfehler

    Welche Blender Version benutzt du?
  15. IT_Fox

    Deutsches Duell Turnier

    Ich melde mich auch mal. Hört sich interessant an.
Back
Top Bottom