Yökyöpelit

Users who are viewing this thread

Kiinnostaja said:
Onhan täällä.  :wink:

Aika useesti venyy nukkumaanmenoajat siihen 5-6. Unirytmi on perseellään, mut samapa tuo.

Noo, itse olen ainakin lomalla että ei haittaa vaikka on perseellään :grin:
 
Jaah, joskus menee liian pitkälle yöhön. Nytkään en vain pysty lopettamaan yhden mangan lukemista. No, yritän päästä puolen tunnin sisällä sänkyyn, koska haluan herätä ennen kuin aurinko ehtii laskea...
 
Troll said:
Jaah, joskus menee liian pitkälle yöhön. Nytkään en vain pysty lopettamaan yhden mangan lukemista. No, yritän päästä puolen tunnin sisällä sänkyyn, koska haluan herätä ennen kuin aurinko ehtii laskea...

ITse onnistuin siinä tänään kun oli pakko nousta puoli kolmeksi.
 
Filippus said:
Troll said:
Jaah, joskus menee liian pitkälle yöhön. Nytkään en vain pysty lopettamaan yhden mangan lukemista. No, yritän päästä puolen tunnin sisällä sänkyyn, koska haluan herätä ennen kuin aurinko ehtii laskea...

ITse onnistuin siinä tänään kun oli pakko nousta puoli kolmeksi.

Minä heräsin jo kymmeneltä. :lol: Ei kyllä ollut tarkoitus, mutta jokin onnistui herättämään minut. No, ainakin helpompi päästä sänkyyn taas kun on väsynyt jo...
 
Bleh, koitin mennä nukkumaan siinä kolmen jälkeen mutta ei vaan nukahtanut. Takasin koneelle, suomifoorumi auki ja trollaamaan. Sen siitä saa kun nukkuu assyjen aikana reilu 7 tuntia ja nekin puolenpäivän jälkeen. Jos tässä pysyis hereillä puoleenpäivään asti ja ottais pienet päiväunet niin vois saada tätä rytmiä jotenkin kohdalleen... Onneks koulut alkaa vasta 18. päivä täällä Helsingissä.

/necrohuora
 
Egoist XIV said:
Bleh, koitin mennä nukkumaan siinä kolmen jälkeen mutta ei vaan nukahtanut. Takasin koneelle, suomifoorumi auki ja trollaamaan. Sen siitä saa kun nukkuu assyjen aikana reilu 7 tuntia ja nekin puolenpäivän jälkeen. Jos tässä pysyis hereillä puoleenpäivään asti ja ottais pienet päiväunet niin vois saada tätä rytmiä jotenkin kohdalleen... Onneks koulut alkaa vasta 18. päivä täällä Helsingissä.

/necrohuora

Juu, en aluksi huomannut nekrofiliaasi, joten tuo lomien loppuminen 7. tammikuuta sai aikaan vakavaa huulien pyöristymistä.

Mutta, aika harvoin tulee mentyä nukkumaan samana päivänä jona on herännyt. Vastavuoroisesti olen myös useimmiten herännyt samana päivänä jona olen mennyt nukkumaan.
 
Kesälomalla valvoin 12-6 yöl. Nykyisin valvon, kun koulu alkoi niin 11-4. Olen ehkä vähän nuori valvomaan siihen asti. Mutta mitäs sille voin. Myös viikonloput menee 12-6.  :smile:
 
Viime yö meni vähän myöhään kun join hiiieman liikaa... :lol: Oli ihan hauskaa ennen sitä 4 tunnin vessa sessiota :razz:
 
Nukuin sitten vajaat viisi tuntia viime yönä. Olisi luullut että kännissä olisi nukkunut iltapäivään asti mutta e-hei. Ikkuna oli jäänyt auki ja junien puksutus herätteli mukavasti.

Edit: niin siis tää koko ketju on taas näitä "kiviäkin kiinnostaa"-tason juttuja.
 
:grin: 1.36. joskus on tullut valvottu säännöllisesti 7:mään. (tai yleensä lähtee 3:sta ja valuu 7:mään kunned fixaan sen valvomalla yhen päivän)

 
2:01 oujee.

On vaan niin sairaan kuuma ettei saa unta. Eikä nuo hyttysetkään tunnu auttavan asiaa.

Jos sitä kohta vaikka kävis pelailee jotain.

Voi olla rankkaa ens viikon alku kun alkaa noi klo 6 herätykset.
 
Meinasin jo mennä nukkumaan mutta taidan yrittää olla vähemmän amatööri ja pyöriä täällä sinne aamukolmeen

E: 3:04 hyvää yötä
 
Tykkään vaan valvoa pitkään ja herätä klo 10-12, mutta kylmä kahvi on auttanut :grin:
 
Back
Top Bottom