Westeros De verkiezingen

Wie zou jij als Keizer van Westeros willen hebben?

  • Wolfang

    Votes: 2 25.0%
  • Rams

    Votes: 4 50.0%
  • Gerontis/The Avenger

    Votes: 2 25.0%
  • Jezze

    Votes: 4 50.0%
  • Jome/ICock

    Votes: 1 12.5%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

HET IS OFFICIEEL; Er is een NAP tussen Gerontis en iCock voor 5 beurten met geen treaties van beide kanten.
 
Hij geeft mij niets en andersom ook niet. i.e soms zou de een wel eens iets willen bieden om de ander hem niet aan te laten vallen en hier kwam het van beide kanten.
 
:lol:
@rams

Geen zorgen, maar hij vond dat ik dreigend overkwam.:lol:

Edit :
Yeah, nieuwe sig...blijkt te klein en als je hem vegroot dan zie je nog steeds de gezegdes niet. :lol:
Ach, zolang ik het maar weet. :smile:
 
Trouwens ik vind wel dat mijn eigen volkje wat weg heeft van een griekse stadstaat ( ondanks de latijn in mijn sig) :razz:

@White Harbour ;

Beetje Germaans/Noord-Europaanse volk. Enige verschil is dat zij echter niet iedereen aan het beroven zijn en alles in de fik aan het steken zijn.

@Ironneck ;

Weet niet. Zit te twijfelen tussen Perzië en het Heilige Roomse Rijk. Waarom die twee? Geen idee, maar denk daar aan als ik Ironeck zie.

@Fordon

Zie hem meer als de stadstaat Athene. Hoewel dan zonder de vloot.
Hoewel, misschien dat ik er nog goed over moet nadenken, want echt zoals Athene is Fordon niet.

@Plainhouse

De naam doet al denken aan een Indiaanse volk. En gezien hoe hij meer op zichzelf is vind ik het ook bij hem passen.

Jezze de Indiaan. :razz:
 
White Harbour = House Stark

Ironneck = House Tully/House Frey/House Arryn (ja, één van die twee he. )

Fordon = House Tyrell

Acros = House Hightower

Plainhouse = House Baratheon



Lees de boeken, Avenger.  :razz:
 
Weet niet. Er is een Nederlandse vertaling, dus je kunt misschien eens informeren bij je lokale bibliotheek of ze die daar niet hebben. Anders weet ik het niet, hoewel ik dacht dat je die bij bol.com kon krijgen.
 
Ik ben het mee eens met Ger zn visie in het algemeen behalve dat ik acros en fordon meer als Italiaanse stadsstaten ga zien.

Mijn rijk zou House Lannister en Baratheon de koninklijke gebieden van Targaryen dan maar ook kunnen bevatten.  :smile:
 
Ook NAP met wolfang gesloten, elke beurt WK zending + nieuwe seatrade route, MR, voor 3 beurten
 
MorningRain said:
White Harbour = House Stark

Ironneck = House Tully/House Frey/House Arryn (ja, één van die twee he. )

Fordon = House Tyrell

Acros = House Hightower

Plainhouse = House Baratheon



Lees de boeken, Avenger.  :razz:
Meid, ik heb nog net tijd om hier wat tijd te spenderen.
Hoewel, ik heb wel de laatste tijden ook genoeg tijd om volop mee te schrijven met de nieuwe RP.

Zal het overwegen. :razz:
 
Meid, lol

FAIR MAIDEN, TIME IS A RESOURCE I HAVE NOT
NEVERTHELESS I DO HAVE ENOUGH TO WASTE 'PON THE WIRTING OF POETRY AND OTHER SUCH FANCYFUL LITERATURE

I SHALL FULLY CONSIDER YOUR PROPOSITION.
 
Back
Top Bottom