Westeros De verkiezingen

Wie zou jij als Keizer van Westeros willen hebben?

  • Wolfang

    Votes: 2 25.0%
  • Rams

    Votes: 4 50.0%
  • Gerontis/The Avenger

    Votes: 2 25.0%
  • Jezze

    Votes: 4 50.0%
  • Jome/ICock

    Votes: 1 12.5%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

Ik zeg maar, voordat hij uberhaupt in het Noorden komt mag hij eerst gaan overleggen met mij en wolfang.
 
iCock said:
Zodra jij een voet zet in het noorden dan zet ik mijn voet op die voet en duw ik je omver begrepen?
:lol:
Nog steeds bang voor een kolonie in het noorden?

Rams said:
Als het goed is heeft hij 2 voeten.
Dacht ik ook en gelukkig blijkt het ook waar te zijn. :lol:

iCock said:
Ik zeg maar, voordat hij uberhaupt in het Noorden komt mag hij eerst gaan overleggen met mij en wolfang.
:lol:
Dit word steeds leuker en leuker. :lol:

Denk dat ik al weet hoe ik mijn volgende streek gaat worden. :lol:
...'
Wacht, had gezegd dat ik me koest zou houden. Verdorie!  :mad:
 
iCock said:
Ik zeg maar, voordat hij uberhaupt in het Noorden komt mag hij eerst gaan overleggen met mij en wolfang.
Grappig hoe je eerst gaat janken wanneer ik refereer naar een mogelijke samenwerking tussen jou en Wolf en dat je het nu zelf doet.
 
Ik ga idd iCock helpen als jullie het noorden koloniseren............denk ik  :lol:
(Ik ben een 2e NAP al aan't onderhandelen met iCock ^^)


Neen maar, als jullie mijn gebied koloniseren dan buttrape ik jullie zoo hard dat jullie er niet goed van zullen zijn  :grin:

 
Rams said:
iCock said:
Ik zeg maar, voordat hij uberhaupt in het Noorden komt mag hij eerst gaan overleggen met mij en wolfang.
Grappig hoe je eerst gaat janken wanneer ik refereer naar een mogelijke samenwerking tussen jou en Wolf en dat je het nu zelf doet.

Als Gerontis een aggresor is ( en dat is hij ) zal het niet uitmaken of ik nu met hem samenwerk of niet. Wolfang zal zich verdedigen en ik ook, dus of we nu samen vechten of apart maakt dat ook niet uit. Denk wat je wilt denken. En laat je hondje Gerontis zich koest houden.
 
Grote woorden voor z'n kleine populatie.  :razz:

Ook grappig hoe je jezelf ongelijk hebt bewezen.  :lol:
 
We zullen wel zien wat er volgende beurt gebeurt. Volgens mij ga ik stijgen.
 
iCock said:
We zullen wel zien wat er volgende beurt gebeurt. Volgens mij ga ik stijgen.
*kijkt naar de vorige beurten en naar de rest van de wereld en denkt na*
...
*kijkt nog een keer en denkt weer na*

Ben nu een tikje benieuwd. Gezien je omgeving en het feit dat je de kleinste bent van ons allemaal denk ik niet dat ik onder de indruk zal raken.
iCock said:
Rams said:
iCock said:
Ik zeg maar, voordat hij uberhaupt in het Noorden komt mag hij eerst gaan overleggen met mij en wolfang.
Grappig hoe je eerst gaat janken wanneer ik refereer naar een mogelijke samenwerking tussen jou en Wolf en dat je het nu zelf doet.

Als Gerontis een aggresor is ( en dat is hij ) zal het niet uitmaken of ik nu met hem samenwerk of niet. Wolfang zal zich verdedigen en ik ook, dus of we nu samen vechten of apart maakt dat ook niet uit. Denk wat je wilt denken. En laat je hondje Gerontis zich koest houden.
Deze puppy is groter dan jouw. :lol:
Dus verwacht niet dat hij ineens stil word als je zegt dat je met wat komt.
 
Toevallig de twee die niet in een alliantie zitten hebben amper stemmen ( ik heb op mezelf gestemd  :lol: )
 
Jezze said:
Beter, ik heb veel stemmen :razz:.
Gisteren zei je nog dat je de titel helemaal niet wilde. :lol:

Wolfang said:
Toevallig de twee die niet in een alliantie zitten hebben amper stemmen ( ik heb op mezelf gestemd  :lol: )
Best zwak man, dat je op jezelf stemt....( zou ik ook hebben gedaan als er niet stond dat je niet op jezelf mocht stemmen :lol: )
 
Wolfang said:
Toevallig de twee die niet in een alliantie zitten hebben amper stemmen ( ik heb op mezelf gestemd  :lol: )
Ik heb op jou gestemd. :/
 
The Avenger said:
iCock said:
We zullen wel zien wat er volgende beurt gebeurt. Volgens mij ga ik stijgen.
*kijkt naar de vorige beurten en naar de rest van de wereld en denkt na*
...
*kijkt nog een keer en denkt weer na*

Ben nu een tikje benieuwd. Gezien je omgeving en het feit dat je de kleinste bent van ons allemaal denk ik niet dat ik onder de indruk zal raken.
iCock said:
Rams said:
iCock said:
Ik zeg maar, voordat hij uberhaupt in het Noorden komt mag hij eerst gaan overleggen met mij en wolfang.
Grappig hoe je eerst gaat janken wanneer ik refereer naar een mogelijke samenwerking tussen jou en Wolf en dat je het nu zelf doet.

Als Gerontis een aggresor is ( en dat is hij ) zal het niet uitmaken of ik nu met hem samenwerk of niet. Wolfang zal zich verdedigen en ik ook, dus of we nu samen vechten of apart maakt dat ook niet uit. Denk wat je wilt denken. En laat je hondje Gerontis zich koest houden.
Deze puppy is groter dan jouw. :lol:
Dus verwacht niet dat hij ineens stil word als je zegt dat je met wat komt.

IIGV, ik heb nu een rivieren bonus gehaalt, + de fout van MR en dan nog handel + normale wk gaat mij enorm steunen.


EDIT: Oja en natuurlijk het feit dat ik een boer en een visser heb weggehaalt.
 
Rams said:
Wolfang said:
Toevallig de twee die niet in een alliantie zitten hebben amper stemmen ( ik heb op mezelf gestemd  :lol: )
Ik heb op jou gestemd. :/
En ik dan? :eek:

@Icock
Stil not impressed.
Het feit dat je op een fout + handel + weghalen van een boederij en vissersvloot moet bouwen is al een teken dat je niet beter ben dan mij.

Ik groei sneller dan jouw terwijl ik het alleen al doe door simpel te kijken wat de volgende logische stap is en dan kijken hoe ik het beste me wk daarvoor opdeel.
 
Je vergeet dat ik minder goed land heb dan jij he, zootje ongeregeld.
 
iCock said:
Je vergeet dat ik minder goed land heb dan jij he, zootje ongeregeld.
Betekent niet dat ik daarom jouw als mijn gelijke moet zien. En nee, ik zie je niet als een mindere, maar als jij zo door blijft gaan dan zal ik dat wel doen.
Met alle gevolgen van dien.
 
Back
Top Bottom