Vlaming of Neerledaner!!!!

Vlaming of Nederlander?

  • Vlaming

    Votes: 25 31.6%
  • Nederlander

    Votes: 50 63.3%
  • Iets ANDERS

    Votes: 4 5.1%

  • Total voters
    79

Users who are viewing this thread

'' HIS SPAM WILL BLOT OUT THE SUN! ''
'' Then we will fight.. with the moderators! ''
 
Nederlander hier.

Off-topic:
"We make no change against the mods. We will be slaughtered before we know. So let us be quite and be strong, so we can die in strength, and the women will know we are MAN!".
 
spijdie said:
nee :grin: dat ze gewoon dom zijn
Alleen omdat diegenen die ons politieke uithangsbord vormen gewoon dom zijn? En aan uw posts te zien hoef jij daar dan zelf niet zoveel over te zeggen...
 
MorningRain said:
spijdie said:
nee :grin: dat ze gewoon dom zijn
Alleen omdat diegenen die ons politieke uithangsbord vormen gewoon dom zijn? En aan uw posts te zien hoef jij daar dan zelf niet zoveel over te zeggen...
Go get him girl  :grin: !

Arnior said:
Nederlander hier.

Off-topic:
"We make no change against the mods. We will be slaughtered before we know. So let us be quite and be strong, so we can die in strength, and the women will know we are MAN!".
:roll: ppfff men and strong ? the only thing they are strong in are the words that come out of their mouths..
Nothing else...well maybe also the stupid things they do  :roll: most of the time...

Gerontis the cunning said:
FrisianDude said:
Lesla said:
Nou als ik je baan afpak...als mannen niet meer de regering in mogen..als mannen niet meer contracten mogen aftekenen zonder wettelijke toestemming van vrouwen..zal ik doorgaan ?
Hah, grote kans daarop. Enorme kans. :roll:
ze pikte mijn pen  :cry: ... :shock: It had begun ....

hmm op de SGP stemmen....mah weet niet..ben niet z'n onderdrukker  :lol:
En vrouwen hebben meer rechten dan het aanrecht if ya know wha I mean  :mrgreen:

spijdie said:
nnnneeeeeeeeeeeehhhhhh niet doorgaan wat zijn we weer oftopic bezig yeah :mrgreen:
oke...nu heb ik bewijs...je bezweek al voor Les toen ze een paar dingen opnoemde...en dat noem zich een jongen/vent pfff...schaam je diep *wijst naar het schaam-me-diep-hokje-ver-in-het-hoekie*
Pppfff jankerd , wie had mijn eco boek ? en mijn bio aantekeningen ?

ppf mannen - vrouwen = wanhopige creatureren

allehoe wel niet allemaal zijn ze nuttenloos hoor , sommige zijn aardig en leuk  :mrgreen:
 
MaHuD said:
Vrouwen + mannen = Harmonie.
Nimmer mag de harmonie verstoort worden of de uberpokemon komt langs om alles te vernietigen.
Pokemon is vaag...

Hoe in godsnaam kan je een mega grote draak of what ever in een kleine balletje proppen ?
ik krijg dat niet voor elkaar hoor  :lol:
 
MaHuD said:
Het verandert in een rode lichtgevende substantie die kan krimpen. Op die manier past het in de bal.
hoe kan dan dat ? hoe kan z'n klein vaag balletje ervoor zorgen dat een grote vage iets in kan krimpen ?
 
Precies, maar de harmonie mag alsnog nimmer worden verstoort.
Want volgende de legende ... blablabla...,...
...Dus daarom mag het niet.
 
Ik heb vandaag de pokemon film '' The spell of the Unown '' gezien, best episch.
En je denkt '' dat is kinderachtig '' maar het is eigelijk best cewl.
 
waar the **** heb je die gezien, ik heb heel youtube afgezocht en kon maar een paar pokemon films vinden en die heb ik dus gekeken. (afgelopen jaar)
 
killer-blead said:
je moet ook geen youtube kijken.
Zoek gewoon bij google:
Watch anime Pokemon the movie.


Krijg je het vanzelf. (natuurlijk niet met nederlands talige ondertiteling)
nee maar noem nou eens een echte goede nederlandse anime ?
 
Back
Top Bottom