Uitleg en inschrijven - New America

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Ehh, je hebt Velden van Elyzee maar ik denk nie dat je verhaal daar mee aansluit.
Kweet t verder nie meer zo.
 
ugh 'Avenger' ik was bang dat je bijna mij zou vermoorden :lol: dan moest ik weer een nieuwe character verzinnen :razz:
 
ik wil graag reageren op wat dominatus geschreven heeft, dus willen jullie wachten met een stukkie schrijven tot dat ik wat geschreven heb? Toppie!

edit; gister moorde dominatus bobbo, maar dat heeft ie al verandert de lul!
 
Potverdomme, stelletje klootzakken. :razz:

Voor de laatste keer, het is niet de bedoeling dat je iemand dood maakt zonder eerst te overleggen.
 
Renneko said:
ik wil graag reageren op wat dominatus geschreven heeft, dus willen jullie wachten met een stukkie schrijven tot dat ik wat geschreven heb? Toppie!

edit; gister moorde dominatus bobbo, maar dat heeft ie al verandert de lul!

ik heb helemaal niks veranderd die gast is nog steeds dood
 
ik las er over heen haha maar ik los het allemaal op, ik ben nu iets aan het schrijven dus als jullie even op mij wachten tnx!

jullie schijven ook behoorlijk snel, geef anderen ook even de kans!
 
Jezze said:
Leuk, lig ik er nu al uit  :???:. Jullie hebben blijkbaar geen kaas gegeten van RP's schrijven.

uch ja sorry hoor had je wat vaker moeten schrijven ik ben er ook al eens uitgeschreven :razz:
 
Dominatus said:
ach het moest wel het sluit allemaal op elkaar aan Veldan is niet eens in de buurt (hoop ik :O)

Waarom? Simpel gezegd komt het er nu op neer dat ik niet meer mee kan doen zonder nieuw persoon te maken. Zo krijg je snel van die situaties van,

Mijn ventje is supa-sterk en heeft 10000000000 euros en wapens en kilt iedereen en word koning etc.

Daar begint deze nu ook aan te denken.

En Jome heeft gelijk, je maakt niet iemand ventje dood zonder overleg, het blijft een karakter van diegene.

Dominatus said:
Jezze said:
Leuk, lig ik er nu al uit  :???:. Jullie hebben blijkbaar geen kaas gegeten van RP's schrijven.

uch ja sorry hoor had je wat vaker moeten schrijven ik ben er ook al eens uitgeschreven :razz:

Lol, je kan toch ook wat anders verzinnen :razz:.
 
doe er wat leuks mee, het leuke hiervan dat iemand je er uit kan schrijven maar je komt er net zo makkelijk weer in, je moet gewoon een beetje creative zijn!
 
Oké. Even dit; Jezze leeft gewoon nog. Goed voorbeeld is wat Ger deed. Beter dat je iemand KO slaat en meeneemt en daar maar doet wat jullie overleggen, maar niet zomaar iemand neer schieten. Ik begrijp dat jullie nieuw zijn en zo maar het is niet de bedoeling dat elke keer dat iemand bad-ass is een ander dood gaat omdat hij in 1 beurt word weg geschreven.
 
Ik schreef dominatus weg vanwege zijn naam :razz: hij vond het zelf ook kut naam.

Maar je hebt wel gelijk, ik probeer het ook vrij open tehouden waardoor het persoon na mij kan bepalen wat er gaat gebeuren
 
Heb nog steeds dezelfde naam :grin:

Heb nu een stuk geschreven wat vooraf had kunnen zijn geweest toen mijn character te voorscijn kwam.
 
iCock said:
Oké. Even dit; Jezze leeft gewoon nog. Goed voorbeeld is wat Ger deed. Beter dat je iemand KO slaat en meeneemt en daar maar doet wat jullie overleggen, maar niet zomaar iemand neer schieten. Ik begrijp dat jullie nieuw zijn en zo maar het is niet de bedoeling dat elke keer dat iemand bad-ass is een ander dood gaat omdat hij in 1 beurt word weg geschreven.
Lol, ik sla altijd :grin:

...maar om eerlijk te zijn, ik snap nu geen snikke pit meer van..heb ik nu wel jij char gevangen? En is jezze nog levend? Of hoe en....tartaarsaus.  :lol:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom