Uitleg en inschrijven - New America

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Ik weet niet hoor ik kan alles makkelijk volgen:

Hellraiser loopt op alles af scheld veldan uit en vervolgens ontploft de kar en hellraiser en veldan gaan samen bij de kar staan(niet als vrienden bondgenoten of wat dan ook maar als toeschouwers) dan loopt hellraiser weg, veldan gooit een mes en elijah schiet hem vervolgens nog neer. Daarna komt de Baas van de Mafia aangereden vraagt wat aan de aanwezige Gangsters wat er gebeurt is, schiet ze neer en rijdt weg.
 
Nouja, dan zal het wel aan mij liggen. In ieder geval ook voor jou, geen auto's die supermodern ofzo zijn meer want het is net na een bijna alles vernietigende oorlog geweest en als er al auto's zijn dan zijn die van het leger.
 
Ik weet niet wie het geschreven had maar de mafia had een warenhuis met wapens en tanks enzo uit de oorlog leeggeroofd, en het was toch de toekomst? America half weg Europa half weggescheiden door bommen. Hoezo kunnen we dan niet wat sci-fi erin gooien? Veldan heeft ook een soort Masterchief outfit aan.
 
Dat boeit me opzich ook niet maar het is niet de bedoeling dat iedereen gaat rondvliegen op Star Wars scooters.

Anders word wegrennen van iemand te makkelijk. Hetzelfde geld bijv. voor teleporters en **** zoals dat.
 
Kijk, electrische pakken kan best, maar in een oorlog die bijna alles vernietigd dan kan het toch bijna niet zo zijn dat er nog voertuigen werken/uberhaupt nog heel zijn?
 
De AK's hadden ze ooit van een wapenhandelaar gekocht, die een wapenmagazijn had van een oude overheid. Je kon er alles kopen, tanks, RPG's, raketten, handpistolen en noem het maar op. In de tijd van handel met die handelaar waren de Grey Tunnelers de grootste wapensmokkelaars geworden van de omstreek.

Alleen na een maand of wat, kwamen er geen wapens meer binnen en liet de handelaar niets van zich weten. Toen de Grey Tunnelers zijn magazijn bezochten, was alles leeggehaald. Alle wapens, voertuigen, tanks, waren allemaal weg.


quote uit een stukje van jezzes verhaal hier kan best een jet tussen zitten..
 
Ja, oke blabla. Maar dat maakt nu even niet uit, er staat ook een maand terug.
 
Heel fijn, ga nu maar schrijven. :razz:
Een jet vind ik prima als je er maar niet mee gaat spelen dat je iedereen dood schiet, zo van TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR KAMIKAZEEEEEEEEE!
 
Zucht, vooruit dan.
Teveel tijd nu en te weinig zin om wat nuttigs te doen.
*stroopt zijn mouwen op*

Naam : Gerontis Firststrike.
Leeftijd : 24

Uiterlijk : Lang, goed getraind lichaam, kort bruin haar( ongeveer tot zijn oren). Verder staalgrijze ogen.
Persoonlijkheid : Kil en zakelijk, toont weinig emotie wanneer hij iets moet klaren. Vindt dat emoties en gevoelens in de weg liggen als hij een klus of opdracht toegewezen krijgt.

Uitrusting : Leren kleding, op zijn rechterarm heeft hij een stalen beschermer en verder nog een kleine rugtas.
Wapens :

Een lange tanto/kortzwaard(of erg lange botermesje0:lol:)
Leafsword.jpg
Verder heeft hij nog een pistool met een silencer( of...ya know :lol:),
1287733461.jpg

Geschiendenis :

Gerontis wil niet vaak iets kwijt over zijn verleden, vaak gebruikt hij de zin : ''Er zijn veel dingen die ik wel en niet leuk vindt, maar ik vindt het niet nodig om die nu op te gaan noemen.''
Verder heeft hij verschillende vechtsoorten etc. geleerd, vaak ook afgekeken.
Hij geeft de voorkeur om zijn slachtoffer vaak koelbloedig en zo snel mogelijk af te maken, met zo weinig mogelijk slachtoffers. Vaak studeert hij zijn doelwit, gebruikt daarmee free-running en stalken ( heeft hij geleerd van zijn eerste vriendin :lol: ).

Nou, kijken of ik zo ga schrijven.
Weer een tijdje geleden dat ik me in een RP storte.  :smile:
 
LOOOOL!

Eereste vriendin he?
En alsjeblieft, doe iets met MIJ EN DE MINERS! Ik wacht nu al dagen totdat iemand iets post zodat ik verder kan.
 
iCock said:
LOOOOL!

Eereste vriendin he?
En alsjeblieft, doe iets met MIJ EN DE MINERS! Ik wacht nu al dagen totdat iemand iets post zodat ik verder kan.
Tttsss, ya know me.
Ik doe wat ik wil.....euhm, noem eens een stad. :lol:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom