NC 2014 BeNe team

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Golradir said:
het was ook gezellig bij de bankzitters hoor, met dank aan die tomy

Heel dapper hoor Golradir mij afkraken op de stream, een topper ben je. De reden waarom je niet speelt is omdat je nooit kan doen wat van er van je gevraagd word, als er iets van je gevraagd word wat je niet bevalt dan begin je gelijk te klagen en jammeren.

Ik stop er mee. Succes verder. Misschien wil Golradir wel (Co) captain worden die schijnt het beter te kunnen.
 
Oh nee, ik doe echt niet aan teamwork, negeer orders en zo, tuurlijk. Je moet je niet zo aanstellen.

tomy said:
Heel dapper hoor Golradir mij afkraken op de stream, een topper ben je.
Op teamspeak kon ik dat moeilijk tijdens de match doen, en daarna was je er ook al gelijk van door. Genoeg NC voor mij.
 
En als we hadden gewonnen hadden jullie je zeker niet zo aangesteld?

Kom op jonge, er uit gaan omdat.... waarom eigenlijk?! Slaat nergens op, werkelijk.
 
Helemaal eens met Broom, we zijn hoogstwaarschijnlijk door: DE EERSTE FCKING KEER SINDS 2011!

Gaan we het nu opgeven, omdat de official ons tegenviel? Bull****, we moeten gewoon trainen!

@Golradir, het was niet tomy die je eruit liet, dat was een overgroot deel van het team. Je raged op de rest, of het nou gerechtvaardigd is of niet, het is niet fijn om mee te spelen.

Ik ga trouwens wel weer commanden.
 
Inderdaad, ermee stoppen is gewoon, hmm, niet cool xD.
We hebben vandaag slecht gespeeld, maar kom op, na regen komt zonneschijn. Slechter dan dat we vandaag speelde, kan niet, dus het kan alleen maar beter worden.
Kop(m) op!
 
Dit is echt kinderachtig, van iedereen... Dit aanstellen enzo komt gewoon omdat we hebben verloren, hadden we gewonnen, geen gezeur. Als jullie gewoon zo aardig kunnen zijn om niet weg te gaan, dat zou beter zijn, meer man kracht.

Ik ben de laatste tijd ook een bankzitter, geen idee hoe dat komt, dat zou ik btw ook wel 's willen weten :razz:, maar anyway.. Stoppen is geen manier om verder te komen in de NC.. We moeten dit met z'n allen doen! Zoals Ceasar zei, na regen komt zonneschijn. Kom op en stop gewoon niet, anderen zijn er ook de dupe van..



@Watly:
Wub Wub Wub Wub Bwaaah said:
Wie?MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag
Tallie​
-​
X​
-​
X​
X​
X​
X​
 
Ff voor de duidelijkheid, ik stop ermee omdat ik geen tijd meer heb voor warband en bijna nooit meer speel. Kan iemand de laatste keer opnoemen sinds ik heb gespeeld? Ik wel, canada , toen we klote ping hadden. Maar dat is niet de reden dat ik stop. En als andere mensen willen stoppen moeten ze dat lekker zelf weten. En ik heb mijn reactie gepost nog voordat de wedstrijd van gisteren was gespeeld.

Life goes on, ik vind het kinderachtig om mensen te veroordelen omdat ze stoppen. Wil je niet spelen? Dan niet later. Is het makkelijker om te stoppen? Waarschijnlijk.
Maar je moet iedereen zijn keuze respecteren.

Zet hem op jongens en veel plezier.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom