NC 2014 BeNe team

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Le Roux said:
Broomstick said:
Le Roux said:
Lange fights gaan we waarschijnlijk verliezen.
Waarom dit dan?
Omdat ik denk dat hun individual skill iets hoger ligt dan die van ons.
We moeten zo eerder hti and run doen, effe iemand doden dan weer terugtrekken, grote lange fights, volgens mij gaan we daar iets minder succes mee hebben.
Pfff, ik heb juist meer het gevoel dat als die AE gasten samen werken je dan echt ****ed ben, maar 1v1 vind ik UK niet zo heel indrukwekkend.
 
We moeten er gewoon met dezelfde mentaliteit in gaan als dat we bij Rusland deden, wetende dat het een sterk team is maar zoveel mogelijk samenwerken en jezelf flexibel aanpassen aan de vijand. Verder bedoelde ik het niet als een persoonlijke aanval dat de infantry niet zelfstandig is Ceasar maar ik denkt dat enige positionering altijd gewenst is met betrekking tot bij elkaar blijven, iedereen heeft een ander idee van wat een goede plek is om te staan maar dat werkt neit altijd in de praktijk, ik wil ook best naar jou luisteren als je dat liever had gezien.


Pfff, ik heb juist meer het gevoel dat als die AE gasten samen werken je dan echt ****ed ben, maar 1v1 vind ik UK niet zo heel indrukwekkend.

Ik begrijp dat sommigen van jullie het gevoel krijgen dat het lijkt alsof we onze clan-members proberen op te hemelen maar het is meer het feit dat we gewoon weten wie het zijn, aangezien ze de helft van het UK team zijn, cleric is nog steeds erg gevaarlijk, Deacon ook. Iedereen is te verslaan maar we moeten niet mensen opzij schuiven met het idee ''Oh die is rusty, die leggen we zo om''.

We praten hoe dan ook te veel, we moeten morgen er een goede training match van maken, en er met een gemotiveerde mentaliteit in stappen.

~Einde van inspirerende speech~
 
Ceasar said:
Nah, denk gewoon dat het niet echt nodig is, maargoed, ik loop wel mee..

Je moet het ook niet zien als iemand met veto recht ofzo hoor, maar merk soms dat het wat lastig is als de commander bv een cav player is die heel erg de vijand in de gaten aan het houden is aan de andere kant van de map natuurlijk, de beste situatie is eigenlijk altijd wanneer mensen flexibel zijn, dus als jij iets ziet wat ik neit zie, toch snel de infantry weet te begleiden naar een iets veiligere plek, bij een rush o.i.d. Maargoed, we zien het morgen bij de training match wel.
 
Watly said:
Meh, hangt er van af wat je ziet als individuele skill. Als het gaat om 1 v 1's dan heb je gelijk, maar de meeste BeNe spelers zijn battle only. We misbruiken bijna allemaal het team om zoveel mogelijk hits te krijgen (aka teamwork), dus ik denk dat we de grotere fights wel kunnen winnen.

Als ik jullie was, zou ik niet zozeer bang zijn voor BlackTide, maar meer voor gasten zoals OGL en DrPepper. Jullie onderschatten ze snel, maar het is helemaal niet zo moeilijk om goed archer te spelen en een headshot is meestal een instakill. Pas dus op voor deze figuren.

Iedere keer dat ik tegen Deacon speelde, had ie zo goed als geen map awareness en Cleric is redelijk roestig, dus als jullie goed samen werken, moet dat goed komen.
ogl is niet super, en ook in melee wel redelijk makkelijk te verslaan
 
We doen het gewoon precies hetzelfde als we bij rusland deden. Geen onderschattingen en geen overschattingen. Wij zijn een sterk team mits wij goed samen werken. UK is ook een sterk team en we moeten gefocused zijn en blijven. Die zelfde sfeer als tegen Rusland zullen we dit keer ook weer moeten creeren, zowel in-game en op teamspeak.

We hebben 1 cav minder aangezien watly hoogstwaarschijnlijk niet zal spelen. Dus dan ben jij hoogstwss 2de cav op reveran Ceasar. Op sandi zal je inf spelen. Ik zal de algemene leiding weer doen en Beardface zal de inf micro-managen. Het is belangrijk dat er een leiding is. Natuurlijk zal inf voor zichzelf moeten denken maar ook weer niet te veel.

Er word inderdaad veel gepraat. Alles word ingeschat en te veel doordacht. Deze dingen die er nu gezegd worden over spelers is gewoon onzin. Deacon geen map awareness, cleric roestig... Aan al dat speculeren hebben we niks.. Het enige wat we moeten doen is als een team spelen, geen gezeik op elkaar en accepteren dat als er fouten gemaakt worden dat fouten onvermijdelijk zijn en dat ze zullen gebeuren.

PS: Helaas is er een grote kans dat ik zaterdag match niet zal redden,  :sad:
 
17:04 - [Nameless] Watly: [Nameless] Watly: [Nameless] Watly: morgen en zaterdag spelen jullie
[Nameless] Watly: morgen tegen Turkije om half 9
17:04 - Surkan: ok
17:11 - [Nameless] Watly: [Nameless] Watly: zaterdag tegen Turkije 19:30GMT, vrijdag zoeken jullie elkaar op om samen te spelen
17:06 - [Nameless] Watly is now Offline.
Dit was van gisteren.
Hebben we vandaag nou een match (1e dikgedrukte zin), of niet? (2e dikgedrukte zin)
 
Ingemaakt door Turkije, de opkomst was klein en de discipline was niet echt geweldig. Ik was zelf doodmoe dus speelde ook dik onder de maat. Morgen is een goede pre-match vereist, dan maken we een prima kans, maar we hebben wel echt een prematch nodig.
 
5Yhr3.jpg

62wYs.jpg

Hier zijn de enige screens die het posten waard zijn :razz:
 
Hallo, ik ben Dennell. Dit zeg ik voor diegenen die mijn naam zijn vergeten, omdat ik er al heel lang niet meer ben geweest. Eerst waren er de vakantiedagen ( kerstmis nieuwjaar blabla) en toen daarna had ik toetsweken. Ik heb warband daarna eigenlijk niet meer opgepakt, het helpt niet dat mijn eigen clan ook niet meer echt actief is, heeft o.a met nations cup te maken vermoedt ik.

Ik wil dus mededelen dat ik me terug trek. Zonder te diep op dingen in te gaan kan ik vertellen dat het echte hedendaagse leven mij  teveel afleid en ik speel niet meer echt competief of actief warband.

Ik vind het jammer, want het niveau van BeNe was soms hoger dan die van wolfpack, georganiseerder en betere tactics, komt denk ik ook door Watly en de individuele kwaliteit van sommige spelers.

Ik kan mezelf niet meer voor gek houden en wel dingen blijven beloven maar genoeg is genoeg, de meesten van jullie waren wel chill, behalve watly en ceasar ofcourse :grin:

Veel succes nog!! ( ceasar je mag niet eens commentaar geven op deze reactie van mij, ik verbied het je )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom