Nations Cup 2017

Currently viewing this thread:

Bauglir

Master Knight
Best answers
0
Jotkut jo kirjotteli toiseen threadiin onko kiinnostusta mutta pistäkääs tänne vielä niin rupeen laittaan nimiä listaan.

NC 2017 adminit tekee uutta game modia, lähinnä lippujen toiminta muuttuis. Siitä voitte lukea täältä:

https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,360051.0.html

Kiinnostuneet:
Sotamursu
Bauglir
Alene
Dopey
IG_Mgt_ryozu
Meldo
Mr_Boston
Parasdoxa
axl
Elazul
Raven
Sandorra
Cavetroll
Monkey
Varangian

Alene

The Queen of Diamonds
Archduke
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Kyllä minä voin pelaamaan tulla, vaikka Warbandi onkin ollut suurimmaksi osaksi tauolla. Mun pelaamisen taso voi siis olla jopa entistäkin heikompaa.

axL

Sergeant Knight
WBWF&S
Best answers
0
Ei kyl hirveesti innosta atm, mut kyl mä varmaa voin tulla pelaamaan. Aktiivisuus jää nähtäväksi.

ryozu

Baron
Best answers
0
Bauglir said:
Kiinnostuneet:
Sotamursu
Bauglir
Alene
Dopey
IG_Mgt_ryozu
Meldo
Mr_Boston
Meldo
Tai sitten vaan Bauglir kloonaa Meldon niin ei tarvitse kenenkään muun vaivautua.

Vissy

Baron
WBNW
Best answers
0
Kyllä on varmaan aikaa, laittakaa vaan mukaan. On kyllä Warbandi ollu vähän tauolla mutta ehkä pystyy taas takomaan ittensä jonkinlaiseen pelikuntoon

ryozu

Baron
Best answers
0
Bauglirin viestit 1, 2 ja 3 virallisessa ketjussa, ei näköjään osallistuta ellei joku muu ole kapteenina tai luvata olla aktiivisempia.

Tyah849

Recruit
Best answers
0
No, en oo ees kattonut millo se alkaa, mutta ens viikon puolivälistä alkaen pitäis olla reiluhkosti aikaa. Ei tosin ehkä niin paljon, et kerkeis opetella kapteeniksi.

Alene

The Queen of Diamonds
Archduke
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
ryozu said:
Bauglirin viestit 1, 2 ja 3 virallisessa ketjussa, ei näköjään osallistuta ellei joku muu ole kapteenina tai luvata olla aktiivisempia.
tai jos järjestäjät eivät muuta pelisysteemiä perinteisemmäksi.