Nations Cup 2016

Currently viewing this thread:

Teemu Ashmore

Recruit
Best answers
0
Das Knecht said:
Se pelaa kai WQ:ssa, pari kertaa oon pelannu sitä vastaan. Eikö sillä oo foorumeilla tiliä?
Nyt on! Teinpä sen juuri.
Joten kuten Alene sanoi olisin kiinnostunut jos vain mahdollista ^^

(Olen _WQ_Bitter_Bloom)

ryozu

Baron
Best answers
0
Onhan sen nimi tuolla listassa, ja vielä sinisellä että taitaa taas leikkiä kapteenia. :wink:

Alene

The Queen of Diamonds
Archduke
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Beethovenx21 said:

(Olen _WQ_Bitter_Bloom)
Pöh. Tuo tunnus on tehty jo Toukokuussa :razz:

Teemu Ashmore

Recruit
Best answers
0
Alene said:
Beethovenx21 said:

(Olen _WQ_Bitter_Bloom)
Pöh. Tuo tunnus on tehty jo Toukokuussa :razz:
Ahaa. No eipä sitten. Sitten vaihdoin salasanan! Ja sain vanhan takaisin... O:

Vissy

Baron
WBNW
Best answers
0
ryozu said:
Onhan sen nimi tuolla listassa, ja vielä sinisellä että taitaa taas leikkiä kapteenia. :wink:

No hups. Mä luen vähän valikoivasti

Vissy

Baron
WBNW
Best answers
0
Noniiin eli Mursulla ei ole kamalasti aikaa järjestää harkkoja (ainakaan vuoden alkuun asti). Kuka astuu rohkeasti esiin ja tarjoutuu järjestämään harjotuksia, jos jaksaa?

Vissy

Baron
WBNW
Best answers
0
Mahtavaa.

Pystyn ehkä järkkää matsin mun klaania vastaan myös.

Alkakaas postailemaan tänne milloin ootte vapaina treenaamaan. Kertokaa milloin ootte vapaita pelailemaan. Käyttäkää vaikka alla olevaa formaattia, laittakaa Kyllä/Ei ja ajat jolloin olette vapaita. Ja tottakai harjotelkaa vapaa-ajalla 24/7 niin ette saa yhtä pahasti turpiin.  :razz:

Maanantai: Bauglir, Varangian, Rölli, Dopey, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom
Tiistai: Bauglir, Varangian, Rölli, Dopey, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom
Keskiviikko: Bauglir, Varangian, Rölli, Dopey, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom
Torstai: (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom
Perjantai: Varangian, Alene, Dopey, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom
Lauantai: Varangian, Alene, Dopey, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom
Sunnuntai: Rölli, Alene, Dopey, Varangian, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom

Code:
[b]Maanantai:[/b]
[b]Tiistai:[/b]
[b]Keskiviikko:[/b]
[b]Torstai:[/b]
[b]Perjantai:[/b]
[b]Lauantai:[/b]
[b]Sunnuntai:[/b]

Bauglir

Master Knight
Best answers
0
Maanantai: Kyllä
Tiistai: Kyllä
Keskiviikko: Kyllä

Lopuista päivistä en vielä tiedä

Vissy

Baron
WBNW
Best answers
0
Jes!

Ja kaikille tiedoksi: jos olette jossain klaanissa niin katsokaa jos saatte järkättyä matsin heitä vastaan! Kaikki ylimääränen harjotus palkitaan sitten kisassa.

CAVETROLL

Knight
WB
Best answers
0
Maanantai: Kyllä
Tiistai: Kyllä
Keskiviikko: Kyllä
Torstai: Nope!
Perjantai: Nope!
Lauantai: Nope!
Sunnuntai: Kyllä :smile:

Vissy

Baron
WBNW
Best answers
0
Eli tässä vaiheessa:

Maanantai: Bauglir, Varangian, Rölli, Dopey, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom, Jabbe
Tiistai: Bauglir, Varangian, Rölli, Dopey, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom, Monkey, Jabbe
Keskiviikko: Bauglir, Varangian, Rölli, Dopey, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom, Jabbe
Torstai: (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom, Monkey, Elazul, Jabbe
Perjantai: Varangian, Alene, Dopey, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom, Luti, Monkey
Lauantai: Varangian, Alene, Dopey, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom, (ehkä Luti), Monkey
Sunnuntai: Rölli, Alene, Dopey, Varangian, Elazul, Raven, (ehkä Parasdoxa), Bitter_Bloom, Luti, Monkey, Jabbe

Alene

The Queen of Diamonds
Archduke
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Maanantai: Eip
Tiistai: Eip
Keskiviikko: Eip
Torstai: Eip
Perjantai: Njoo
Lauantai: Njoo