Nations' 5-a-Side 2 - Suomen joukkue

Users who are viewing this thread

ROSTERI ALKAA OLEMAAN TÄYNNÄ, MUTTA VIELÄ VOI ILMOITTAA ITSENSÄ HALUKKAAKSI MUKAAN, SILLÄ SAATAMME JOUTUA VAIHTAMAAN PELAAJIA!
 
sadnhappy said:
No johan nyt, postaan vain hymiön ja heti kuvitellaan että oon mukana..

Tai sitten en.

Vai olenko sittenkin..  :cool:
Olet. Se päätettiin monta päivää sitten. :neutral:
 
Kelpaako kaikille ens viikonloppuna (joskus 10-12.8.) semmonen "karsinta tapahtuma"/"treenisessio", missä päätetään miten kaikki jaetaan kahteen porukkaan, jne.?

Itse ehdotan "vahvan" ja "heikon" tiimin muodostamista (eli ei siis kahta "keskivertoa", yhtä vahvaa tiimiä).

Mumble/TeamSpeak? Käytetäänkö korven mumblea, kuten NC:ssä?
 
sotamursu123 said:
Kelpaako kaikille ens viikonloppuna (joskus 10-12.8.) semmonen "karsinta tapahtuma"/"treenisessio", missä päätetään miten kaikki jaetaan kahteen porukkaan, jne.?

Itse ehdotan "vahvan" ja "heikon" tiimin muodostamista (eli ei siis kahta "keskivertoa", yhtä vahvaa tiimiä).

Mumble/TeamSpeak? Käytetäänkö korven mumblea, kuten NC:ssä?
Ihan hyvä idea! :smile:
Tämä jako on se hankalin asia, sillä kahden keskiverto -  joukkueen perustaminen saattaa johtaa siihen etteivät kumpikaan niistä pärjää, joten karsinnoissa jaetaan joukkueet. Toivottavasti nämä pelaajat, jotka eivät pääse 1. joukkueeseen eivät pahoita mieltään siitä. Tulemme kuitenkin harjoittelemaan yhdessä yms., joten tuemme molempia joukkueita! :smile:

Luultavasti käytämme Korven Mumblea, sillä se toimi Nations Cupissa lähes ongelmattomasti.

E: Ryozu teki meille kaavion, johon täytetään classit ja aktiivisuus. Olen lähettänyt sen kaikille yksityisviestinä, koska tänne en viitsinyt sitä laittaa, sillä sitä voi kaikki muokata vapaasti.
Merkinnät tallentuvat automaattisesti!
 
Onnee teille vaan koitokseen! Olette jälleen kerran pakkovoiton edessä.

ps. Sadnhappy on mukana joten ette voi hävitä ainakaan taktiikoissa :wink:
 
Mun mielestä se mitä tapahtuu einherjarin harjoituksissa pysyy einherjarin harjoituksissa. Muu maailma ei ole sille vielä valmis. Ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. Ainakaan toivottavasti.
 
Mulla ei ole mitään käsitystä mitä einherjarin harjoituksissa tapahtuu ja olen onnellinen siitä. Ole sinäkin, kato ny vaikka apinaa ja cavetrollia. :wink:
 
ryozu said:
Mun mielestä se mitä tapahtuu einherjarin harjoituksissa pysyy einherjarin harjoituksissa. Muu maailma ei ole sille vielä valmis. Ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. Ainakaan toivottavasti.


hei ryozu mitä tuo nyt tarkotti? :grin:

 
Cavetrollille ja apinalle: TnT 11 - 9 Einherjar  :cool:

Alenen paree ostaa se mikki  :eek:.

Joo ja kannattaa meidän muodostaa yksi kova tiimi ja sitten ehkä se "nuupitiimi". Mursun ehdotusta tuen, että pidetään karsinnat.
 
Back
Top Bottom