Mistä löydän serial keyni??

Users who are viewing this thread

Wuutteri

Recruit
Mulla on 0.751 mount & Blade ja haluisin päästä pelaamaan sitä uusinta versiota, mutta en muista mun serial keytäni... Näkeekö oman keyn jostakin??
:roll:
 
En ole varma tästä ,mutta ei vissiin tarvitse edes laittaa serial keytä uudestaan kun päivittää version?
Ja niinkuin täällä on moneen kertaan sanottu niin ei, ei sitä mistään löydä. Kannattaisi pistää talteen se kun tilaa!
 
Mulla on 2 tietokonetta ja latasin toiseenkin M & B:n. Onko mun välttämättä pakko tilata toinen serial key että voin pelata koko versiota toisella koneellani?
 
Mites se tarina yhtäkkiä muuttu versiomuutoksesta toiseen tietokoneeseen?

Sen serial keyn pitäisi kaiken järjen mukaan olla siinä tilaamisen yhteydessä tulleessa sähköpostissa mukana, ja mikäli se on hukassa niin tiedot voi kai myös eSelleratelta pyytää.
 
Wuutteri said:
Mulla on 2 tietokonetta ja latasin toiseenkin M & B:n. Onko mun välttämättä pakko tilata toinen serial key että voin pelata koko versiota toisella koneellani?
Ja yhdellä seriallilla voi pelata kahdella koneella ,jos sitä kysyit.
 
Aah. Et tarvitse serial keytä, jos olet päivittämässä vanhasta versiosta uuteen.

Mount&Bladen serial keytä voit käyttää kahdessa koneessa ja ns. "hukkuneen" serial keyn voi saada takaisin. Jos nyt vaikka katsoisit sen sähköpostin ensiksi ja palaisit sen jälkeen asiaan.
 
Entäs jos asia on näin, äitini tilasi serial keyn minulle omaan sähköpostiinsa joskus vuosi sitten. Hän on kuitenkin putsaillut sähköpostiaan ja myös samalla poistanut serial keyn sieltä... siitä tehtiin myös lappu, mutta kaikki varmaan tietää miten nopeesti sellaset irtolaput oikeesti hukkuu. Mitenköhän ja mistä mä sen vielä saisin selville  :sad:
 
Wuutteri said:
Entäs jos asia on näin, äitini tilasi serial keyn minulle omaan sähköpostiinsa joskus vuosi sitten. Hän on kuitenkin putsaillut sähköpostiaan ja myös samalla poistanut serial keyn sieltä...

lyö äitiäs. perkele että osaa olla huono ihminen.
 
Back
Top Bottom