M&B Fire&Sword aktivointi-ongelma

Users who are viewing this thread

kumijuusto

Recruit
Tilasin Mount&Blade with Fire and Sword -pelin verkkokaupasta. Mukana tuli 15-merkkinen aktivointikoodi joka ei sovi siihen steam aktivointijuttuun. Kävin sitten jollain steam tuki sivulla ja siellä sanottiin että koodi on joko 13-, 16- tai 20- merkkinen, ja mulla on 15. Kokeilin sitten ladata pelin taleworldsista demona ja aktivoida sitten täysversioon mutta toi pelin mukana tullut koodi ei sovi siihenkään mitenkään. Oon kyllä kokeillu kaikenlaista sovittamista siihen koodilaatikkoon, mutta ei vaan onnistu.
              Tietäiskö joku miten saisin sen pelin kokoversioon? Luulis että pystyis pelaamaankin sitä peliä jos sen ostaa  :mad:

                     





           
 
Kirjotin koodin siihen ja yritin convertata mutta ei tapahtunut mitään. :sad: Varmaankin pitäisi olla se 25 merkkiä pitkä koodi, itellä on 15.  :roll:
Jaa-a, mitenhän muut pelin tilanneet pystyvät pelaamaan kun peli vaatii Steamin toimiakseen? Ärsyttää kun eivät anna kunnollisia koodeja.
 
Kokeilin laittaa siihen Steamin 5x5 -laatikkoon mun koodin niin että jäi kaksi tyhjäksi niin nyt toimi!  :razz: Vaikka varmasti kokeilin sitä jo aikaisemmin.  :mrgreen:
 
Back
Top Bottom