Lista modeista!

Users who are viewing this thread

Oli oli, mutta et ole tainnut ymmärtää että en osaa valmistaa mitään tällaisata modia jossa peliin tulisi selliset, vai mikä tässä oli epäselvää, vai oliko mikään sillä en nyt ymmärrä miksi kyselet :???:

Hitto menin ihan ymmälleni :???: :???: :???: :???: :???:
 
Hmm... Muuten kaikki kunnossa tähän asti, mutten osaa (joku hiano sana...) muuttaa noiden modejen versiota eli ne eivät itellä toimi. Voisiko joku älykkäämpi (ei kovin paljoa vaadi...) neuvoa?

Kiitos.
 
Jos haluat modia pelata, niin tarkista että ne ovat sille versiolle, jolla pelaat M&B:ä.

Eli jos sinulla on 0.8x versio mount & bladesta, niin voit pelata vain 0.8xx modeja sillä, eikä esim 0.751 modit toimi.
 
Voihan se olla, mutta paha se olisi pelkkää modia pelata ilman alkuperäistä pelimoottoria ynnä muuta.

Huipun pelin ovat tehneet taleworldsissä, modeja tai ei.
 
Tuo The Last Days ei toimi mulla, sanoo että ei voi lukea jotain tiedostoa...
 
Moi kaikki, ois yks BIGV TIME pähkinä purettavaks ku mä nuketin mun koneen asensin uudelleen ja asensin direct.x:än jonka tää vaatii mut tää sanoo koko ajan et mul ei oo sitä eli mitä mä voin tehä autakaa plz :cry:
 
etsä vois pistää lisää modei ku oon selannu jo parikymment kertaa kaikki paikat enkä oo löytäny ku jtn 20-30 modii 751 ja tahtoisin lisää ku oon kyllästyny jo vähä vanhoihi :wink:
 
Back
Top Bottom